notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Nézd meg te is ezeket a remek tornagyakorlatokat. Mindegyiknek az az előnye, hogy bárhol, bármikor eltudod végezni

Bárhol végezhető tornagyakorlatok

Szélesi Ferenc
hirdetes

Ki mondta, hogy csak drága eszközökkel lehet egy jót tornázni? Akár éppen utazunk, akár csak időnk nincs elmenni a konditerembe, vagy egyszerűen jobb szeretünk otthon tornázni, a következő 25 gyakorlatot kombinálva minden izmunkat jól megmozgathatjuk - mégpedig bármilyen kellék nélkül. A kardió, erősítő, és alakformáló gyakorlatok kombinációi felpörgetik szervezetünket és serkentik az endorfin termelést, akárhol is találjuk magunkat éppen.

Nézd meg te is ezeket a remek tornagyakorlatokat. Mindegyiknek az az előnye, hogy bárhol, bármikor eltudod végezni

Harcos III

Ezt a jógagykorlatot Kristin McGee cellulit bontó gyakorlatsorából emeltük ki.  Próbára teszi az egyensúlyunkat, formálja a lábakat, és erősíti a törzset.

Így végezzük el: Álljunk összezárt lábbal, majd lassan kezdjük bal lábunkat spiccelve, hátrafelé emelni, hogy testsúlyunk jobb lábunkra nehezedjen. Emeljük lábunkat tovább, és ezzel egy időben hajoljunk előre, hogy fejünket és bal lábfejünket egy egyenes vízszintes vonal kösse össze. Karjainkat tartsuk oldalunk mellett.  Összpontosítsunk középpontunkra, és bizonyosudjunk meg, hogy bal combunk, csípőnk és lábujjaink egy vonalban vannak.  Maradjunk ebben a pozícióban és tartsuk hátunkat olyan egyenesen, amennyire csak lehetséges. Ne engedjük, hogy jobb térdünk megmerevedjen, és helyezzük súlyunkat jobb talpunk közepére. Öt lélegzet erejéig maradjunk így, majd lassan egyenesedjünk fel.

hirdetes

Váltsunk lábat és ismételjük meg a gyakorlatot.

 

Ellenkező oldali kar-láb híd

Ez a gyakorlat a hasizmokat dolgoztatja meg.

Így végezzük el: Feküdjünk a hátunkon, és húzzuk fel mindkét térdünket. Bal talpunk maradjon a padlón, jobb lábunkat nyújtsuk ki felfelé. Bal karunkkal nyújtózzunk felfelé. Jobb karunk maradjon mellettünk a földön. Csípőnket és vállunkat nem mozdítva engedjük le lábunkat jobbra, karunkat balra. Ezután, hasizmainkra összpontosítva hozzuk karunkat és lábunkat vissza a középpontba.  Végezzük el 10-12-szer, majd ismételjük meg az ellenkező oldalon.

hirdetes

 

Hasizomerősítés lábnyújtással

Ez a gyakorlat a has- és fűzőizmainkat erősíti. A fűzőizmok az oldalizmok alatt találhatók, és a test természetes súlyemelő övezetét alkotják.

Hogyan végezzük el: Feküdjünk a hátunkon, térdek derékszögben behajlítva, hasizmok megfeszítve. Térdünket tartsuk csípőnk főlőtt, és vállunkat emeljük meg; lélegezzünk be és maradjunk így 3-5 másodpecig. Lélegezzünk ki és nyújtsuk ki lábunkat 45 fokos szögben; ismét maradjunk így 3-5 másodpercig, hasizmainkat megfeszítve. Ismételjük meg mindkét részt 10-15-ször.
 

Lapozz és nézd meg a többi gyakorlatot is

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
75 801
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 160 716
Közösség

Szótár

Viscerális zsír

A hason belül lévô zsírszövet-mennyiség. Tovább

Diagnózis

A betegségek neve, tágabb értelemben az a folyamat, amely az orvos aktív munkájának... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 111

Átlagos értékelés: 5.0