Zsírégetés nyújtással – Otthoni gyakorlatok, amik segíthetnek megszabadulni a feleslegtől

Zsírégetés nyújtással – Otthoni gyakorlatok, amik segíthetnek megszabadulni a feleslegtől

Sz.F.
hirdetes

Zsírégetés nyújtással – Otthoni gyakorlatok, amik segíthetnek megszabadulni a feleslegtől

4. Híd póz

Ez a póz a csípőt, a farizmokat, a lábakat és a hasizmokat célozza meg. Feküdj a hátadra, karjaidat pedig nyújtsd ki magad mellett, a testeddel párhuzamosan. A térdeidet hajlítsd be 90 fokkal úgy, hogy a talpaid a földön maradjanak. Kezdd el lassan felemelni a testedet. Nyomd a vállaidat/hátad hátsó felét a földhöz. 10-15 másodpercig próbáld megtartani a pózt.                                                                                                                        

hirdetes

 

5. Oldalsó kitörés

Az oldalsó kitörés a csípőhajlító izmok, a kvadricepsz és a térdínak megmozgatására kiváló. Hajlítsd be a jobb lábad térdét 90 fokban egy enyhe előrelépéssel. A bal lábad nyújtsd ki bal oldalra úgy, hogy egyenes legyen, de a talpad teljesen a földön maradjon. A felsőtested enyhén döntsd előre. Ezt a pózt 25-30 másodpercig tartsd meg, majd válts lábakat. 

 

6. Belső comb nyújtás

Ez a nyújtás nem meglepő módon a belső combokat és az ágyékizmokat veszi igénybe. Ülj le a földre egyenes háttal. Húzd össze a talpaidat, mintha törökülésben ülnél, de ne kulcsold össze őket, hanem érintsd egymáshoz. A térdeid eközben oldalra nézzenek, kifelé. Az alkarjaiddal enyhén nyomd a térdeidet a padló irányába, óvatosan megnyújtva ezzel izmaidat. 25-30 másodpercig tartsd a pózt.

 

7. Térdszorítás

Ez a gyakorlat mind a hátad felső, középső és aló részeit megnyújtja. Feküdj a hátadra, majd húzd fel mindkét térded a hasadig, és tartsd meg őket a két kezeddel. Kezdd el egészen addig húzni térdeidet, amíg nem érzed a hátadon a nyújtó érzést. 25-30 másodpercig elég megtartani.

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

5 tipp, hogy megszeresd a testmozgast

2019-04-15

5 tipp, hogy megszeresd a testmozgast

5 szuper hatékony tipp, amik segítenek benne, hogy a testmozgás életed végéig hétköznapjaid fontos része legyen. Fogadd meg ezeket a tippeket, mozogj, élj egészséges, boldog, hosszú életet!

Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

2018-06-19

Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

A hasizmok kulcsfontosságú szerepet játszanak a test stabilitásának megőrzésében. Ha megszüntetsz egy egyensúlypontot, hasizmaid azonnal aktiválódnak, hogy mindent rendben tartsanak. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha két láb helyett csak egy lábon ácsoro

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
157 747
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 076 836
Közösség

Szótár

Betegség

 Az élő szervezet olyan állapota, amelyben az életfolyamatok a normálistól eltérnek. A... Tovább

B5-vitamin

B5-vitamin   Pantoténsav. A β-alanin 1,3-dihidroxi-2,2-dimetilvajsavval acilezett... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 184

Átlagos értékelés: 4.9