Egészséges élet a lefekvés előtt dől el

Lefekvés előtti tippek

Borbély Brigitta

Tudtad, hogy már lefekvés előtt is tudod befolyásolni, hogyan fogod tölteni a következő napod? Ennek érdekében el tudsz végezni különböző rutinokat, szertartásokat, amelyek segíthetnek neked abban, hogy sokkal kiegyensúlyozottabban, egészségesebben és boldogabban kelj fel reggel, és ez hatással legyen az egész napodra. Ez legalább olyan fontos része lesz az életednek, mint a reggeli készülődés megszokott menete. Mik ezek a tippek? Olvass tovább, és megtudod!

Tedd meg ezeket a dolgokat lefekvés előtt

 

Készítsd össze a másnapi ebéded!

 

Bizony, ez hihetetlenül nagy segítség, igazán hálás leszel érte másnap magadnak. Nem kell ugyanis reggel kapkodni, hogy mit is vigyél magaddal ebédre, és így nem is fogsz a munkahelyi pörgésben gyorsan bedobni valami pár perc alatt elfogyasztható gyorséttermi kaját. Dobozold be a vacsora maradékát, vagy készíts elő valami gyors ebédet, sőt a legjobb, ha az egész napi étkezésed sikerül tudatosan összekészíteni.

 

Pakold össze az edzőcuccod!

 

Ha már csak az összekészített edzőtáskát kell felkapnod, sokkal nagyobb valószínűséggel fogod magad rávenni az edzésre. Így nem lesz kifogás, hogy már megint otthon hagytad a ruhád, és nincs kedved hazamenni érte. Legyen indulásra készen az ajtóba készítve a táskád, így nem kell ezzel is foglalkoznod a reggeli készülődés során, és biztosan nem felejted el felkapni álmosan.

A következő oldalon folytatom! 

 

Tedd meg ezeket a dolgokat lefekvés előtt

 

Találd ki, mit fogsz viselni!

 

Számtalanszor tapasztaltam már, hogy még ha nem is készítem ki a másnap viselendő ruhát, de fejben legalább kitalálom, rengeteg időt nyerek a reggel folyamán, amit hasznosítani tudok a sminkelés, vagy hajvasalás közben. Ráadásul sokkal könnyebb az ágyban fekve kitalálni, hogy mit viselj másnap, mint reggel kapkodva, amikor egyébként is alig látsz ki a szemeden. Ráadásul, mivel nyűgösebb vagy, nagy valószínűséggel nem is fogod jól érezni magad egyik ruhában sem, az eredmény pedig egy hatalmas káosz lesz.

 

Készítsd fel a bőröd!

 

Hidd el, hogy sokkal jobban fog indulni a reggel, ha nem azzal kezdődik, hogy észreveszel egy frissen keletkezett pattanást, vagy száraz bőrrel ébredsz. Ezt könnyedén meg tudod előzni, ha már előző este lefekvés előtt gondoskodsz bőröd egészségéről. Tisztítsd meg az arcod arclemosóval, vagy micellás vízzel, hogy eltávolítsd a sminket, majd használj valamilyen arctisztító készítményt (arctejet, habot, szappant, tonikot), esetleg radírozd le kissé, majd hidratáld az arcbőröd. Ha igazán komolyan veszed a feladatot, használhatsz egész éjszakára fent hagyható hidratáló maszkot is. Lehetőleg a testedről se feledkezz meg, mindig használj testápolót fürdés után!

 

Tedd meg ezeket a dolgokat lefekvés előtt

 

Segítsd az elalvást!

 

A legfontosabb tényező, ami az egész napodat befolyásolja az, hogy mennyit alszol, illetve az alvással töltött órák minősége. A szakértők minden egyes napra minimum 7 óra alvást tartanak elegendőnek, de az ideális természetesen a 8 óra lenne, ez azonban nem mindig kivitelezhető. Ugyanakkor legalább annyira fontos az is, hogyan alszol, ettől függ, hogyan fogod érezni magad ébredéskor. Ha meg tudod oldani, irts ki minden elektromos eszközt a hálószobádból, lehetőleg a telefont se tartsd az ágyad közelében, ha pedig nincs erre lehetőséged, akkor igyekezd az ágyad úgy helyezni, hogy minél kevesebb elektromos berendezés legyen a közelében. Ha stresszes vagy, és általában problémád van az elalvással, vagy esetleg álmatlanságban szenvedsz, használj természetes, növényalapú illóolajokat, amelyek segíteni fognak neked a nyugodt alvásban. Próbáld ki a levendulát, csepegtess néhány cseppet a párnádra, ez segít ellazulni. 

 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Még több cikk

Aludj, mint a bunda: 7 tipp álmatlanság ellen

2019-04-16

Aludj, mint a bunda: 7 tipp álmatlanság ellen

Álmatlansággal küzdesz? Íme 7 pofonegyszerű tipp, amit ha betartasz, akár már ma éjjel úgy alhatsz, mint a bunda. Szervezetünk megfelelő működéséhez a pihentető alvás elengedhetetlen, most ebben segítünk.

15 perces reggeli jóga, hogy jól induljon a napod

2019-04-15

15 perces reggeli jóga, hogy jól induljon a napod

A jóga feltölt, kiegyensúlyozottá tesz, formálja a testet, hozzájárul a lelki béke eléréséhez. Jógázni jó, de nem csak este, vagy munka után. Íme egy 15 perc alatt elvégezhető gyakorlatsor reggelre, hogy jobban induljon a napod.

15 nap 15 tipp, hogy kiegyensúlyozottabb életet élj

2019-04-05

15 nap 15 tipp, hogy kiegyensúlyozottabb életet élj

15 napon keresztül tedd meg ezt az egy-egy dolgot, hogy kiegyensúlyozottabb és boldogabb életet élj. 15 nap és 15 tipp a boldogabb, pozitívabb életért. Érezd jól magad a bőrödben.

7 nyújtógyakorlat, amitől pillanatok alatt hajlékonnyabbá válsz

2019-04-03

7 nyújtógyakorlat, amitől pillanatok alatt hajlékonnyabbá válsz

7 egyszerű, de nagyszerű nyujtógyakorlat, amiktől pillanatok alatt hajlékonyabbá válsz. Próbáld ki ezeket a gyakorlatokat és élvezd, ahogy tested rugalmasabbá, hajlékonyabbá válik.

Hízhatsz-e a fogamzásgátlótól? Utánajártunk!

2019-03-26

Hízhatsz-e a fogamzásgátlótól? Utánajártunk!

Hízás fogamzásgátló szedésétől? Lehetséges? Van összefüggés? Utánajártunk, hogy számíthatsz-e súlynövekedésre a fogamzásgátló szedésétől. Íme a szakmai álláspont!

Edzés kismamáknak az erőnlét fenntartásához

2019-03-19

Edzés kismamáknak az erőnlét fenntartásához

Összeszedtünk négy olyan gyakorlatot, amelyeket kismamák is elvégezhetnek, hogy erőnlétüket fenntarthassák akár a mindegyik trimeszterben. A gyakorlatokat egyszerűen, otthon is el lehet végezni, és nem több 5 percnél! Mutatjuk is a gyakorlatokat!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
165 635
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
860 106
Közösség

Szótár

Elfáradási sajátosságok

  A testi és szellemi elfáradás az edzés természetes velejárója. Az elfáradás... Tovább

Mangán

A mangán olyan ásványi anyag, amely sok enzim működésének beindításához és... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 150

Átlagos értékelés: 4.7