Youtube feliratkozás
 

Így cseréld le a felesleget izmokra

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Október 17. Szerda - Hedvig
hirdetes
 | Szerző: Sz.F.
címkék: alakformálás, életmód, étrend, fitness, fogyás, fogyókúra

Így cseréld le a felesleget izmokra


Így cseréld le a felesleget izmokra

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

A súlycsökkentés és az izomerősítés szinte minden edzés alapját képezi. Persze e két cél eléréséhez nem árt tisztában lenni a test működésével, és hogy milyen mechanizmusok játszanak szerepeket e folyamatokban. 

A súly és a testzsír-tartalom leadása a testben fellépő energiahiány eredményei. Másképpen megfogalmazva: ha kevesebb kalóriát fogyasztunk, mint amennyit felhasználunk, akkor a szervezet az elraktározott zsírtartalékokat kezdi el felélni, ami fogyáshoz vezet. Az izomnövelés és súlygyarapodás mind energiatöbblet eredményei. Ez akkor következik be, amikor többet eszünk, mint amennyit felhasználunk, de elég keményen eddzük a testet, hogy ezt a plusz energiát felhasználja az izomrostok helyreállítására és az izmok megerősítésére. Mivel az izmok építgetése és fenntartása rengeteg energiát emészt fel, így az energiatöbblet csak akkor kerül ilyen célú felhasználásra, ha rendszeresen és keményen eddzük a testet.

hirdetes

 

Persze a fent leírtak csupán nagyon egyszerűen és tömören foglalják össze ezeket a folyamatokat, mivel amint több kalóriánk lesz, mint amennyit fel tudunk használni, vagy kevesebb, mint amennyire szükségünk lenne összetett endokrinális folyamatok indulnak be, megváltozik az anyagcsere hatékonysága, és további elváltozások is történnek a szervezetben, amelyekbe most nem érdemes részletesebben belefolyni.  Ezen összetett működésnek köszönhető, hogy nehéz csak diétázással lefogyni, illetve csak evéssel izomhatékonyságot növelni.

 

Maradjunk tehát a fentebb tárgyalt leegyszerűsített verziónál. Az izomnövelés és a zsír leadása közötti kapcsolatot az energia jelenti. A test egy rendkívül alkalmazkodó szerkezet – energiára van szüksége a működéshez, folyamatainak megfelelő „futtatásához” és túlélésének biztosításához. Ahhoz, hogy a zsírtartalékok felhasználásra kerüljenek, a szervezet túlélő mechanizmusát karban kell tartani, méghozzá ügyelve az egyensúlyra. Ha az ember túl hirtelen kezd el diétázni, és egyik napról a másikra töredékére csökkenti a kalóriabevitelét, a szervezet azt hiszi majd, hogy fennáll az éhezés veszélye. Ezzel lelassítja majd a zsírégetés folyamatát, optimalizálja a test energiaszükségleteit és ezzel rettenetesen megnehezíti a fogyást, bármilyen szigorúan is betartod a diétádat. A következő oldalon folytatom! 

 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Egy gyakorlat hatékonyabb, mint 1000 felülés!

Egy gyakorlat hatékonyabb, mint 1000 felülés!

2018-10-05

A has valószínűleg a legproblémásabb terület a fogyás tekintetében. Mindannyian lapos és izmos hasról álmodozunk, de a felüléseket mindenki gyűlöli. Jó hírünk van! A fitness szakértők végre megtalálták a megoldást, amivel – állítják – 1000 felülést kivált

A négytagú család 6 hónap alatt fogyott le!

A négytagú család 6 hónap alatt fogyott le!

2018-09-23

Jesse, feleségével és gyermekeivel úgy döntöttek, hogy leadják a felesleget. Az akaraterő és az odaadásnak köszönhetően most az egész család csodálatos átalakuláson ment keresztül. Amikor Jesse és családja 6 hónappal ezelőtt úgy döntöttek, hogy mozogni ke

Nyolc szuper gyakorlat a szebb és formásabb combokért

Nyolc szuper gyakorlat a szebb és formásabb combokért

2018-10-04

Nyolc nagyon hatásos gyakorlatot hoztam most nektek, amik segítenek abban, hogy sokkal szebb és formásabb lábaitok legyenek! Vágjatok bele minél hamarabb ezekbe a gyakorlatokba, megéri!


2018-10-17 Tuti módszer a lapos hasért - Minden reggel húzd be a pocakod!

Húzd be a hasad minden egyes reggel, a hatás nem fog elmaradni. Most megmutatjuk, milyen gyakorlatot érdemes végezned, és azt is megláthatod, milyen hatással lesz rád!

2018-06-15 4 fogyókúrás smoothie recept

Nyáron a hőségben könnyebben érezhetjük magunkat étvágytalannak, és leginkább csak frissítő üdítőket szürcsölgetnénk. Ezért hoztunk most 4 frissítő és egyben tápláló smoothie receptet amit te is kipróbálhatsz!

2018-10-17 Három szuper tipp, ha megállt a fejlődés

Sokaknál előfordul, hogy megáll a fejlődés, ezt az írást éppen ezért hoztam el most nektek. Három szuper tippet mutatok, amik segítenek akkor is, ha megállt a fejlődés!

2018-06-19 Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

A hasizmok kulcsfontosságú szerepet játszanak a test stabilitásának megőrzésében. Ha megszüntetsz egy egyensúlypontot, hasizmaid azonnal aktiválódnak, hogy mindent rendben tartsanak. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha két láb helyett csak egy lábon ácsoro

Amelyik hónapban született a férfi, olyan lesz az életed vele!

A születési hónap nagyon sok mindent elárul az emberről. Nem csak a horoszkóp jellemzi az embereket, az is nagyon fontos, hogy mikor született az...

Magyar Elhízástudományi Társaság: meddig lesz hazánk az elhízás egyik európai éllovasa?

Budapest, 2018. október 10. - Az elhízás népbetegség Magyarországon. A legfrissebb OECD jelentés szerint a magyarok Európa legelhízottabb nemzete; a 15...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.