notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hatékony válledzés mindössze 3 gyakorlattal

Gyilkos válledzés mindössze 3 lépésben

SzSz
hirdetes

Válledzés

Az egykaros emelés egyik előnye, hogy koncentrálva tudjuk elvégezni, így a vállak szimmetriája is megmarad, tehát mindkét karunkkal ugyanannyit dolgozunk. Az emelések közben a vállainkban lévő izmok elkezdhetnek égni, de figyeljünk oda, hogy emiatt ne gyorsítsuk fel az ismétléseket. Ha odafigyelve végezzük el ezt a gyakorlatot garantált lesz az eredmény. Az ismétlések között vállanként 1 percet pihenjünk. 

 

 

Fordított Repülés 


Ez egy szórakoztató gyakorlat a hátsó vállizmok erősítéséhez, és bár több izom is dolgozik, a váll hátsó részén kívül, így is égni fog az izom területe. 

hirdetes

 

hirdetes

Ha a teremben van erre alkalmas gép, akkor ott állítsuk be magunknak a megfelelő súlyt. Amennyiben nincs, vagy épp foglalt sem kell megijedni. Ilyenkor egy döntött padon is elvégezhetjük a gyakorlatot két súly vagy egy rúd segítségével egyaránt. A gyakorlat közben a gép vagy a pad felé kell néznünk, a súlyok vagy a kar pedig vállmagasságban legyenek előttünk. A tenyerünk végig lefelé nézzen és innen húzzuk hátra karjainkat egészen a hátunk vonaláig. A súlyt így magunk előtt mozgatva engedjük vissza lassan a kiindulási pozícióba, majd ismételjük meg a gyakorlatot. Az ismétlések végéhez közeledve is figyeljünk oda, hogy a lábunkat és a hát izmait ne használjuk erőkifejtéshez, hiszen így nem a vállunkat használjuk a gyakorlat közben. 

 

 

Ezeket a gyakorlatokat bevetve rövid időt töltve az edzőteremben is remek eredményeket érhetünk el a tónusos vagy épp a nagy vállizmokhoz. Érdemes minden izomcsoporthoz váltogatni néha a gyakorlatok fajtáit, hogy ne legyen az edzés rutinszerű, illetve hatásosabb eredményeket érhessünk el. 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Ezt a tükröt akarják majd a fogyókúrázók és a testépítők

2019-07-30

Ezt a tükröt akarják majd a fogyókúrázók és a testépítők

Egy különleges tükör és a kapcsolódó alkalmazás megmutatja, hogyan változik a test a fogyókúra és az edzések hatására.

Tények és tévhitek a kockahasról

2019-05-13

Tények és tévhitek a kockahasról

Több olyan tévhit és tény kering a kockahas kialakításáról, amelyeket ideje tisztába tenni. Bárki képes elérni a kockás hasat, de a siker több tényezőtől is függ. Lássuk, mikre figyeljünk, és mi az ami téves állítás a kockahassal kapcsolatban!

5 módja izmok helyreállításának edzés után

2019-05-08

5 módja izmok helyreállításának edzés után

Függetlenül attól, hogy mennyit edzettél, vagy mennyire volt nehéz a tegnapi edzésed, az izmoknak regenerálódásra van szüksége. Aki egészséges és aktív életmódot él, annak lényegesen oda kell figyelnie a megfelelő étkezési tervére és az edzésprogramjára. Ha odafigyelünk ezekre és emellett hagyunk kellő időt az izmok pihenésére is, a kitűzött célt g

Ezek a kiegészítők fontosak az izomépítéshez

2019-05-03

Ezek a kiegészítők fontosak az izomépítéshez

Természetesen izmot építeni lehet kiegyensúlyozott étrenddel és megfelelő súlyzós edzéssel. Azonban, ha gyorsabb izomnövekedést szeretnénk elérni, a különböző táplálékkiegészítők segítségünkre lehetnek. Az egyetlen kérdés az, hogy melyek a megfelelő kiegészítők, amelyek segítenek elérni céljainkat?

Hogyan épülnek az izmok?

2019-04-24

Hogyan épülnek az izmok?

Ha van egy szó, amely a legjobban leírná az izomépítés folyamatát, az adaptáció lenne. De annak érdekében, hogy jobban megértsük, hogyan működnek az izmok az újjáépítés és a növekedés során, először meg kell magyaráznunk néhány dolgot erről a folyamatról.

Hatékony lábedzés a tökéletes combokért és popsiért!

2019-04-16

Hatékony lábedzés a tökéletes combokért és popsiért!

Minden hölgy szép tónusos combokat és kerek popsit szeretne. Ehhez azonban csakis edzésre van szükség, méghozzá nem is akármilyenre. A kerek fenék titka a jól koncentrált gyakorlatokban rejlik és persze a rendszerességben. Mutatjuk milyen gyakorlatokat végezz el a tökéletes formáért!

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
125 908
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 751 460
Közösség

Szótár

Autogén tréning

  A terápiát a XX. század elején Johann Schulz (1884-1970) pszichiáter fejlesztette ki. A... Tovább

inzulinrezisztencia

 Inzulin rezisztens állapotban az adott inzulin jelre bekövetkező válasz a célsejtek... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 142

Átlagos értékelés: 4.7