notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Zsírégetés nyújtással – Otthoni gyakorlatok, amik segíthetnek megszabadulni a feleslegtől

Zsírégetés nyújtással – Otthoni gyakorlatok, amik segíthetnek megszabadulni a feleslegtől

Sz.F.
hirdetes

Sokan azt hiszik, hogy csak az intenzív, fárasztó edzésekkel lehet lefogyni. Habár ezek valóban a leghatékonyabbak a súlycsökkentésre (és nem elhanyagolandó a megfelelő étrend sem), a különböző rugalmasságot fejlesztő gyakorlatok szintén elősegítik az anyagcsere működését, a vérkeringést és az izmok megerősítését is.

Zsírégetés nyújtással – Otthoni gyakorlatok, amik segíthetnek megszabadulni a feleslegtől

Bizony, a nyújtások és a különféle jógamozdulatok rendszeres gyakorlásával akár néhány extra kilótól is megszabadulhatsz. De miért is olyan hatékonyak az ilyesfajta gyakorlatok?

 

Kezdésképpen már is ott van a kalóriaégetés. Persze nem annyit, mint a megterhelőbb edzések, de még mindig többet, mint az egy helyben ülés! Mint azt már feljebb említettük, pozitív hatással vannak az anyagcserére is – az ilyen mozdulatok közül több is segít az emésztőrendszer kiegyensúlyozásában. A stressz csökkentése szintén fontos szempont. Nehéz úgy leadni a felesleget, ha tested stresszes állapodban van, ugyanis ilyenkor több zsírt raktároz el. Végezetül nem szabad megfeledkezni a rendszeres testmozgás izomerősítő hatásáról sem! Ezen tudással felszerelkezve lássuk is a gyakorlatokat és pózokat!

hirdetes

 

1. Kobra póz

Ez a nyújtógyakorlat a vállakat, a hátat, a mellkast, a hasizmokat és a csípőt veszi igénybe. Először is nyújtsd ki a karjaid magad mellett és feküdj le a szőnyegedre, összetett lábakkal. Emeld fel a felsőtestedet és döntsd hátra a fejedet. Tartsd ezt a pozíciót 20-30 másodpercig.

 

2. Ülő forgás

Egy másik nyújtógyakorlat, ami a hátra és a hasizmokra koncentrál. Ülj le a padlóra, nyújtsd ki az egyik lábadat, a másikat pedig hajlítsd be és tedd a kinyújtott lábad térde mellé, annak másik oldalán (tehát lépd át a kinyújtott lábadat). Fordítsd a felsőtestedet a behajtott térded irányába. Tartsd meg ezt a pózt 20-30 másodpercig.

hirdetes

 

3. Harcos póz

A harcos póz a csípőt, a hátat és a hasizmokat „támadja”. Álló pozícióból lépj egy nagyot hátra a bal lábaddal. Fordítsd a jobb lábfejedet 45 fokkal befelé, a szőnyeg közepe irányában. Hajlítsd be a jobb térdedet 90 fokban úgy, hogy pontosan a bokád felett legyen. Nyújtsd fel a két karod a plafon irányába. Tartsd a pózt 20-30 másodpercig, majd válts lábakat és ismételd meg úgy is. A következő oldalon megtalálhatod a többi gyakorlatot is! 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
69 953
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 154 868
Közösség

Szótár

Cukorbetegség

A cukorbetegség (diabetes mellitus vagy "diabétesz", magyarul "mézédes átfolyás"-t jelent a... Tovább

Mozgáskoordináció

  Azon képesség, amely a mozgások végrehajtásának célszerű szabályozását segíti... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 185

Átlagos értékelés: 4.9