notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.További részletek itt!

Nehezen fogysz? Nem mozdul a mérleg?

Nehezen fogysz? Nem mozdul a mérleg? Nem mindegy milyen hormon típusba tartozol!

vitalzone.hu
hirdetes

Először is figyelembe kell vennünk, hogy milyen testalkat típushoz tartozunk. Melyek azok az élelmiszerek amik túlsúlyt eredményeznek, úgy, hogy egyes hormontermelő mirigyekre hatást gyakorolnak, és igy többlet zsír lerakodást eredményeznek különböző testtájékon.

Nem mozdul a mérleg? Nem mindegy milyen hormon típusba tartozol!

1.Agyalapi hormon típus:

Laza puha kötőszövettel rendelkezik, egyenletes hízás, babaszerű, arcra is hízik. Vaskos ízületei vannak. Kerülendő ételek: tejtermékek, sajt, tej, joghurt, főleg a magas zsírtartalmúak. Javasolt ételek: húsok, vöröshúsok, belsőségek, máj, vese. Sok zöldség. Kevés gyümölcs.


2.Pajzsmirigy típus:

Vékonyabb csontozat, végtagok, és ízületek. Vaskosabb derék. Felesleg a hason, csípőn, comb külső oldalán. Ki kell iktatni szinte teljesen a szénhidrátot!! Gyümölcsöt is! Tojást lehet enni, hogy a jó koleszterin helyre álljon. Minden reggel! Coffeint érdemes kerülni, álltalában ez a típus függ tőle. Szárnyas húst kell enni, hal, kevés vöröshús, sok zöldség.

hirdetes


3.mellékvese típus:

Stresszhormonok gyártóhelye. Kerülni kell a húsokat, sós ételeket. Javasolt ételek: hal, sovány húsok, zsírszegény tejtermékek. Zöldségek közül a hüvelyesek. Szénhidrát es tejtermék mehet.(pontosan kiszámolva) Sok zöldség!!


hirdetes
4:petefészek típus:

Vékony felsőtest jellemzi, lapos has, széles csípő. Körte forma, narancsbőrré hajlamos. Ki kell iktatni a vöröshúsokat és a zsíros húsokat, zsír a fő ellenség ennél a típusnál. Csirke, hal, tojás mérsékelve. Tejtermék mehet, ami zsírszegény. Vega étrend a legoptimálisabb számára.


Fontos a napi kalória bevitel pontos elosztása, mivel igy elkerülhetjük a vércukor szint ingadozást (farkas éhség) Ha helyre állt az egyensúly a szervezetben, akkor már belehet építeni a azokat az élelmiszereket, tápanyagokat is, amiket eddig mellőznünk kellett. Természetesen az arányokat figyelembe véve!


Mindemellett a napi 50-60 perc mozgás is elengedhetetlen, legalább heti 3x! Tartalmaznia kell súlyzós, illetve aerob mozgást is, mivel ez a mozgásforma a legoptimálisabb a zsírégetés szempontjából!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A gyors fogyás nyomában

2019-09-09

A gyors fogyás nyomában

Két nap alatt 5 kiló mínusz, tíz perc alatt ötven perc plusz. A gyors fogyásnak és a megerőltetés nélküli edzésnek van keletje. A húsvéti dőzsölés után megvizsgáltunk néhány módszert, és megnéztük, hogy a várva várt tavaszig elérhetünk-e bármit is a hangzatos diétákkal.

15 perc alatt tökéletes alak: így csalnak a fitneszguruk az előtte-utána képekkel

2019-09-09

15 perc alatt tökéletes alak: így csalnak a fitneszguruk az előtte-utána...

Egy személyi edző megmutatta, hogyan lehet 15 perc alatt úgy csinálni, mintha nagyon lefogytunk volna.

Ha ezt az 5 dolgot minden este megcsinálod sikeresebb lesz a fogyókúrád

2019-09-06

Ha ezt az 5 dolgot minden este megcsinálod sikeresebb lesz a fogyókúrád

Próbálsz fogyni, de nem mozdul a mérleg? Valószínűleg csak pár apróság hiányzik. Csináld végig ezt az 5 dolgot minden este, és biztosan eredményesebb leszel!

A hízást okozó hormonális problémák tünetei

2019-05-29

A hízást okozó hormonális problémák tünetei

Ha folyamatosan hízol, akkor ezeket sem árt ellenőrizni magadon. A hízást okozó hormonális problémák tünetei

8 ok, amiért nem tudsz fogyni

2019-05-23

8 ok, amiért nem tudsz fogyni

Egészséges ételeket eszel, edzeni jársz, és a nassolást is elkerülöd, de mégsem mozdul lefelé a súlyod? Ez sajnos a legjobbakkal is megtörténik, hiába figyelsz oda mindenre. Összeszedtünk 8 olyan okot, amely befolyásolhatja a fogyás sikerességét, mégsem gondoltál volna rá.

6 hatékony tipp a fogyás megkönnyítéséhez

2019-05-07

6 hatékony tipp a fogyás megkönnyítéséhez

A diéta nem lesz annyira nehéz, ha ismersz pár trükköt, amellyel megkönnyíted ezt az időszakot. Számos módja van annak, hogy könnyebben fogyjunk, annak ellenére, hogy tippjeink között nem fogsz találni sem étrendet, sem valamilyen mágikus súlycsökkentő kapszulát. Minden a tervezésen múlik: megfelelő étrend, elegendő folyadékpótlás és persze mozgás.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
66 452
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 888 187
Közösség

Szótár

Low carb diéta

Alacsony szénhidrát-bevitelen alapuló diéta. Tovább

Dietetikus

A dietetikus élelmiszertudománnyal, táplálkozástudománnyal foglalkozó szakember. Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 126

Átlagos értékelés: 4.9

akaraterő alakformálás diéta edzőterem egészség egészséges életmód egészséges táplálkozás fogyás fogyókúra