notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Az edzés fontossága 40 feletti hölgyeknek

hirdetes

Az edzés fontossága 40 feletti hölgyeknek

vitalzone.hu

TUDOD, HOGY MI A LEGNAGYOBB PROBLÉMA VELED?

 

Nem az, hogy túlsúllyal rendelkezel, nem vagy elégedett önmagaddal vagy egyszerűen nem élsz egészséges életet! A gond forrása az, hogy képtelen vagy változtatni! Úgy érzed, hogy feletted már eljárt az idő, túl öreg vagy ahhoz, hogy 40 év felett életmódot válts! Ez a legrosszabb hozzáállás, egész egyszerűen lemondasz magadról! Szeretném, ha felismernéd végre a tényt, hogy nem szabad elhagynod magad!.

Az edzés fontossága 40 feletti hölgyeknek

KELL-E SZEMÉLYI EDZŐ?

Az edző ugyanolyan fontos, mint a fiataloknál: de míg a 20-30 éveseknél főleg a fegyelmezett edzés miatt, addig a 40 körülieknél azért, mert a test nem tolerál annyi hibát, ami komoly sérülésekhez vezethet.

Rengeteg szabálytalanul kivitelezett gyakorlatot látok munkám közben - és sokszor azt sem tudom.. hová kapjam a fejem!? 

Ezek az “önálló” személyek, ha azonnal nem is tapasztalják, de több kárt tesznek, mint hasznot. Erről egy későbbi cikkben bővebben kitérek majd..

A LEGHATÉKONYABBAK EDZÉSFORMA

▪️Lehet meglepően hangzik, de bármilyen sportot is űzöl.. futás, zumba, pilates.. 
A leghatékonyabb edzésforma az erőnléti - és súlyzós edzések beiktatása!

hirdetes

Miért? 

▪️Izomnövekedést idéz elő
▪️Csökkenti a csontritkulás kockázatát
▪️Enyhíti a klimax/menopauza tüneteit

hirdetes

Számos pozitív hatása ismert: 

▪️ erősíti az immunrendszert 
▪️ növeli a szív- és keringési rendszer teljesítőképességét 
▪️ gazdaságosabbá teszi a test működését

Ezen kívül nagyon fontos, hogy az idő előrehaladtával segít fenntartani az életminőségünket, lassítja a szervezet természetes leépülését. Éppen ezért az élethosszig tartó aktív élet nemcsak a fitt külsőn látszik meg, de az egészségünkre is rendkívül pozitívan hat.

Egyesek azt hiszik, hogy már túlságosan kijöttek a gyakorlatból, betegek vagy fáradtak, ezért keresnek egy jó kifogást, hogy elkerülhessék a fárasztó mozgást. Mások úgy vélik, csökkenteniük kell a testmozgás intenzitását, mondván, ne képzelje senki 40 felett, hogy ugyanazt megengedheti magának, mint 20-30 évvel korábban. De tévednek. Az igazi veszélyt az egészségre az jelenti, ha egyáltalán nem mozognak.

A testmozgás ugyanolyan jó lehet, mint a gyógyszerek.. hozzá lehetne adni a vényköteles gyógyszerekkel végzett kezelésekhez.

Szerző: Nagy Sándor - Személyi Edző

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
1 086
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
710 298

Szótár

Viscerális zsír

A hason belül lévô zsírszövet-mennyiség. Tovább

Globesity

A globesity a múlt század folyamán kialakult, de hatásaiban napjainkban jelentkező tömeges... Tovább

Tovább a lexikonra
akaraterő alakformálás edzésmódok edzőterem egészség egészséges életmód egészséges táplálkozás életmód fitness fogyás fogyókúra futás mozgás