notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A 30 napos súlycsökkentő program, amit bárki képes végigcsinálni

hirdetes

A 30 napos súlycsökkentő program, amit bárki képes végigcsinálni

Sz.F.
A 30 napos súlycsökkentő program, amit bárki képes végigcsinálni

6. Nap – Plankbe le!

Vedd fel a plank helyzetet, majd nyújtsd ki előre az egyik karodat, hátra pedig a másik oldali lábadat. Tartsd meg ezt a nyújtott pózt néhány másodpercig, térj vissza kezdőhelyzetbe, majd ismételd meg a másik oldallal is. Mindkét oldallal 10-10 ismétlést csinálj.

7. Nap – Búcsúzz el a vajtól

Micsoda? Akkor mi lesz helyette? Avokádó! Bizony, az avokádó számtalan receptben és hétköznapi felhasználásnál is helyettesítheti a vajat, ráadásul egy jó adag rostbevitelt is biztosít. Egy evőkanálnyi vaj fél evőkanálnyi avokádóval váltható ki.

8. Nap – Folytasd a razziát… a konyhában!

Biztosan vannak olyan ételek a konyhában, amik gyengébb pillanataidban képesek letéríteni téged az egészséges életmód rögös útjáról. Válassz ki három áldozatot, és válj meg tőlük, hogy ne akadályozhassák többé erőfeszítéseidet.

hirdetes

9. Nap – Ideje átmozgatni magad

Óránkénti rendszerességgel végezz néhány perc testmozgást. Séta, nyújtások, guggolás – bármi, ami kizökkent az íróasztali tespedésből. Sok kicsi sokra megy, és még tudományosan is bizonyították, hogy a folyamatos mozgáshiány krónikus megbetegedésekhez vezethet.

10. Nap – Vissza a mérlegre

Ha saját magad méricskélése ösztönzően hat rád, akkor igyekezz hetente legalább egyszer egyeztetni mérlegeddel. Vannak, akiket lehangol, ha nem tapasztalnak látványos eredményeket, de tartsd észben, hogy rendszeres testmozgás hatására a zsír izommá alakul át, ami sűrűbb, mint a zsír, így tömege is nagyobb annál.

hirdetes

11. Nap – Döntsd meg a rekordod

Emlékszel, hogy a negyedik napon kimentél egy sétára, biciklizésre, úszásra, stb.? Ideje megismételni ezt, méghozzá úgy, hogy új egyéni rekordot állíts fel.

12. Nap – Készíts fél szendvicset

Két szelet kenyér helyett használj csak egyet kedvenc szendvicsedhez, és máris megspóroltál magadnak 100 kalóriát. Ha igazán elszánt vagy, akkor kenyér helyett két nagy salátalevelet is használhatsz.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
11 278
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
720 490

Szótár

Cukorbetegség

A cukorbetegség (diabetes mellitus vagy "diabétesz", magyarul "mézédes átfolyás"-t jelent a... Tovább

Nyírfacukor

    Mi is az a nyírfacukor   A nyírfacukor egy fehér,édes,... Tovább

Tovább a lexikonra