notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Testmozgás - 5 tipp, hogy végre megszeresd a testmozgást

5 tipp, hogy megszeresd a testmozgast

CZs
hirdetes

Elkezdhetnénk sorolni, milyen elengedhetetlen is a sport, a rendszeres testmozgás az egészséges, kiegyensúlyozott, boldog élethez, de te most nem ezért vagy itt. Feltehetőleg pontosan tisztában vagy vele, milyen pozitívumai vannak az aktív életnek, csak éppen nehezen veszed rá magad a testmozgásra. A jó hír, hogy az egészséges, boldog élet elérése iránt érzett vágy már felébredt benned. Mi pedig segítünk elérni azt!

Tippek, amik segítenek, hogy megszeresd a testmozgást

Próbálj ki annyi mozgásformát, amennyit csak tudsz

Komolyan! Menj el futni, biciklizz, ússz, próbálj ki egy jóga órát, egy pilátesz órát, keress fel egy kickbox edzést. Bármit, ami a közeledben elérhető, még akkor is, ha első hallára óckodsz a gondolattól. A lényege ennek a folyamatnak az, hogy találj valamit, ami egy kicsit is boldoggá tesz, ami nem kényszerít arra, hogy olyat tegyél, amitől kényelmetlenül érzed magad.

 

Segít leszűkíteni a kört. Ha nagyon rosszul érzed magad a jóga óra alatt – amit egyébként erősen kétlünk –, akkor előfordulhat, hogy valamilyen dinamikusabb, kardióedzéshez hasonlító mozgásra van szükséged. Az is lehet, hogy az otthoni edzés a legmegfelelőbb számodra, de azzal sincs semmi gond. Csak igyekezz megtalálni a számodra legmegfelelőbb videót hozzá. Talán a folyamat nem lesz se könnyű, se túl rövid, meglátod, megéri!

hirdetes

 

hirdetes

Vásárolj néhány szuper edzőruhát

Főleg a nőkre igaz az állítás. Lássuk be, nehéz motiváltnak maradni egy szakadt sportmelltartóban, egy lógó nadrágban. Ha csak a hétköznapi életünkre is gondolunk: képes vagy teljesíteni, sőt, JÓL teljesíteni, ha éppen nem érzed jól magad a bőrödben? Nem, nem nagyon. Nos, ugyanez igaz az edzésekre is. Persze nem csak az fontos szempont, hogy tetszen, és jól érezd magad benne. Elengedhetetlen, hogy az adott ruhadarab támogassa is a mozgásformát, amit végzel. Ha valamin nem érdemes spórolni, az a cipő. Kérd ki az eladók segítségét, hogy biztosan olyan darabot válassz, ami tökéletesen megfelel számodra.

 

Míg a szabadtéri biciklizéshez legtöbb esetben rétegesen kell öltöznöd, addig egy jóga órán cipőre sem lesz szükséged. Amíg próbálgatod a különféle mozgásformákat, válassz olyan ruhadarabokat, amik alapvetően a legtöbb edzésmódszernek megfelelnek. Még több tippet találsz a következő oldalon. Ha szeretnéd végre visszafordíthatatlanul életed részévé tenni a sportot, lapozz!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
66 452
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 888 187
Közösség

Szótár

Palástfű

Latin neve: Alchemilla vulgaris   Eredete, élőhelye   A Boldogasszony palástjaként... Tovább

Gyomoridegesség

A gyomor a vegetatív idegrendszer irányítása alatt működik. Feszült, ideges embereknél és... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 168

Átlagos értékelés: 4.7