notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Fogyás edzés nélkül? Elárulom a nagy titkot!

hirdetes

Tüntesd el az úszógumikat edzés nélkül!

Bartók Vivien
Szabadulj meg az úszógumiktól edzés nélkül!

Egyoldalúan összeállított étrend kerülése

A fogyás során szervezetünk ugyanúgy igényli a minőségben tökéletesen kielégítő táplálkozást. Energiaszegény étrendet igényel, nem pedig vitamin-, fehérje-, vagy akár szénhidrátmentes ételeket.

A szervezet stresszhelyzetben él, így még inkább igényli a minőségi táplálkozást. Ne illesszünk fehérje, vagy szénhidrátmentes napokat a diétába!

Fogyás a zsírszövetből – Hogyan?

Testünk méreteinek és arányainak módosítása kétféle szövettípus változásával képzelhető el. Ezek a zsírszövet és az izomszövet. A fogyás a testünkön felszaporodott zsírpárnák csökkentésének folyamata, amely nem azonosítható a testtömeg általában való csökkentésével, mert gyakran más, fontos szövetféleség (izomzat) is megcsappanhat.

hirdetes

A jó fogyasztási program, gyakorlatilag kizárólagosan zsírvesztést kell, hogy eredményezzen, miközben izomzatunk megőrződik, sőt akár fejlődhet is.

A zsírszövet „passzív” szövetféleség, mérete növelhető és akár csökkenthető is a fizikai munka teljes hiányában. A zsír energiaraktár, a kalóriadús étkezés hízást, a kalóriaszegény pedig fogyást eredményez. Az egészséges fogyasztási módszer nem nélkülözi a mozgást!

A zsírszövet arányai, testünkön való elhelyezkedése, elrendeződése nem befolyásolható lényegesen. Hogy hova és milyen mértékben hízunk genetikai és hormonális hatások eredménye, így a fogyás lokalizációjának irányítása is rendkívül nehéz feladat.

hirdetes

A test arányainak megváltoztatása elsősorban az izomzat fejlesztése által lehetséges.

Tehát összegezzük röviden!

Valóban lehetséges sportolás nélkül fogyni, viszont jóval nehezebb és kevésbé hatásosabb, mint edzéssel! A sportolás után bekövetkező utólagos zsírégetési hatás zsírmobilizációt eredményez, ami mindegyik mozgásforma (futás, gyaloglás is) elvégzése után bekövetkezik, így minden sport fogyáshoz vezet.

Az egészséges fogyókúra kiegyensúlyozott étkezésekből és testreszabott edzésekből kell, hogy felépüljön. Sem a mennyiségi sem a minőségi éhezés nem megoldás!

A mozgásprogram nélküli fogyókúra csak abban az esetben elfogadható, amikor a fogyni vágyó nem mozoghat, illetve nem képes mozogni betegsége, vagy fogyatékossága miatt.

Ugye érted már a lényeget?

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
2 151
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
711 363

Szótár

Diagnózis

A betegségek neve, tágabb értelemben az a folyamat, amely az orvos aktív munkájának... Tovább

Edzésgyakorlatok

  Azok a tevékenységek, gyakorlatok, amelyeket az edzés céljának elérése érdekében az... Tovább

Tovább a lexikonra
akaraterő alakformálás diéta divat egészség egészséges életmód egészséges táplálkozás élelmiszer életmód fitness fogyás fogyókúra kalóriabevitel méregtelenítés mozgás nyár táplálkozás