notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A 30 napos súlycsökkentő program, amit bárki képes végigcsinálni

A 30 napos súlycsökkentő program, amit bárki képes végigcsinálni

Sz.F.
hirdetes

Sokan tűzik ki célnak az év elején, hogy ebben az esztendőben márpedig felhagynak káros szokásaikkal, és végre egészségesebb útra térnek. 

A 30 napos súlycsökkentő program, amit bárki képes végigcsinálni

A cél ugyan nemes, a legtöbben mégsem jutnak el odáig, hogy valóban eleget is tegyenek maguknak tett ígéretüknek. Akár edzésről, akár a kedvenc édességek visszafogásáról legyen szó, egyszerűen túl nagy falatnak tűnik mindent egyszerre bevállalni. Itt bukik el minden.

 

A „titkos” módszer nem más, mint a tervszerű, lépésenkénti átállás egy egészségesebb, mozgásban gazdagabb életmódra. Gyakori probléma továbbá, hogy az emberek hajlamosak bőségesebb fogásokkal „megjutalmazni” magukat, amikor úgy érzik, hogy eleget mozogtak – az így felvett kalóriák általában sokszorosan meghaladják az edzéssel leadott energiát.

 

Ha készen állsz egy 30 napos elkötelezettségre, amely során apránként szoktatod át magad egészségesebb szokásokra, akkor most végigvezetünk az összes lépésen. Tipp: nem muszáj megvárni a következő hónap elejét! 

hirdetes

 

1. Nap – Készíts haditervet az egészségtelen életmód ellen

Dolgozz ki egy részletes tervet az elkövetkezendő hetekre. Például: „Minden nap megeszek legalább egy gyümölcsöt”, vagy valami hasonló. A lényeg, hogy ne vágd mindjárt túl nagy fába a fejszéd, de tartsd magad ahhoz, amit kitűzöl.

 

2. Nap – Tarts spejzrazziát

Válassz ki három terméket, amiken az „alacsony zsírtartalmú”, „csökkentett zsírtartalmú” és „zsírmentes” feliratokat, vagy erre utaló megjegyzéseket találsz. Az ilyen dolgok általában több sót, cukrot és kalóriát tartalmaznak, mint teljesen zsíros változataik. 

hirdetes

 

3. Nap – Barátkozz meg a mérleggel

Ennek a lépésnek tudományos alapjai vannak. A mindennapos súlymérés jobb eredményekre ösztönöz majd.

 

4. Nap – Irány ki a szabadba!

Menj el egy kellemes sétára, kocogj, fuss, tekerj egy kicsit, vagy ugorj fejest a helyi uszoda egyik medencéjébe (és ússz is egy kicsit, ne csak ázz!). Bármit is csinálsz, mérd le az idődet, és jegyezd fel valahová.

 

5. Nap – Kisebb tányérok

Szintén kutatások bizonyítják, hogy ha az ember kisebb tányérra szed magának enni (és kisebb evőeszközöket is használ), akkor automatikusan kisebb adag kerül majd az asztalra minden étkezés során. Ezzel már alapból kevesebb kalóriát viszel majd be a szervezetedbe. A következő oldalon folytatom! 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A legegészségesebb népek titka

2019-11-16

A legegészségesebb népek titka

Sok példa van rá a történelemben és a jelenben, hogy olyan primitív népek, amelyek egyszerű növényi étrendet követtek, nagy életerőnek és hosszú életnek örvendtek és örvendenek. Vajon vannak tudományos bizonyítéka a húsmentes étrend előnyeinek

A terhesség hatása a gerincoszlopra

2019-11-15

A terhesség hatása a gerincoszlopra

A gerincoszlop 33 csontból áll: 24 különálló csigolyából, öt csigolya pedig keresztcsonttá és másik négy csigolya farkcsonttá olvadt össze. A hátgerinc nagyon erős, ugyanakkor, mivel kisebb részekből tevődik össze, nagyon rugalmas is, és változatos mozdulatokat tesz lehetővé. A csigolyákat a köztük elhelyezkedő rostos porckorongok választják el

Munkahelyi szokások, melyek beteggé tesznek! Ezekre figyelj oda!

2019-11-12

Munkahelyi szokások, melyek beteggé tesznek! Ezekre figyelj oda!

Rengeteg olyan munkahelyi szokásunk van, mely hosszú távon károsan befolyásolja az egészségünket, bár nekünk talán föl sem tűnik a rohanó hétköznapokban. Összegyűjtöttük, hogy mire kell odafigyelned a munkahelyeden

Minden idők legnagyobb egészség titka

2019-11-10

Minden idők legnagyobb egészség titka

A cayenne borsot gyógynövénykutatók és sok természetgyógyász a gyógynövények királya címmel illeti. Hatásai olyan sokrétűek, hogy az ember el sem hiszi, hogy egyetlen gyógynövény ennyi mindenre képes lehet. Persze ez az információt nem verik túlságosan nagy dobra, ezért csak a kitartó igazságkeresőkhöz jut el

Csakraerősítő gyakorlatok

2019-10-25

Csakraerősítő gyakorlatok

A keleti hagyományok szerint minden embernek 7 fő csakrája van, melyek lehetővé teszik a tiszta életerő felszívódását. A következőkben bemutatjuk a legjobb csakraerősítő gyakorlatokat, amiket érdemes kipróbálnod

Mi az a böjt, és miért van szükség rá?

2019-10-17

Mi az a böjt, és miért van szükség rá?

A böjt nem csak valamiről való lemondást jelent, hanem az 5-7 napig tartó tejes étkez elhagyását, sok folyadék fogyasztással. A következőkben bemutatjuk a böjt kialakulását, illetve megismerheted a böjt pozitív hatásait a szervezetre

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
99 803
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 184 718
Közösség

Szótár

Zsálya

Latin neve: Salvia officinalis   Eredete, élőhelye   A Földközi-tenger... Tovább

Bemelegítés

  Minden súlyzós edzés előtt szükséges, módja kardió gépen végzett 5-10 perc laza... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 182

Átlagos értékelés: 4.8