Nézd meg te is ezeket a remek tornagyakorlatokat. Mindegyiknek az az előnye, hogy bárhol, bármikor eltudod végezni

Bárhol végezhető tornagyakorlatok

Szélesi Ferenc

Ki mondta, hogy csak drága eszközökkel lehet egy jót tornázni? Akár éppen utazunk, akár csak időnk nincs elmenni a konditerembe, vagy egyszerűen jobb szeretünk otthon tornázni, a következő 25 gyakorlatot kombinálva minden izmunkat jól megmozgathatjuk - mégpedig bármilyen kellék nélkül. A kardió, erősítő, és alakformáló gyakorlatok kombinációi felpörgetik szervezetünket és serkentik az endorfin termelést, akárhol is találjuk magunkat éppen.

Nézd meg te is ezeket a remek tornagyakorlatokat. Mindegyiknek az az előnye, hogy bárhol, bármikor eltudod végezni

Harcos III

Ezt a jógagykorlatot Kristin McGee cellulit bontó gyakorlatsorából emeltük ki.  Próbára teszi az egyensúlyunkat, formálja a lábakat, és erősíti a törzset.

Így végezzük el: Álljunk összezárt lábbal, majd lassan kezdjük bal lábunkat spiccelve, hátrafelé emelni, hogy testsúlyunk jobb lábunkra nehezedjen. Emeljük lábunkat tovább, és ezzel egy időben hajoljunk előre, hogy fejünket és bal lábfejünket egy egyenes vízszintes vonal kösse össze. Karjainkat tartsuk oldalunk mellett.  Összpontosítsunk középpontunkra, és bizonyosudjunk meg, hogy bal combunk, csípőnk és lábujjaink egy vonalban vannak.  Maradjunk ebben a pozícióban és tartsuk hátunkat olyan egyenesen, amennyire csak lehetséges. Ne engedjük, hogy jobb térdünk megmerevedjen, és helyezzük súlyunkat jobb talpunk közepére. Öt lélegzet erejéig maradjunk így, majd lassan egyenesedjünk fel.

Váltsunk lábat és ismételjük meg a gyakorlatot.

 

Ellenkező oldali kar-láb híd

Ez a gyakorlat a hasizmokat dolgoztatja meg.

Így végezzük el: Feküdjünk a hátunkon, és húzzuk fel mindkét térdünket. Bal talpunk maradjon a padlón, jobb lábunkat nyújtsuk ki felfelé. Bal karunkkal nyújtózzunk felfelé. Jobb karunk maradjon mellettünk a földön. Csípőnket és vállunkat nem mozdítva engedjük le lábunkat jobbra, karunkat balra. Ezután, hasizmainkra összpontosítva hozzuk karunkat és lábunkat vissza a középpontba.  Végezzük el 10-12-szer, majd ismételjük meg az ellenkező oldalon.

 

Hasizomerősítés lábnyújtással

Ez a gyakorlat a has- és fűzőizmainkat erősíti. A fűzőizmok az oldalizmok alatt találhatók, és a test természetes súlyemelő övezetét alkotják.

Hogyan végezzük el: Feküdjünk a hátunkon, térdek derékszögben behajlítva, hasizmok megfeszítve. Térdünket tartsuk csípőnk főlőtt, és vállunkat emeljük meg; lélegezzünk be és maradjunk így 3-5 másodpecig. Lélegezzünk ki és nyújtsuk ki lábunkat 45 fokos szögben; ismét maradjunk így 3-5 másodpercig, hasizmainkat megfeszítve. Ismételjük meg mindkét részt 10-15-ször.
 

Lapozz és nézd meg a többi gyakorlatot is

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Még több cikk

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

5 tipp, hogy megszeresd a testmozgast

2019-04-15

5 tipp, hogy megszeresd a testmozgast

5 szuper hatékony tipp, amik segítenek benne, hogy a testmozgás életed végéig hétköznapjaid fontos része legyen. Fogadd meg ezeket a tippeket, mozogj, élj egészséges, boldog, hosszú életet!

Ezért kell minden nőnek a súlyzós edzés

2019-04-09

Ezért kell minden nőnek a súlyzós edzés

Sok hölgy irtózik a súlyzós edzésektől, mert azt hiszi, hogy túl izmos lesz miatta. Azonban sokkal több előnnyel jár a súlyzós edzés, mint gondolnád, emellett biztos, hogy nem leszel túl izmos miatta, csak tónusos és feszes alakod lesz. Mutatjuk miért ne hagyd ki a súlyzós edzéseket!

5 egyszerű, otthon is elvégezhető gyakorlat a tökéletes popsiért

2019-04-03

5 egyszerű, otthon is elvégezhető gyakorlat a tökéletes popsiért

5 szuper-egyszerű, de annál hatékonyabb fenékformáló gyakorlat, amit otthon is elvégezhetsz, és tökéletes popsit garantál nyárra. Ne kelljen idén szégyenkezni a strandon.

20 perces kardió edzés otthon, amitől beindul a fogyás

2019-04-02

20 perces kardió edzés otthon, amitől beindul a fogyás

20 perces otthoni kardió edzés, amitől leolvadnak rólad a kilók. Könnyedén, otthon, eszköz nélkül is elvégezhető kardió gyakorlatok, amiktől nyárra bombaformába kerülhetsz. Íme a legjobb otthoni kardió gyakorlatok.

Így lesz a kardió edzés hatékony

2019-04-01

Így lesz a kardió edzés hatékony

A kardió edzések unalmassá válhatnak, hiszen több időbe telhet, mint a szokványos súlyzós edzések. Kutatások kimutatták azonban, hogy egy rövidebb, nagyobb intenzitású kardió edzés is ugyanolyan egészségügyi előnyökkel jár, mint a hosszabb mérsékelt edzések. Lássuk, hogyan csináld hatékonyan!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
169 032
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
863 503
Közösség

Szótár

Energia egyensúly

Az engergia egyensúly az energia felvételből és az energia leadásából áll. Az... Tovább

Viscerális zsír

A hason belül lévô zsírszövet-mennyiség. Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 111

Átlagos értékelés: 5.0