notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Nézd meg te is ezeket a remek tornagyakorlatokat. Mindegyiknek az az előnye, hogy bárhol, bármikor eltudod végezni

hirdetes

Bárhol végezhető tornagyakorlatok

Szélesi Ferenc
hirdetes

Ki mondta, hogy csak drága eszközökkel lehet egy jót tornázni? Akár éppen utazunk, akár csak időnk nincs elmenni a konditerembe, vagy egyszerűen jobb szeretünk otthon tornázni, a következő 25 gyakorlatot kombinálva minden izmunkat jól megmozgathatjuk - mégpedig bármilyen kellék nélkül. A kardió, erősítő, és alakformáló gyakorlatok kombinációi felpörgetik szervezetünket és serkentik az endorfin termelést, akárhol is találjuk magunkat éppen.

Nézd meg te is ezeket a remek tornagyakorlatokat. Mindegyiknek az az előnye, hogy bárhol, bármikor eltudod végezni

Harcos III

Ezt a jógagykorlatot Kristin McGee cellulit bontó gyakorlatsorából emeltük ki.  Próbára teszi az egyensúlyunkat, formálja a lábakat, és erősíti a törzset.

Így végezzük el: Álljunk összezárt lábbal, majd lassan kezdjük bal lábunkat spiccelve, hátrafelé emelni, hogy testsúlyunk jobb lábunkra nehezedjen. Emeljük lábunkat tovább, és ezzel egy időben hajoljunk előre, hogy fejünket és bal lábfejünket egy egyenes vízszintes vonal kösse össze. Karjainkat tartsuk oldalunk mellett.  Összpontosítsunk középpontunkra, és bizonyosudjunk meg, hogy bal combunk, csípőnk és lábujjaink egy vonalban vannak.  Maradjunk ebben a pozícióban és tartsuk hátunkat olyan egyenesen, amennyire csak lehetséges. Ne engedjük, hogy jobb térdünk megmerevedjen, és helyezzük súlyunkat jobb talpunk közepére. Öt lélegzet erejéig maradjunk így, majd lassan egyenesedjünk fel.

hirdetes

Váltsunk lábat és ismételjük meg a gyakorlatot.

 

Ellenkező oldali kar-láb híd

Ez a gyakorlat a hasizmokat dolgoztatja meg.

Így végezzük el: Feküdjünk a hátunkon, és húzzuk fel mindkét térdünket. Bal talpunk maradjon a padlón, jobb lábunkat nyújtsuk ki felfelé. Bal karunkkal nyújtózzunk felfelé. Jobb karunk maradjon mellettünk a földön. Csípőnket és vállunkat nem mozdítva engedjük le lábunkat jobbra, karunkat balra. Ezután, hasizmainkra összpontosítva hozzuk karunkat és lábunkat vissza a középpontba.  Végezzük el 10-12-szer, majd ismételjük meg az ellenkező oldalon.

 

Hasizomerősítés lábnyújtással

Ez a gyakorlat a has- és fűzőizmainkat erősíti. A fűzőizmok az oldalizmok alatt találhatók, és a test természetes súlyemelő övezetét alkotják.

Hogyan végezzük el: Feküdjünk a hátunkon, térdek derékszögben behajlítva, hasizmok megfeszítve. Térdünket tartsuk csípőnk főlőtt, és vállunkat emeljük meg; lélegezzünk be és maradjunk így 3-5 másodpecig. Lélegezzünk ki és nyújtsuk ki lábunkat 45 fokos szögben; ismét maradjunk így 3-5 másodpercig, hasizmainkat megfeszítve. Ismételjük meg mindkét részt 10-15-ször.
 

Lapozz és nézd meg a többi gyakorlatot is

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
232 888
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
232 888
Közösség

Szótár

Szénhidrát

  A szénhidrátok a szén és a víz kombinációi, melynek legegyszerűbb formája a cukor.... Tovább

B7-vitamin

 Neve a német Haut szóból származik (jelentése bőr), mivel hiánya bőrbetegséget,... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 111

Átlagos értékelés: 5.0