notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A 30 napos súlycsökkentő program, amit bárki képes végigcsinálni

hirdetes

A 30 napos súlycsökkentő program, amit bárki képes végigcsinálni

Sz.F.
hirdetes

A 30 napos súlycsökkentő program, amit bárki képes végigcsinálni

13. Nap – Tüzeld fel a vacsorát

Az erős paprikák és szószok termogenikus hatásúak, magyarán szó szerint kalóriát égetsz azzal, hogy eszed őket. A legtöbb saláta is feldobható néhány kocka erősebb paprikával.

 

14. Nap – Tűzz ki új célt!

Félúton vagy! Szép! Az első nap kitűztél magadnak egy kéthetes célt (sikerült minden nap megenni legalább egy gyümölcsöt?), amit most egy lépéssel tovább viszel majd. Két gyümölcs naponta? Menni fog!

 

15. Nap – Tojás reggelire

Kezdd a napot egy fehérjében gazdag reggelivel, hogy tovább érezhesd magad jóllakottnak a nap során. Akármilyen formában fogyasztod is őket, a tojások nagy segítségre lesznek majd ebben.

 

16. Nap – Dobd fel a mozgásrutinodat

Próbálj ki valami újat – egy 2015-ös felmérésből kiderült, hogy azok a nők, akik valamilyen újfajta edzést végeztek 30 percig, sokkal jobban élvezték a testmozgást, mintha újra a megszokott gyakorlataikat ismételték volna el. 

hirdetes

 

17. Nap – Kezdd a napot egy kis edzéssel

Egy kis reggeli torna egész napra beindítja az anyagcserédet. 3-4 perce mindenkinek van reggelente egy kis mozgásra, nincs kifogás! 

 

18. Nap ¬ Elő a gömbsúlyzóval

Csinálj 10-15 lendítést egy gömbsúlyzóval, legalább csak annyira, hogy kipróbáld ezt a gyakorlatot.

 

19. Nap – A zöldséges napok kezdete

Vajon van elég erőd három napig kizárni a húsokat az étrendedből? Tedd próbára magad! Habár a húsokban fontos tápanyagok vannak, a kutatások szerint a vegetáriánus étrendet követők BMI-je (testtömeg-index) alacsonyabb, mint a húsfogyasztóké.

 

20. Nap – Azért a víz az úr…

Nagy lépés jön: tedd a vizet az elsődleges italoddá a 30 napos program maradék idejére. Ez nem jelenti azt, hogy reggelente egy csésze kávé tilos lenne, és néha egy-egy pohár bor is lecsúszhat, de a középpontban a víz maradjon!

 

21. Nap – Az egész világ egy nagy konditerem

Találj lehetőségeket néhány percnyi testmozgásra, amikor csak lehetséges. Fogmosás előtt mehet egy félperces fal ülés, fürdés előtt 10 fekvő, TV-zés közben pedig néhány felülés vagy hasonló gyakorlat.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
83 966
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
329 669
Közösség

Szótár

Mangán

A mangán olyan ásványi anyag, amely sok enzim működésének beindításához és... Tovább

Jojó effektus

A helytelen fogyókúra következtében a diéta és az elhízás szakaszai egymást követve... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 182

Átlagos értékelés: 4.8