notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A hatékony fogyás tippjei: 6 tanács, amit érdemes megfogadnod

6 hatékony tipp a fogyás megkönnyítéséhez

SzSz
hirdetes

Hatékony fogyás

4.    Ne ítéld el magad 


Az előző ponthoz kicsit hozzákapcsolódva elmondható, ha egy napon nem a diéta szerint ettél, még nem dőlt össze a világ. Ne ostorozd magad feleslegesen! Néha te is megérdemelsz egy kis csalást. Természetesen ez nem csak az étrendet érinti, hanem az egész életedet. Minden hibából tanulni kell, hiszen ezek alapján tudunk fejlődni. Ismerd meg önmagad, meditálj, szánj magadra időt. Ezáltal sokkal jobban fogod kezelni a problémás időszakokat is és könnyebben fog menni a diéta is. 

 

 

5.    Egyél több rostot


A diétás étrend kialakítása során a legtöbben általában a kalória mennyiségére ügyelnek. Ezt felejtsük el. A legjobb, ha a makrotápanyagokban keressük a kulcsot. Figyeljünk oda a szénhidrát, fehérje és zsír arányára, emellett persze a rostokra is. Ha növeljük a rostfogyasztást, akkor a fogyás beindul, hiszen az anyagcserefolyamatos felgyorsulnak. 

hirdetes

 

A rostokban gazdag ételek, például a teljes kiőrlésű gabonák, a bab, a zöldségek és a gyümölcsök hozzáadásának köszönhetően sokkal könnyebben fogyhatunk. Ha ezeket a rostban gazdag élelmiszereket fogyasztjuk, sokkal nagyobb a valószínűsége, hogy kevesebb szénhidrátot viszünk be a nap folyamán. 

 

hirdetes

 

6.    Tervezz előre 


Ez igaz az étrendedre és a mozgásra is egyaránt. Ahhoz, hogy életmódot válts, és megkönnyítsd a fogyásod egy tervre lesz szükséged. A legjobb, ha egy hétre előre megtervezed melyik napokon van időd lemenni az edzőterembe, és ezeken a napokon, milyen edzéseket végzel. Emellett ugyanígy fordíts kellő időt az étrendedre is. Vásárolj be a hétre, főzz meg magadnak mindent és dobozolj! Így nagyobb valószínűséggel kerülöd el a feldolgozott élelmiszereket, helyette pedig egészséges, kiegyensúlyozott étrendet tudsz majd követni. Gondold át napról napra ne csak a főbb étkezéseket, de a köztes időszakokat is, hogy véletlenül se ess neki valamilyen egészségtelen nassolni valónak. 

 

 

A diétához és az életmódváltáshoz megfelelő akaraterőre lesz szükségünk. Mindennek a kulcsa az apróságokban rejlik. Ne hagyjuk elveszni magunkat a különböző modern étrendek tengerében. Alakítsuk ki magunk számára a legjobb, legkövethetőbb életmódot, hogy valóban eredményesek lehessünk. 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
106 565
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 732 117
Közösség

Szótár

Diagnózis

A betegségek neve, tágabb értelemben az a folyamat, amely az orvos aktív munkájának... Tovább

Pihenés

A pihenés fogalma A pihenés fizikai és szellemi erők teljes értékű... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 96

Átlagos értékelés: 5.0

akaraterő alakformálás diéta egészséges életmód egészséges táplálkozás élelmiszer életmód étrend fitness fogyás fogyókúra mozgás sport