Hatékony válledzés mindössze 3 gyakorlattal

Gyilkos válledzés mindössze 3 lépésben

SzSz

Ha nem érzed már túl hatékonynak a szokásos gyakorlatokat vállad edzésére, akkor próbáld ki ezt a három gyakorlatot, amellyel garantált az izomláz! Csupán három gyakorlat, amivel ugyanolyan hatékonyan megdolgoztathatod vállizmaid. 

Válledzés

A váll edzése nem csak a férfiaknál, hanem a nőknél is ugyanolyan fontos, hogy tónusos izomzatot építhessünk fel. Egyszer eljön az a pont, amikor már nem érzed elég hatékonynak a szokásos, unalmas és rutinszerű gyakorlatokat. Erre hoztunk most három egyedülálló vállra koncentrált gyakorlatot, amely szuper hatékony! 

 

 

Egykaros Súlyzóprés


Tartsuk az egyik súlyzót vállmagasságban semleges fogással (tenyérrel felfelé) úgy, hogy a könyök közvetlenül a csukló alatt legyen. A másik karunkat használhatjuk arra, hogy megtartjuk magunkat egy padnál vagy állványnál. Tartsuk meg ezt a semleges fogást, és amikor kifújjuk a levegőt, nyomjuk fel a súlyzót a magasba addig, amíg karunkat teljesen ki nem nyújtjuk. Lassan engedjük le a súlyt vissza az alappozícióba, majd ismételjük meg. Miután befejeztük az egyik oldalon az összes ismétlést, a másik karunkkal ugyanennyi ismétlést végezzünk el. 


Ezt a gyakorlatot 6-8 ismétlésben végezzük el, de ha túl könnyűnek éreztük, emeljünk a súlyon. Miután befejeztük a gyakorlatsort mindkét karunkkal, pihenjünk 2 perciig, majd ismételjük meg újra.

 

 

Egykaros Oldalirányú Emelés


Az első gyakorlat után már kissé nehéznek érezhetjük karjainkat, de ez jó, mert a következő gyakorlat még inkább koncentrált lesz, azonban kisebb intenzitású. Az oldalirányú emelés a vállak növekedéséhez inkább koncentrációt, mint erőt igényel. A gyakorlathoz egy padot döntsünk meg 45 fokos szögbe. A feladat elvégzése közben ne lendületből csináljuk az emeléseket, mert így feleslegesen dolgozol. Vegyünk egy súlyzót a felső kezünkbe, tenyérrel lefelé megfogva. A másik vállunkat döntsük a padnak, és a súlyzós kezünket emeljük a magasba addig, amíg a csuklónk a mennyezet felé mutat. Innen lassan engedjük le a súlyt, majd ismételjük meg újra a gyakorlatot. 
 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Még több cikk

Hatékony lábedzés a tökéletes combokért és popsiért!

2019-04-16

Hatékony lábedzés a tökéletes combokért és popsiért!

Minden hölgy szép tónusos combokat és kerek popsit szeretne. Ehhez azonban csakis edzésre van szükség, méghozzá nem is akármilyenre. A kerek fenék titka a jól koncentrált gyakorlatokban rejlik és persze a rendszerességben. Mutatjuk milyen gyakorlatokat végezz el a tökéletes formáért!

A kreatin – Mi ez és miért jó?

2019-04-11

A kreatin – Mi ez és miért jó?

A kreatin az első számú táplálékkiegészítő az edzőteremi teljesítményének javításához. Több tanulmány is kimutatta, hogy segíti az izomnövekedést, az erőt és a teljesítményfokozást. Ezen kívül számos más egészségügyi előnyöket is biztosít szervezetünk számára. De lássuk, melyek ezek!

Izomláz? Ne hagyd abba az edzést miatta!

2019-04-02

Izomláz? Ne hagyd abba az edzést miatta!

Az izomláz gyakori edzés után, ami viszont azt jeletni, hogy az izmaid egyre erősebbek, emellett tudhatod, hogy jól dolgoztál az edzés során. Itt egy kis összefoglaló, mit tehetünk ellene és hogyan enyhítheted!

5 ok, amiért a nőknek is kell edzeniük felsőtestre

2019-04-01

5 ok, amiért a nőknek is kell edzeniük felsőtestre

A hölgyek nagyrésze fél felsőtestre edzeni, mert úgy gondolják, hogy ezektől a típusú edzésektől férfiassá válhatnak. Ez azonban nem így van! A felsőtest edzése ugyanúgy hozzátartozik a női edzésprogramokhoz is, hiszen így maradhatunk arányosak.

3 módja annak, hogy elkerüljük az izomvesztést a diéta alatt

2019-03-13

3 módja annak, hogy elkerüljük az izomvesztést a diéta alatt

Általában a fogyás jó dolog. A teljes testtömeg 5-10 zsírszázalékának elvesztése csökkentheti a vérnyomást, a rossz koleszterinszintet és a vércukorszintet. Azonban a fogyás egyik hátránya, hogy gyakran az izomtömegből is elvesztünk. Az izomtömeg elvesztése pedig főleg a test alakján és funkcionális képességein is ronthat.

Tömegnövelés egészségesen

2018-03-01

Tömegnövelés egészségesen

Hivatalosan már tavasz van, és egyre többször jut eszünkbe, hogy bizony ideje változtatni. Hogy elkerüld a csapdákat, ezekre figyelj! Tömegnövelés egészségesen

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
165 635
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
860 106
Közösség

Szótár

Kalcium

Az emberi szervezetben a legnagyobb mennyiségben fellelhető ásványi anyag. A csontjaink... Tovább

Elfáradási sajátosságok

  A testi és szellemi elfáradás az edzés természetes velejárója. Az elfáradás... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 142

Átlagos értékelés: 4.7