notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Testmozgás - 5 tipp, hogy végre megszeresd a testmozgást

5 tipp, hogy megszeresd a testmozgast

CZs
hirdetes

Tippek, amik segítenek, hogy megszeresd a testmozgást

Tippek, hogy te is megszerethesd a testmozgást

Találj egy bajtársat

Nos, most biztosan arra gondolsz, hogy keresned kell valakit, akivel együtt edzel majd, de milyen nehéz is két elfoglalt felnőtt ember időbeosztását összeegyeztetni. A cikk e pontjának nem csupán az a lényege, hogy legyen valaki, akivel elmész futni, vagy meglátogatod a közeli edzőtermet. Sokkal inkább az, hogy legyen kihez fordulnod, ha elbizonytalanodsz. Legyen az a férjed, a barátnőd, a testvéred, vagy édesanyád, a lényeg, hogy legyen melletted valaki, aki segít tartani benned a lelket, ha már úgy érzed, kiürültél, és semmi pénzért nem húzol aznap futócipőt. Az már csak hab a tortán, ha ez a valaki veled is tart az egészségtudatos életmód felé vezető úton.

hirdetes

 

Emlékezz az edzés utáni boldogságra

Ugye ismerős az érzés, amikor egy kis testmozgás után majd kicsattansz az erőtől és a boldogságtól? Nos, igyekezz ezt az érzést szem előtt tartani minden edzés előtt. Ha álmaid alakjának elérése, vagy az egészséges életmód már nem motivál – mert bizony néha nem motivál – gondolj arra, milyen jól fogod majd érezni magad edzés után. Mennyivel jobb lesz másna felébredni, mennyire energikusabbá és kiegyensúlyozottabbá válsz csupán attól, hogy egy kicsit átmozgatod magad. Gondolj bele, milyen lesz az életed, ha az edzés is rendszeres lesz!

 

Rajongj

Nem feltétlenül a sport iránt. Találj valamit, amit imádsz csinálni, legyen az a kedvenc TV műsorod megnézése, vagy egy újság elolvasása, egy új sminktermék megvásárlása. Biztosan neked is eszedbe jut valami, amire vágysz. Add meg ezt magadnak egy kemény edzés után. Persze ennél tovább is léphetsz. Tűzz ki célokat! Ha lefutottad életed első 5 kilométerét, jutalmazd meg magad valamivel. A lényeg, hogy legyen egy dolog, amibe végig kapaszkodhatsz, ha úgy érzed, már nem bírod tovább, és segít még néhányszáz méterig kitartani. Hidd el, apróságnak tűnhet, de rengeteg erőt adhat!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
66 413
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 318 633
Közösség

Szótár

Edzésmódszerek

  Az a tervszerű eljárás, amely az edzéscélnak megfelelően határozza meg az edzés... Tovább

Nulldiéta

A nulldiéta egy olyan diéta, melynek során a teljes táplálékmegvonás mellett csak a... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 168

Átlagos értékelés: 4.7