notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

4 gyakorlat, amelyhez nincs szükség semmilyen eszközre, mégis hatékony a zsírégetésben!

Zsírégető otthoni edzés 4 lépésben

SzSz
hirdetes

Ha Te sem szeretsz edzőterembe járni, vagy nincs időd órákat a konditeremben tölteni, akkor ez a szuper gyakorlatsor neked való! Csupán 4 gyakorlatot kell megcsinálnod, és teljesen felpörgetheted szervezetedet és a zsírégetési folyamatok is beindulnak. Mutatjuk!

Zsírégető otthoni edzés

Mindössze 15-20 perc alatt kemény edzést végezhetsz el otthon a zsírégetés és az izomnövekedés ösztönzése érdekében – különösen, ha kezdőnek számítasz az edzés terén. 
Végezd el ezt a négy gyakorlatot, amely semmilyen eszközt nem igényel, mégis az egész testedet meg fogja mozgatni. 

 

Arra készülj fel, hogy mind a négy gyakorlat intenzív lesz és a pulzusszámod meg fog emelkedni jócskán. Emiatt érdemes a feladatsor előtt kicsit bemelegíteni izmaidat, apró ugrásokkal, guggolással és nyújtással. 

 

 

Guggolás

 

  • Kör: 4
  • Ismétlés: 8-10
  • Pihenés a körök között: 60 másodperc


Állj a lábaddal vállszélességbe. Innen hajlítsd be a térded és a csípőd lefelé tolva a feneked. Menj le olyan mélyre, amennyire csak tudsz és gyorsabb tempóval térj vissza a kiindulási helyzetbe. Figyelj oda, hogy a fejed előre nézzen, a hátad pedig egyenes maradjon a gyakorlat elvégzése alatt. 

hirdetes


Kezdetben csak saját testtömegedet használd a guggolás során, vagy ha így is túl fárasztó lenne, próbáld ki térdre ereszkedve. A gyakorlat közben 5 másodpercig tartson a leereszkedés és 2 másodpercig tartsd meg az alsó ponton, majd innen térj vissza a kiinduló pozícióba. 


Ha gyakorlod, akkor egyre jobb leszel benne és akár több körben vagy több ismétléssel is elvégezheted a gyakorlatot. 

hirdetes

 

 

Guggolásból felugrás

 

  • Kör: 4
  • Ismétlés: 8-10
  • Pihenés a körök között: 60 másodperc


A gyakorlat hasonló az előző gyakorlathoz, azonban a guggoló pozícióból nem felállnod kell, hanem felugranod. Próbálj meg az alsó pontról elrugaszkodni minél magasabbra úgy, hogy közben a kezed kinyújtva marad a tested mellett. A hátadra és a fejtartásodra itt is figyelj. A lábaid pedig felugrásnál mereven nyújtsd ki, majd leérkezésnél ügyelj, hogy a guggoló pozícióba érkezz vissza. 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Nagyon hülye diétát népszerűsít Kim Kardashian

2019-08-28

Nagyon hülye diétát népszerűsít Kim Kardashian

Kim Kardashian révén világszerte elterjedhet egy nagyon hülye és káros karcsúsító módszer, a korzett-diéta.

Minisztériumból ment Londonban rúdtáncot oktatni

2019-08-28

Minisztériumból ment Londonban rúdtáncot oktatni

Nem mindennapi utat járt be már eddig is a harmincas éveiben járó Rákli Veronika, de az is egyedi, hogy egy olyan, akrobatikus és sportolói kvalitásokat igénylő mozgásstúdió-kezdeménye van, amelynek az irányvonala a mozgásterápia.

Mindig is szerette volna kipróbálni, milyen a vízen járni?

2019-08-27

Mindig is szerette volna kipróbálni, milyen a vízen járni?

Ha minden igaz, akkor a nyár legújabb szabadtári fitnessz őrületéről van szó: az aquabase névre hallgató műfajhoz tartozó gyakorlatokat és mozdulatokat ugyanis a vízen lebegve kell elvégezni.

Edzés előtti pörgetők, bedurrantók

2019-08-09

Edzés előtti pörgetők, bedurrantók

Sokan isszák az edzés előttit a pörgetőket, energizálókat, hogy a maximumot hozzák ki magukból a jobb teljesítmény érdekében.

Mozgástartomány! A legfontosabb, amit edzés közben be kell tartanod!

2019-07-22

Mozgástartomány! A legfontosabb, amit edzés közben be kell tartanod!

Ahhoz képest, hogy mennyire kötelező ma edzeni, a fél ország edző, a másik fele meg.. (inkább bele se menjünk) elképesztő balfék edzéstechnikákat lehet látni.

Nyújtani jó! Nyújtani kell!

2019-07-22

Nyújtani jó! Nyújtani kell!

Nyújtani jó. Nyújtani kell. Nemcsak az olyan sportokban, amikben kiemelt szerepet játszik a hajlékonyság, de az izmok, ínszalagok és a csontélettan egészségének megőrzése érdekében mindenkinek, aki sportol és azoknak is, akik nem mozognak.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
75 379
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 897 114
Közösség

Szótár

Fekete áfonya

Latin neve: Vaccinum myrtillus   Ismertetése, termőhelye   Fás szárú cserje,... Tovább

Energia leadás

A szervezet az energia döntő részét anyagcsere révén adja le, de energiát használ fel az... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 224

Átlagos értékelés: 4.7