notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

4 gyakorlat, amelyhez nincs szükség semmilyen eszközre, mégis hatékony a zsírégetésben!

Zsírégető otthoni edzés 4 lépésben

SzSz
hirdetes

Ha Te sem szeretsz edzőterembe járni, vagy nincs időd órákat a konditeremben tölteni, akkor ez a szuper gyakorlatsor neked való! Csupán 4 gyakorlatot kell megcsinálnod, és teljesen felpörgetheted szervezetedet és a zsírégetési folyamatok is beindulnak. Mutatjuk!

Zsírégető otthoni edzés

Mindössze 15-20 perc alatt kemény edzést végezhetsz el otthon a zsírégetés és az izomnövekedés ösztönzése érdekében – különösen, ha kezdőnek számítasz az edzés terén. 
Végezd el ezt a négy gyakorlatot, amely semmilyen eszközt nem igényel, mégis az egész testedet meg fogja mozgatni. 

 

Arra készülj fel, hogy mind a négy gyakorlat intenzív lesz és a pulzusszámod meg fog emelkedni jócskán. Emiatt érdemes a feladatsor előtt kicsit bemelegíteni izmaidat, apró ugrásokkal, guggolással és nyújtással. 

 

 

Guggolás

 

  • Kör: 4
  • Ismétlés: 8-10
  • Pihenés a körök között: 60 másodperc


Állj a lábaddal vállszélességbe. Innen hajlítsd be a térded és a csípőd lefelé tolva a feneked. Menj le olyan mélyre, amennyire csak tudsz és gyorsabb tempóval térj vissza a kiindulási helyzetbe. Figyelj oda, hogy a fejed előre nézzen, a hátad pedig egyenes maradjon a gyakorlat elvégzése alatt. 

hirdetes


Kezdetben csak saját testtömegedet használd a guggolás során, vagy ha így is túl fárasztó lenne, próbáld ki térdre ereszkedve. A gyakorlat közben 5 másodpercig tartson a leereszkedés és 2 másodpercig tartsd meg az alsó ponton, majd innen térj vissza a kiinduló pozícióba. 


Ha gyakorlod, akkor egyre jobb leszel benne és akár több körben vagy több ismétléssel is elvégezheted a gyakorlatot. 

hirdetes

 

 

Guggolásból felugrás

 

  • Kör: 4
  • Ismétlés: 8-10
  • Pihenés a körök között: 60 másodperc


A gyakorlat hasonló az előző gyakorlathoz, azonban a guggoló pozícióból nem felállnod kell, hanem felugranod. Próbálj meg az alsó pontról elrugaszkodni minél magasabbra úgy, hogy közben a kezed kinyújtva marad a tested mellett. A hátadra és a fejtartásodra itt is figyelj. A lábaid pedig felugrásnál mereven nyújtsd ki, majd leérkezésnél ügyelj, hogy a guggoló pozícióba érkezz vissza. 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Hogyan nő az izomzatod?

2019-06-24

Hogyan nő az izomzatod?

Minden embernek van egy vele született izomnövekedési kapacitása, nagyjából úgy, mint ahogyan minden embernek megvan a maga természet által adott magassága, alakja, csontszerkezete.

Edzés előtti és utáni táplálkozás

2019-06-17

Edzés előtti és utáni táplálkozás

A táplálkozás egész nap, de kiemelten edzés előtt és után fontos, mert a szervezetnek szüksége van rá az izomépítéshez, az energia szinten tartásához. Ha ez nem történik meg, az is előfordulhat, hogy az éhgyomorra folytatott mozgás hatására izomvesztés következik be.

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Egyszerű és összetett szénhidrát: melyiket mikor fogyaszd, hogy ne hizlaljon?

2019-06-03

Egyszerű és összetett szénhidrát: melyiket mikor fogyaszd, hogy ne hizlaljon?

Valójában a szénhidrátok olyan alapvető tápanyagok, amelyekből a szervezet többek között az agyműködéshez, illetve az izommunkához szükséges energiát nyeri. Még csak azt sem mondhatjuk, hogy az összetett szénhidrátok nem, de az egyszerű szénhidrátok egyértelműen a fogyókúra ellenségei. Mindkettőnek megvan a helye a napi táplálkozásban.

Biztonságos és garantáltan jó eredmény, ha a kondi terem mellett döntesz!

2019-05-29

Biztonságos és garantáltan jó eredmény, ha a kondi terem mellett döntesz!

Az igazság az, hogy szinte mindenkinek, aki valamilyen sportot űz, javasolt a vázizomzat és az izületek megerősítése — és ebbe most beleértem még a futókat is.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
294 414
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 418 801
Közösség

Szótár

Kamilla

Latin neve: Matricaria recutita   Népi elnevezései: orvosi székfű, pipitér, pipiske,... Tovább

Finn szauna

  Alapvető jellemzője a magas hőmérséklet, 80 Celsius fok, alacsony páratartalommal... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 224

Átlagos értékelés: 4.7