notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A nyári időszakban se szabad elhanyagolnod magad! 7 tippet hoztunk, amely segít megőrizni egészségedet!

7 tipp, hogy egészséges maradj a nyári időszakban

SzSz
hirdetes

A nyár beköszöntével sokan nyaralni indulnak, vagy csak kiruccannak hétvégére a strandra. Ilyenkor hajlamosak vagyunk a strandon a büfé felé venni az irányt, ahol a lángos, a palacsinta és a fagylalt a legnagyobb ellenségünk. Hogyan maradj nyáron is egészséges? Segítünk!

Nyári tippek

A következőkben nem csak étrendre és a nyári alak megtartásához kapcsolódó tanácsokkal szeretnénk ellátni, hanem az egész tested egészségét figyelembe véve hoztunk pár hasznos tippet, hogy a forróságban se hanyagold el magad. 

 

1.    Használj megfelelő fényvédőt


Bár ez egy elég általános felhívás és a csapból is ez folyik, sokan mégsem veszik komolyan. A nap UV sugárzása nyáron meglehetősen erős, amely felelős lehet a bőrrák kialakulásában. Vegyük komolyan! Ha huzamosabb ideig a napon fogunk tartózkodni kenjünk be magunkat minimum 30 SPF faktorú naptejjel óránként, hogy csökkentsük a bőrrák kialakulásának kockázatát és a leégést. Emellett, ha a bőrt sok UV sugárzás éri, sokkal gyorsabban képes a ráncosodásra, és az öregedésre, hiszen veszít feszességéből a túlzott igénybevétel miatt. Most már te is kétszer átgondolod, hogy bekend-e magad, ugye?

hirdetes

 

 

2.    Igyál SOK vizet


Nyáron szintén elkövetjük azt a hibát, hogy a strandon előnyben részesítjük a hideg üdítőket és koktélokat. Ezek azonban tele vannak cukorral és egyéb káros anyagokkal. Természetesen néha beleférhet egy kis lazítás, de jobb, ha inkább a szénsavmentes vizet választjuk. Mivel nyáron több vizet vesztünk az izzadás következtében, a szervezet hamarabb kiszáradhat, így hidratálnunk kell folyamatosan. Tehát a napi minimum 3 liter víz jó, ha elfogy. 

 

 

3.    Vigyázz az „egészséges turmixokkal”

hirdetes


Nyáron észrevehetted már, hogy nem kívánod annyira az ételt a forróság miatt. Sokan étkezés helyett valamilyen smootiet választanak, amit könnyű elfogyasztani és nem megterhelő a gyomornak sem. A smootie alapvetően jó választás, viszont nem mindegy melyiket választjuk! A boltban kapható, előre elkészített, cukorral dúsított fajták nem bizonyulnak jó döntésnek. Inkább készítsük el otthon saját ízlésünknek megfelelő smootiet, amiben tudjuk, hogy valódi gyümölcsök vannak. Reggelire vagy két étkezés között tökéletes választás lesz. 
 

 

A következő oldalon még több tippet hoztunk az egészséged érdekében! 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Az egészséges étkezés 10 alapszabálya

2019-11-16

Az egészséges étkezés 10 alapszabálya

Ahhoz, hogy hosszútávon is megőrizzük az egészségünket fontos, hogy az ételek, amiket a szervezetünkbe viszünk szintén egészségesek legyenek. A következőkben mutatunk 10 dolgot, amitől egészségesebbé tudod tenni a mindennapi étkezéseket, mindenféle megerőltetés nélkül

A pulzusmérésről röviden

2019-11-15

A pulzusmérésről röviden

Mindenki, aki a rendszeres testmozgást választja,kitűzött valamilyen személyes célt maga elé, amelynek eléréséért naponta, hetente több órát áldoz idejéből. E célok hatékony megvalósítása érdekében elengedhetetlen a terhelés intenzitásának folyamatos nyomon követése

Szorongás az edzőtermi környezettől? 5 tipp, hogy bátran nekivágj!

2019-11-14

Szorongás az edzőtermi környezettől? 5 tipp, hogy bátran nekivágj!

Rengeteg embertől hallottam már, hogy ő bizony nem szeret edzőterembe járni. Bár szeretne fogyni, és az edzés maga sem riasztja vissza általában őket – mintha kicsit félnének az edzőteremtől. Nézzük, mi lehet ennek az oka, és hogy győzheted le

Gyógyszerek hatásait megváltoztató ételek

2019-11-13

Gyógyszerek hatásait megváltoztató ételek

Nem is gondolnánk milyen hatása lehet egy - egy élelmiszernek a bevett gyógyszerekre. Egyesek képesek többszörösére növelni a hatásfokát, míg mások teljesen semlegesíthetik. . Ezért nagyon körültekintőeknek kell lennünk egy gyógyszerkúra alatt

Attól hogy vékony vagy még egyáltalán nem biztos hogy fitt is!

2019-11-13

Attól hogy vékony vagy még egyáltalán nem biztos hogy fitt is!

Sokan keverik a szezont a fazonnal! A többség valamilyen oknál fogva azt gondolja, hogy attól, mert valaki vékony, attól már edzett is! Elárulok valamit! 17 évesen vékonynak lenni nem nagy kunszt! Bár azért Magyarországon már ez is nagy szám

Házi gyógymódok felfázásra: a hólyaghurut kezelése

2019-11-11

Házi gyógymódok felfázásra: a hólyaghurut kezelése

A felfázással sajnos szinte minden nő találkozott már, mivel különösen a gyengébbik nemet érinti ez a baktériumos fertőzés. Fájdalmas és kellemetlen tünetekkel jár, van akinek enyhébb és van, akinek elviselhetetlen szintű fájdalmakat okoz. Ha te is szenvedsz a felfázástól, próbáld ki a következő házi praktikákat, melyek sokak szerint hatásosnak

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
93 899
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 178 814
Közösség

Szótár

Statikus streching

  A statikus gyakorlatokkal már sokkal hatékonyabban fejleszthető az ízületi... Tovább

B3-vitamin

B3-vitamin   Nikotinsav, niacin, PP-(Pellegra Preventív) faktor. A niacin a szöveti... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 81

Átlagos értékelés: 4.7

egészség egészséges életmód egészséges táplálkozás étrend fitness lelki egészség mozgás sport