notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hibák a ditéa során: 8 ok, amiért nem tudsz fogyni

8 ok, amiért nem tudsz fogyni

SzSz
hirdetes

Egészséges ételeket eszel, edzeni jársz, és a nassolást is elkerülöd, de mégsem mozdul lefelé a súlyod? Ez sajnos a legjobbakkal is megtörténik, hiába figyelsz oda mindenre. Összeszedtünk 8 olyan okot, amely befolyásolhatja a fogyás sikerességét, mégsem gondoltál volna rá. 

Fogyás sikertelenség

1 Nem figyelsz a kalóriákra


Még az egészséges ételek is kalóriát tartalmaznak. A tápláló ételek kiválasztása során is figyelnünk kell arra, hogy mennyit eszünk belőlük. Attól még, mert egy étel egészséges, még tartalmaz kalóriát, illetve szénhidrátot, amely miatt nem fogyaszthatunk belőle korlátlan mennyiséget. A saláta, a lazac és a teljes kiőrlésű tészta vacsorára minden bizonnyal egészséges, de nem mindegy mennyi belőle. 

 

A fogyás elsősorban egy számjáték: kalória a kalóriákban. Tehát fogyassz tápanyagban gazdag és egészséges ételeket, azonban vedd figyelembe azok kalória és makrotápanyag tartalmát. Ha számontartod ezeket, és tudod mennyi a napi szükséges kalóriabeviteled, garantáltan sikerülni fog a fogyás. 

 

 


2 Az edzés túlértékelése


Ugyebár, ahhoz, hogy fogyjunk több kalóriát kell elégetnünk, mint bevinnünk. Legfőképpen az étrenden múlik nagyrészt a fogyás, azonban az edzéssel sokat segíthetünk. Sokan azonban elkövetik azt a hibát, hogy azért, mert lementek edzeni és egy fél órás kerékpározás után a készülék kiírta, hogy 300 kalória elégetve, edzés után miért is ne ehetne meg valami cukros édességet, ami belefér a 300 kalóriába. A nagy nehezen ledolgozott kalóriákat nem szabad azonnal visszatölteni szénhidráttal, hiszen nem ért az egész semmit. Inkább fogyassz edzés után fehérje shaket, amely nem csak eltelít, de segíti a fogyást is. 

hirdetes

 

 

3 Nem figyelsz oda a fűszerekre 


Ide sorolnánk a ketchupot, a majonézt, a mustárt, és a különböző fűszerkeverékeket. Tudtad, hogy egy evőkanál majonéz 90 kalóriát és 10 gramm zsírt tartalmaz? Azzal, hogy a salátádra rányomsz egy kis majonézt többet ártasz magadnak. Ugyan ezek az „extra” ízesítések nem korlátozottak, de sokat árthatunk fogyásunk érdekében. Inkább válasszunk olyan termékeket, amelyek cukormentesek vagy kalóriamentesek. 

 

 


4 Étkezés étteremben 


Előbb-utóbb mindenki eljut odáig, hogy étterembe fog menni a diétája alatt is akár. Sajnos ilyen esetben elkövethetjük azt a hibát, hogy olyan ételt választunk, amely jelentősen elronthatja az eddig elért eredményeinket. Figyelj oda, és próbálj meg olyan ételt választani, amely belefér a napi kalóriabeviteledbe! Inkább kérdezz utána a pincérnél/szakácsnál, hogy pontosan milyen összetevőket tartalmaz az adott étel, így szinte biztosra mehetsz, és a csalás is elkerülhető. 
 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Hasi zsírréteg veszélyei

2019-12-03

Hasi zsírréteg veszélyei

A túlságosan vastag hasi zsírréteg akkor is veszélyesnek számít, ha nem társul magas testtömeg-indexszel, de minden figyelemfelhívás ellenére az emberek többsége alábecsüli a hasi elhízás kockázatát.

Egészséges és tartós fogyás természetes úton

2019-11-29

Egészséges és tartós fogyás természetes úton

A tartós fogyáshoz elengedhetetlen az életmódváltás, amely a rendszeres mozgásra és megfelelő táplálkozásra épül. Az agy optimális működéséhez rengeteg energia szükséges, vagyis ha koplalással szeretnénk fogyni, nem csak az egészségünknek ártunk, de agyi tevékenységünket is megnehezítjük

Fogyásra fel! 9 olcsó élelmiszer, amivel rengeteg kalóriát égethetsz el

2019-11-22

Fogyásra fel! 9 olcsó élelmiszer, amivel rengeteg kalóriát égethetsz el

Ezek az ételek felrázzák az anyagcserédet, felszabadítják a zsírt és a felhalmozódott méreganyagokat is eltávolítják! Rengeteg kalóriát égethetsz el velük

Orvosi segítség a fogyásban, sikeres fogyás szakember segítségével

2019-11-21

Orvosi segítség a fogyásban, sikeres fogyás szakember segítségével

Kényelmes életvitel, egyre kevesebb mozgás, szénhidrátokban, zsírokban gazdag ételek. Mindezek egyenes következménye a túlsúly, az elhízás, esztétikai, majd egészségügyi problémák. A megoldás: fogyókúra

A fogyásotok sikerének fontos tényezői vannak! Merni kell változtatni!

2019-11-19

A fogyásotok sikerének fontos tényezői vannak! Merni kell változtatni!

A fogyókúra sikere vagy kudarca gyakran nem az akaraterőn, a kitartáson, vagy a fogyókúrás módszeren múlik. Van ugyanis egy tényező, ami jelentős hatást gyakorolhat a testsúlyra pozitív és negatív értelemben egyaránt, és akár a fogyókúra eredményességét is befolyásolhatja.

Fogyni vágyók legnagyobb hibái!

2019-10-24

Fogyni vágyók legnagyobb hibái!

Sokan arra fókuszálnak, hogy mit nem ehetnek a diéta alatt: cukrot, kenyeret, alkoholt, édességet. Ettől eleve megfosztva érzik magukat, ami hosszú távon túlevéshez és a céljaik, az erőfeszítéseik szabotálásához vezethet.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
62 000
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 314 220
Közösség

Szótár

Mediterrán diéta

Hosszú és békés, nyugodt életre vágysz? Szeretnél diétád során is változatosan enni? Nem... Tovább

VLCD

A VLCD a very low calory diet angol kifejezés rövidítése, mely a nagyon alacsony... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 92

Átlagos értékelés: 4.9