notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Wellness szolgáltatások weboldaladon – Így mutasd be vendégeidnek

hirdetes

Wellness szolgáltatások weboldaladon – Így mutasd be vendégeidnek

ZH

Tippek, hogy a wellness részleged ne csak szerepeljen a weboldaladon, hanem vágyat keltsen és valódi foglalásokat hozzon. Inspiráló, praktikus cikk.

wellness részleget a szálloda weboldalán

Így mutasd be a wellness részleget a szálloda weboldalán


Egy hosszú hét után mire vágyik az ember? Egy csésze nyugalomra. Meleg vízre. Szaunára. Egy helyre, ahol végre nem kell sietni.
Ezt hívják úgy, hogy wellness – és ezt kell megidézned már a weboldaladon is, különben a vendég elmegy a konkurenciához.
Sokan azt gondolják, elég annyit írni, hogy: „szauna, jakuzzi, masszázs”. De 2025-ben a vendég már nem egy felsorolásra vágyik, hanem érzésre, képre, hangulatra.
A weboldalad nem árlista – hanem a vágy felébresztésének eszköze.


És most mutatjuk, hogyan hozhatod ki belőle a legtöbbet.


1. Ne felsorolj, mesélj


Van különbség aközött, hogy azt írod:


„A wellness részlegünkön található egy finn szauna, egy gőzkabin és egy 6 személyes pezsgőfürdő.”
…és aközött, hogy:


„A gőz finoman körülölel, miközben a nap fénye átszűrődik a kabin üvegén. A pezsgőfürdő meleg vize pedig egyetlen pillanat alatt kimossa belőled a heted feszültségét.”
Az egyik adat, a másik élmény. A mai vendég élményt keres már a képernyőn is. A száraz felsorolás ma már kevés.


2. Használj képet – de ne stockot!


A wellness vizuális műfaj. A gőz, a fény, a nyugalom – ezeket képpel lehet a legjobban átadni.


De ne stock fotókat használj! Az emberek már messziről kiszúrják a művi képeket. Helyette:

hirdetes


•    mutasd meg a saját terek hangulatát
•    legyen rajta ember – egy hátradőlő vendég, egy mosoly a masszázságyon
•    legyen rajta mozdulat, nem csak egy steril enteriőr


Egy kép, amin élet van, többet mond száz szónál.


3. Tedd előre, ne rejtsd el


Sok szálloda weboldal úgy kezeli a wellness részleget, mintha csak egy mellékszál lenne. A főoldalon sehol, a menüben az utolsó helyen, kattintás után pedig csak egy rövidke leírás.


Pedig sok vendég pont emiatt foglalna nálad.


Ezért:


•    legyen saját aloldala a wellness részlegnek
•    legyen kiemelve a főoldalon (egy hangulatos fotóval és 1 mondatos ajánlóval)
•    hívjon cselekvésre: „Foglalj pihenést most!” vagy „Nézd meg, mi vár rád a szaunán túl”


4. Vendégvélemény = legjobb ajánlólevél


A legtöbb weboldal csillagokat mutat. De a valódi élményt egy személyes idézet adja vissza:


hirdetes
„A masszázs után mintha 10 kiló stressz maradt volna ott az ágyon. Ez a hely újratöltött.”
„A jakuzzi vize forró, a kilátás csendes, a lelkem hálás.”


Ezeket szúrhatod be a képek mellé, gombok alá, vagy csak egyszerűen a szövegbe. Nem reklám, hanem bizalom. És működik.


5. Alakíts ki sztorit – hadd képzelje magát oda


A wellness nem funkció, hanem vágyott állapot. Mutasd meg, milyen út vezet odáig.


Például így:


„Megérkezel egy esős péntek délután. A recepción mosoly fogad. Fél óra múlva már meleg gőzben ülsz, egy illatos teával a kezedben. A kinti zaj elhalkul. Te pedig csak lélegzel. Lassan, mélyen, úgy, ahogy már régóta nem.”


Ez egy mini történet. És a vendég már el is képzelte magát benne.


A lényeg: a wellness már az online térben elkezdődik


A foglalás nem a recepción történik meg – hanem sokkal korábban. A vendég az érzések alapján dönt: amit lát, amit olvas, amit elképzel.
Ezért ha a wellness nálad is fontos része az élménynek, ne rejtsd el, ne minimalizáld, és főleg: ne hagyd, hogy más mondja el helyetted, miért jó nálad.
A szálloda weboldal akkor jó, ha nem csak informál, hanem vágyat ébreszt. És ez különösen igaz a wellnessre, ahol az élmény sokszor csak fejben kezdődik – de ott dől el, hogy a vendég megnyomja-e a „Foglalás” gombot.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában


Szótár

Streching, nyújtás

  Az ízületi mozgékonyság, hajlékonyság fejlesztésének módszere. Az angol eredetű... Tovább

E-vitaminok

Az E-vitaminok   Legjobb E-vitamin forrásaink a növényi olajok, tehát a napraforgó-,... Tovább

Tovább a lexikonra
akaraterő alakformálás alvás betegség bőrápolás cukor cukorbetegség