notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

4 gyakorlat, amelyhez nincs szükség semmilyen eszközre, mégis hatékony a zsírégetésben!

Zsírégető otthoni edzés 4 lépésben

SzSz
hirdetes

Ha Te sem szeretsz edzőterembe járni, vagy nincs időd órákat a konditeremben tölteni, akkor ez a szuper gyakorlatsor neked való! Csupán 4 gyakorlatot kell megcsinálnod, és teljesen felpörgetheted szervezetedet és a zsírégetési folyamatok is beindulnak. Mutatjuk!

Zsírégető otthoni edzés

Mindössze 15-20 perc alatt kemény edzést végezhetsz el otthon a zsírégetés és az izomnövekedés ösztönzése érdekében – különösen, ha kezdőnek számítasz az edzés terén. 
Végezd el ezt a négy gyakorlatot, amely semmilyen eszközt nem igényel, mégis az egész testedet meg fogja mozgatni. 

 

Arra készülj fel, hogy mind a négy gyakorlat intenzív lesz és a pulzusszámod meg fog emelkedni jócskán. Emiatt érdemes a feladatsor előtt kicsit bemelegíteni izmaidat, apró ugrásokkal, guggolással és nyújtással. 

 

 

Guggolás

 

  • Kör: 4
  • Ismétlés: 8-10
  • Pihenés a körök között: 60 másodperc


Állj a lábaddal vállszélességbe. Innen hajlítsd be a térded és a csípőd lefelé tolva a feneked. Menj le olyan mélyre, amennyire csak tudsz és gyorsabb tempóval térj vissza a kiindulási helyzetbe. Figyelj oda, hogy a fejed előre nézzen, a hátad pedig egyenes maradjon a gyakorlat elvégzése alatt. 

hirdetes


Kezdetben csak saját testtömegedet használd a guggolás során, vagy ha így is túl fárasztó lenne, próbáld ki térdre ereszkedve. A gyakorlat közben 5 másodpercig tartson a leereszkedés és 2 másodpercig tartsd meg az alsó ponton, majd innen térj vissza a kiinduló pozícióba. 


Ha gyakorlod, akkor egyre jobb leszel benne és akár több körben vagy több ismétléssel is elvégezheted a gyakorlatot. 

hirdetes

 

 

Guggolásból felugrás

 

  • Kör: 4
  • Ismétlés: 8-10
  • Pihenés a körök között: 60 másodperc


A gyakorlat hasonló az előző gyakorlathoz, azonban a guggoló pozícióból nem felállnod kell, hanem felugranod. Próbálj meg az alsó pontról elrugaszkodni minél magasabbra úgy, hogy közben a kezed kinyújtva marad a tested mellett. A hátadra és a fejtartásodra itt is figyelj. A lábaid pedig felugrásnál mereven nyújtsd ki, majd leérkezésnél ügyelj, hogy a guggoló pozícióba érkezz vissza. 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Ha téged is megőrjít az izomláz, segítünk, hogy mihamarabb eltűnjön!

2019-11-06

Ha téged is megőrjít az izomláz, segítünk, hogy mihamarabb eltűnjön!

Az izomláz érzését minden sportoló jól ismeri, ámbár nem tartozik a kedvenc érzésünk közé. Egy idő után kifejezetten őrjítő tud lenni, hogy minden nap sajog egy-egy testrészünk. Elmondjuk, mit kell tenned, hogy mihamarabb elmúljon

Milyen vitaminokra van szüksége egy sportolónak?

2019-10-24

Milyen vitaminokra van szüksége egy sportolónak?

Egy amerikai kutatócsoport vizsgálatainak eredménye szerint már csekély mértékű folsav-, B1-, B2-, B6-vitaminhiány is korlátozza az intenzíven sportolók teljesítő- és koncentrálóképességét, valamint az immunvédelem megfelelő működését.

Ismerd meg a vibrációs edzést

2019-10-22

Ismerd meg a vibrációs edzést

A vibrációs tréning során a vibráció egy adott frekvencián átterjed a testre, ahol egyedi izomstimulációt indukál. A test mélyizomzatát, elsősorban a gerinctaró izmokat stimulálva a vibrációs tréning bizonyítottan hatásos az izomsérülések rehabilitációjában és megelőzésében, az izomerő fokozásában, az izületi mozgékonyság fenntartásában és a zsírég

Betekintés az alternatív sérüléskezelések világába

2019-10-08

Betekintés az alternatív sérüléskezelések világába

Az utóbbi időben elkezdtem nyitni az alternatív sérüléskezelések világába. Gondolok itt a kinesiotape-re (ami nagyon trendi lett manapság), dynamic flossing-ra, illetve a köpölyözésre.

Lélegezzük ki a zsírt!

2019-10-04

Lélegezzük ki a zsírt!

Miközben a szálkás test és a kockás has lebeg a szemünk előtt, megszállottan keressük a leghatékonyabb zsírégető mozgásformákat, ételeket, tablettákat és trükköket. azonban, azt már kevesen tudjuk, hogyan is zajlik valójában a zsírvesztés folyamata.

Szabad sportolni, ha megfáztunk?

2019-09-23

Szabad sportolni, ha megfáztunk?

A rendszeres mozgásnak számos pozitív egészségügyi hatása van. Közülük az egyik az immunrendszer erősítése és a védelem a betegségekkel szemben. De mit tegyünk, ha már megfáztunk? Így is jót tesz a napi edzés, vagy inkább hagyjunk ki pár alkalmat?

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
75 801
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 160 716
Közösség

Szótár

Nátrium

Mint ahogy minden más ásványi anyag, a nátrium is elengedhetetlen az emberi szervezet... Tovább

Ízületi mozgékonyság

  Azon motoros képesség, amely lehetővé teszi, hogy valamely mozgást nagy... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 224

Átlagos értékelés: 4.7