notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hatékony válledzés mindössze 3 gyakorlattal

Gyilkos válledzés mindössze 3 lépésben

SzSz
hirdetes

Ha nem érzed már túl hatékonynak a szokásos gyakorlatokat vállad edzésére, akkor próbáld ki ezt a három gyakorlatot, amellyel garantált az izomláz! Csupán három gyakorlat, amivel ugyanolyan hatékonyan megdolgoztathatod vállizmaid. 

Válledzés

A váll edzése nem csak a férfiaknál, hanem a nőknél is ugyanolyan fontos, hogy tónusos izomzatot építhessünk fel. Egyszer eljön az a pont, amikor már nem érzed elég hatékonynak a szokásos, unalmas és rutinszerű gyakorlatokat. Erre hoztunk most három egyedülálló vállra koncentrált gyakorlatot, amely szuper hatékony! 

 

 

Egykaros Súlyzóprés


Tartsuk az egyik súlyzót vállmagasságban semleges fogással (tenyérrel felfelé) úgy, hogy a könyök közvetlenül a csukló alatt legyen. A másik karunkat használhatjuk arra, hogy megtartjuk magunkat egy padnál vagy állványnál. Tartsuk meg ezt a semleges fogást, és amikor kifújjuk a levegőt, nyomjuk fel a súlyzót a magasba addig, amíg karunkat teljesen ki nem nyújtjuk. Lassan engedjük le a súlyt vissza az alappozícióba, majd ismételjük meg. Miután befejeztük az egyik oldalon az összes ismétlést, a másik karunkkal ugyanennyi ismétlést végezzünk el. 

hirdetes


Ezt a gyakorlatot 6-8 ismétlésben végezzük el, de ha túl könnyűnek éreztük, emeljünk a súlyon. Miután befejeztük a gyakorlatsort mindkét karunkkal, pihenjünk 2 perciig, majd ismételjük meg újra.

 

 

Egykaros Oldalirányú Emelés


Az első gyakorlat után már kissé nehéznek érezhetjük karjainkat, de ez jó, mert a következő gyakorlat még inkább koncentrált lesz, azonban kisebb intenzitású. Az oldalirányú emelés a vállak növekedéséhez inkább koncentrációt, mint erőt igényel. A gyakorlathoz egy padot döntsünk meg 45 fokos szögbe. A feladat elvégzése közben ne lendületből csináljuk az emeléseket, mert így feleslegesen dolgozol. Vegyünk egy súlyzót a felső kezünkbe, tenyérrel lefelé megfogva. A másik vállunkat döntsük a padnak, és a súlyzós kezünket emeljük a magasba addig, amíg a csuklónk a mennyezet felé mutat. Innen lassan engedjük le a súlyt, majd ismételjük meg újra a gyakorlatot. 

hirdetes
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Ezt a tükröt akarják majd a fogyókúrázók és a testépítők

2019-07-30

Ezt a tükröt akarják majd a fogyókúrázók és a testépítők

Egy különleges tükör és a kapcsolódó alkalmazás megmutatja, hogyan változik a test a fogyókúra és az edzések hatására.

Tények és tévhitek a kockahasról

2019-05-13

Tények és tévhitek a kockahasról

Több olyan tévhit és tény kering a kockahas kialakításáról, amelyeket ideje tisztába tenni. Bárki képes elérni a kockás hasat, de a siker több tényezőtől is függ. Lássuk, mikre figyeljünk, és mi az ami téves állítás a kockahassal kapcsolatban!

5 módja izmok helyreállításának edzés után

2019-05-08

5 módja izmok helyreállításának edzés után

Függetlenül attól, hogy mennyit edzettél, vagy mennyire volt nehéz a tegnapi edzésed, az izmoknak regenerálódásra van szüksége. Aki egészséges és aktív életmódot él, annak lényegesen oda kell figyelnie a megfelelő étkezési tervére és az edzésprogramjára. Ha odafigyelünk ezekre és emellett hagyunk kellő időt az izmok pihenésére is, a kitűzött célt g

Ezek a kiegészítők fontosak az izomépítéshez

2019-05-03

Ezek a kiegészítők fontosak az izomépítéshez

Természetesen izmot építeni lehet kiegyensúlyozott étrenddel és megfelelő súlyzós edzéssel. Azonban, ha gyorsabb izomnövekedést szeretnénk elérni, a különböző táplálékkiegészítők segítségünkre lehetnek. Az egyetlen kérdés az, hogy melyek a megfelelő kiegészítők, amelyek segítenek elérni céljainkat?

Hogyan épülnek az izmok?

2019-04-24

Hogyan épülnek az izmok?

Ha van egy szó, amely a legjobban leírná az izomépítés folyamatát, az adaptáció lenne. De annak érdekében, hogy jobban megértsük, hogyan működnek az izmok az újjáépítés és a növekedés során, először meg kell magyaráznunk néhány dolgot erről a folyamatról.

Hatékony lábedzés a tökéletes combokért és popsiért!

2019-04-16

Hatékony lábedzés a tökéletes combokért és popsiért!

Minden hölgy szép tónusos combokat és kerek popsit szeretne. Ehhez azonban csakis edzésre van szükség, méghozzá nem is akármilyenre. A kerek fenék titka a jól koncentrált gyakorlatokban rejlik és persze a rendszerességben. Mutatjuk milyen gyakorlatokat végezz el a tökéletes formáért!

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
81 766
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 903 501
Közösség

Szótár

Nulldiéta

A nulldiéta egy olyan diéta, melynek során a teljes táplálékmegvonás mellett csak a... Tovább

Autogén tréning

  A terápiát a XX. század elején Johann Schulz (1884-1970) pszichiáter fejlesztette ki. A... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 142

Átlagos értékelés: 4.7