Zsírégetés nyújtással – Otthoni gyakorlatok, amik segíthetnek megszabadulni a feleslegtől

hirdetes

Zsírégetés nyújtással – Otthoni gyakorlatok, amik segíthetnek megszabadulni a feleslegtől

Sz.F.
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Sokan azt hiszik, hogy csak az intenzív, fárasztó edzésekkel lehet lefogyni. Habár ezek valóban a leghatékonyabbak a súlycsökkentésre (és nem elhanyagolandó a megfelelő étrend sem), a különböző rugalmasságot fejlesztő gyakorlatok szintén elősegítik az anyagcsere működését, a vérkeringést és az izmok megerősítését is.

Zsírégetés nyújtással – Otthoni gyakorlatok, amik segíthetnek megszabadulni a feleslegtől

Bizony, a nyújtások és a különféle jógamozdulatok rendszeres gyakorlásával akár néhány extra kilótól is megszabadulhatsz. De miért is olyan hatékonyak az ilyesfajta gyakorlatok?

 

Kezdésképpen már is ott van a kalóriaégetés. Persze nem annyit, mint a megterhelőbb edzések, de még mindig többet, mint az egy helyben ülés! Mint azt már feljebb említettük, pozitív hatással vannak az anyagcserére is – az ilyen mozdulatok közül több is segít az emésztőrendszer kiegyensúlyozásában. A stressz csökkentése szintén fontos szempont. Nehéz úgy leadni a felesleget, ha tested stresszes állapodban van, ugyanis ilyenkor több zsírt raktároz el. Végezetül nem szabad megfeledkezni a rendszeres testmozgás izomerősítő hatásáról sem! Ezen tudással felszerelkezve lássuk is a gyakorlatokat és pózokat!

hirdetes

 

1. Kobra póz

Ez a nyújtógyakorlat a vállakat, a hátat, a mellkast, a hasizmokat és a csípőt veszi igénybe. Először is nyújtsd ki a karjaid magad mellett és feküdj le a szőnyegedre, összetett lábakkal. Emeld fel a felsőtestedet és döntsd hátra a fejedet. Tartsd ezt a pozíciót 20-30 másodpercig.

 

2. Ülő forgás

Egy másik nyújtógyakorlat, ami a hátra és a hasizmokra koncentrál. Ülj le a padlóra, nyújtsd ki az egyik lábadat, a másikat pedig hajlítsd be és tedd a kinyújtott lábad térde mellé, annak másik oldalán (tehát lépd át a kinyújtott lábadat). Fordítsd a felsőtestedet a behajtott térded irányába. Tartsd meg ezt a pózt 20-30 másodpercig.

hirdetes

 

3. Harcos póz

A harcos póz a csípőt, a hátat és a hasizmokat „támadja”. Álló pozícióból lépj egy nagyot hátra a bal lábaddal. Fordítsd a jobb lábfejedet 45 fokkal befelé, a szőnyeg közepe irányában. Hajlítsd be a jobb térdedet 90 fokban úgy, hogy pontosan a bokád felett legyen. Nyújtsd fel a két karod a plafon irányába. Tartsd a pózt 20-30 másodpercig, majd válts lábakat és ismételd meg úgy is. A következő oldalon megtalálhatod a többi gyakorlatot is! 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
alakformálás fogyás

Szótár

Izolációs edzés

  Az izolációs edzés azt jelenti, hogy minden erőnkkel egy adott izomra vagy... Tovább

Sóska

Latin neve (Rumex acetosa)   Eredete, élőhelye   Egész Európában őshonos, de... Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 205

Átlagos értékelés: 4.8