notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Zsírégetés nyújtással – Otthoni gyakorlatok, amik segíthetnek megszabadulni a feleslegtől

hirdetes

Zsírégetés nyújtással – Otthoni gyakorlatok, amik segíthetnek megszabadulni a feleslegtől

Sz.F.
hirdetes

Sokan azt hiszik, hogy csak az intenzív, fárasztó edzésekkel lehet lefogyni. Habár ezek valóban a leghatékonyabbak a súlycsökkentésre (és nem elhanyagolandó a megfelelő étrend sem), a különböző rugalmasságot fejlesztő gyakorlatok szintén elősegítik az anyagcsere működését, a vérkeringést és az izmok megerősítését is.

Zsírégetés nyújtással – Otthoni gyakorlatok, amik segíthetnek megszabadulni a feleslegtől

Bizony, a nyújtások és a különféle jógamozdulatok rendszeres gyakorlásával akár néhány extra kilótól is megszabadulhatsz. De miért is olyan hatékonyak az ilyesfajta gyakorlatok?

 

Kezdésképpen már is ott van a kalóriaégetés. Persze nem annyit, mint a megterhelőbb edzések, de még mindig többet, mint az egy helyben ülés! Mint azt már feljebb említettük, pozitív hatással vannak az anyagcserére is – az ilyen mozdulatok közül több is segít az emésztőrendszer kiegyensúlyozásában. A stressz csökkentése szintén fontos szempont. Nehéz úgy leadni a felesleget, ha tested stresszes állapodban van, ugyanis ilyenkor több zsírt raktároz el. Végezetül nem szabad megfeledkezni a rendszeres testmozgás izomerősítő hatásáról sem! Ezen tudással felszerelkezve lássuk is a gyakorlatokat és pózokat!

hirdetes

 

1. Kobra póz

Ez a nyújtógyakorlat a vállakat, a hátat, a mellkast, a hasizmokat és a csípőt veszi igénybe. Először is nyújtsd ki a karjaid magad mellett és feküdj le a szőnyegedre, összetett lábakkal. Emeld fel a felsőtestedet és döntsd hátra a fejedet. Tartsd ezt a pozíciót 20-30 másodpercig.

 

2. Ülő forgás

Egy másik nyújtógyakorlat, ami a hátra és a hasizmokra koncentrál. Ülj le a padlóra, nyújtsd ki az egyik lábadat, a másikat pedig hajlítsd be és tedd a kinyújtott lábad térde mellé, annak másik oldalán (tehát lépd át a kinyújtott lábadat). Fordítsd a felsőtestedet a behajtott térded irányába. Tartsd meg ezt a pózt 20-30 másodpercig.

 

3. Harcos póz

A harcos póz a csípőt, a hátat és a hasizmokat „támadja”. Álló pozícióból lépj egy nagyot hátra a bal lábaddal. Fordítsd a jobb lábfejedet 45 fokkal befelé, a szőnyeg közepe irányában. Hajlítsd be a jobb térdedet 90 fokban úgy, hogy pontosan a bokád felett legyen. Nyújtsd fel a két karod a plafon irányába. Tartsd a pózt 20-30 másodpercig, majd válts lábakat és ismételd meg úgy is. A következő oldalon megtalálhatod a többi gyakorlatot is! 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
237 190
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
237 190
Közösség

Szótár

Folsav

A B-vitaminok csoportjába tartozó vízben oldódó vitamin. Rendkívül fontos szerepet játszik... Tovább

Túledzettség

Olyan állapot, amelynek során csökken a teljesítőképesség, és csökkennek a... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 185

Átlagos értékelés: 4.9