notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hatékony válledzés mindössze 3 gyakorlattal

hirdetes

Gyilkos válledzés mindössze 3 lépésben

SzSz
hirdetes

Ha nem érzed már túl hatékonynak a szokásos gyakorlatokat vállad edzésére, akkor próbáld ki ezt a három gyakorlatot, amellyel garantált az izomláz! Csupán három gyakorlat, amivel ugyanolyan hatékonyan megdolgoztathatod vállizmaid. 

Válledzés

A váll edzése nem csak a férfiaknál, hanem a nőknél is ugyanolyan fontos, hogy tónusos izomzatot építhessünk fel. Egyszer eljön az a pont, amikor már nem érzed elég hatékonynak a szokásos, unalmas és rutinszerű gyakorlatokat. Erre hoztunk most három egyedülálló vállra koncentrált gyakorlatot, amely szuper hatékony! 

 

 

Egykaros Súlyzóprés


Tartsuk az egyik súlyzót vállmagasságban semleges fogással (tenyérrel felfelé) úgy, hogy a könyök közvetlenül a csukló alatt legyen. A másik karunkat használhatjuk arra, hogy megtartjuk magunkat egy padnál vagy állványnál. Tartsuk meg ezt a semleges fogást, és amikor kifújjuk a levegőt, nyomjuk fel a súlyzót a magasba addig, amíg karunkat teljesen ki nem nyújtjuk. Lassan engedjük le a súlyt vissza az alappozícióba, majd ismételjük meg. Miután befejeztük az egyik oldalon az összes ismétlést, a másik karunkkal ugyanennyi ismétlést végezzünk el. 

hirdetes


Ezt a gyakorlatot 6-8 ismétlésben végezzük el, de ha túl könnyűnek éreztük, emeljünk a súlyon. Miután befejeztük a gyakorlatsort mindkét karunkkal, pihenjünk 2 perciig, majd ismételjük meg újra.

 

 

Egykaros Oldalirányú Emelés


Az első gyakorlat után már kissé nehéznek érezhetjük karjainkat, de ez jó, mert a következő gyakorlat még inkább koncentrált lesz, azonban kisebb intenzitású. Az oldalirányú emelés a vállak növekedéséhez inkább koncentrációt, mint erőt igényel. A gyakorlathoz egy padot döntsünk meg 45 fokos szögbe. A feladat elvégzése közben ne lendületből csináljuk az emeléseket, mert így feleslegesen dolgozol. Vegyünk egy súlyzót a felső kezünkbe, tenyérrel lefelé megfogva. A másik vállunkat döntsük a padnak, és a súlyzós kezünket emeljük a magasba addig, amíg a csuklónk a mennyezet felé mutat. Innen lassan engedjük le a súlyt, majd ismételjük meg újra a gyakorlatot. 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
132 911
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
132 911
Közösség

Szótár

K-vitamin

K-vitamin   A természetben két változata fordul elő: fillokinon (K1), amit a zöld... Tovább

Egészség

    Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) meghatározása szerint az egészség... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 142

Átlagos értékelés: 4.7