notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Egészséges élet a lefekvés előtt dől el

Lefekvés előtti tippek

Borbély Brigitta
hirdetes

Tudtad, hogy már lefekvés előtt is tudod befolyásolni, hogyan fogod tölteni a következő napod? Ennek érdekében el tudsz végezni különböző rutinokat, szertartásokat, amelyek segíthetnek neked abban, hogy sokkal kiegyensúlyozottabban, egészségesebben és boldogabban kelj fel reggel, és ez hatással legyen az egész napodra. Ez legalább olyan fontos része lesz az életednek, mint a reggeli készülődés megszokott menete. Mik ezek a tippek? Olvass tovább, és megtudod!

Tedd meg ezeket a dolgokat lefekvés előtt

 

Készítsd össze a másnapi ebéded!

 

Bizony, ez hihetetlenül nagy segítség, igazán hálás leszel érte másnap magadnak. Nem kell ugyanis reggel kapkodni, hogy mit is vigyél magaddal ebédre, és így nem is fogsz a munkahelyi pörgésben gyorsan bedobni valami pár perc alatt elfogyasztható gyorséttermi kaját. Dobozold be a vacsora maradékát, vagy készíts elő valami gyors ebédet, sőt a legjobb, ha az egész napi étkezésed sikerül tudatosan összekészíteni.

 

Pakold össze az edzőcuccod!

 

Ha már csak az összekészített edzőtáskát kell felkapnod, sokkal nagyobb valószínűséggel fogod magad rávenni az edzésre. Így nem lesz kifogás, hogy már megint otthon hagytad a ruhád, és nincs kedved hazamenni érte. Legyen indulásra készen az ajtóba készítve a táskád, így nem kell ezzel is foglalkoznod a reggeli készülődés során, és biztosan nem felejted el felkapni álmosan.

A következő oldalon folytatom! 

 

Tedd meg ezeket a dolgokat lefekvés előtt

 

Találd ki, mit fogsz viselni!

 

Számtalanszor tapasztaltam már, hogy még ha nem is készítem ki a másnap viselendő ruhát, de fejben legalább kitalálom, rengeteg időt nyerek a reggel folyamán, amit hasznosítani tudok a sminkelés, vagy hajvasalás közben. Ráadásul sokkal könnyebb az ágyban fekve kitalálni, hogy mit viselj másnap, mint reggel kapkodva, amikor egyébként is alig látsz ki a szemeden. Ráadásul, mivel nyűgösebb vagy, nagy valószínűséggel nem is fogod jól érezni magad egyik ruhában sem, az eredmény pedig egy hatalmas káosz lesz.

hirdetes

 

Készítsd fel a bőröd!

 

Hidd el, hogy sokkal jobban fog indulni a reggel, ha nem azzal kezdődik, hogy észreveszel egy frissen keletkezett pattanást, vagy száraz bőrrel ébredsz. Ezt könnyedén meg tudod előzni, ha már előző este lefekvés előtt gondoskodsz bőröd egészségéről. Tisztítsd meg az arcod arclemosóval, vagy micellás vízzel, hogy eltávolítsd a sminket, majd használj valamilyen arctisztító készítményt (arctejet, habot, szappant, tonikot), esetleg radírozd le kissé, majd hidratáld az arcbőröd. Ha igazán komolyan veszed a feladatot, használhatsz egész éjszakára fent hagyható hidratáló maszkot is. Lehetőleg a testedről se feledkezz meg, mindig használj testápolót fürdés után!

hirdetes

 

Tedd meg ezeket a dolgokat lefekvés előtt

 

Segítsd az elalvást!

 

A legfontosabb tényező, ami az egész napodat befolyásolja az, hogy mennyit alszol, illetve az alvással töltött órák minősége. A szakértők minden egyes napra minimum 7 óra alvást tartanak elegendőnek, de az ideális természetesen a 8 óra lenne, ez azonban nem mindig kivitelezhető. Ugyanakkor legalább annyira fontos az is, hogyan alszol, ettől függ, hogyan fogod érezni magad ébredéskor. Ha meg tudod oldani, irts ki minden elektromos eszközt a hálószobádból, lehetőleg a telefont se tartsd az ágyad közelében, ha pedig nincs erre lehetőséged, akkor igyekezd az ágyad úgy helyezni, hogy minél kevesebb elektromos berendezés legyen a közelében. Ha stresszes vagy, és általában problémád van az elalvással, vagy esetleg álmatlanságban szenvedsz, használj természetes, növényalapú illóolajokat, amelyek segíteni fognak neked a nyugodt alvásban. Próbáld ki a levendulát, csepegtess néhány cseppet a párnádra, ez segít ellazulni. 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A legegészségesebb népek titka

2019-11-16

A legegészségesebb népek titka

Sok példa van rá a történelemben és a jelenben, hogy olyan primitív népek, amelyek egyszerű növényi étrendet követtek, nagy életerőnek és hosszú életnek örvendtek és örvendenek. Vajon vannak tudományos bizonyítéka a húsmentes étrend előnyeinek

A terhesség hatása a gerincoszlopra

2019-11-15

A terhesség hatása a gerincoszlopra

A gerincoszlop 33 csontból áll: 24 különálló csigolyából, öt csigolya pedig keresztcsonttá és másik négy csigolya farkcsonttá olvadt össze. A hátgerinc nagyon erős, ugyanakkor, mivel kisebb részekből tevődik össze, nagyon rugalmas is, és változatos mozdulatokat tesz lehetővé. A csigolyákat a köztük elhelyezkedő rostos porckorongok választják el

Munkahelyi szokások, melyek beteggé tesznek! Ezekre figyelj oda!

2019-11-12

Munkahelyi szokások, melyek beteggé tesznek! Ezekre figyelj oda!

Rengeteg olyan munkahelyi szokásunk van, mely hosszú távon károsan befolyásolja az egészségünket, bár nekünk talán föl sem tűnik a rohanó hétköznapokban. Összegyűjtöttük, hogy mire kell odafigyelned a munkahelyeden

Minden idők legnagyobb egészség titka

2019-11-10

Minden idők legnagyobb egészség titka

A cayenne borsot gyógynövénykutatók és sok természetgyógyász a gyógynövények királya címmel illeti. Hatásai olyan sokrétűek, hogy az ember el sem hiszi, hogy egyetlen gyógynövény ennyi mindenre képes lehet. Persze ez az információt nem verik túlságosan nagy dobra, ezért csak a kitartó igazságkeresőkhöz jut el

Csakraerősítő gyakorlatok

2019-10-25

Csakraerősítő gyakorlatok

A keleti hagyományok szerint minden embernek 7 fő csakrája van, melyek lehetővé teszik a tiszta életerő felszívódását. A következőkben bemutatjuk a legjobb csakraerősítő gyakorlatokat, amiket érdemes kipróbálnod

Mi az a böjt, és miért van szükség rá?

2019-10-17

Mi az a böjt, és miért van szükség rá?

A böjt nem csak valamiről való lemondást jelent, hanem az 5-7 napig tartó tejes étkez elhagyását, sok folyadék fogyasztással. A következőkben bemutatjuk a böjt kialakulását, illetve megismerheted a böjt pozitív hatásait a szervezetre

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
99 803
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 184 718
Közösség

Szótár

Jacuzzi

  A pezsgőfürdő használata kellemes közérzetet biztosít, relaxál, felfrissít. A... Tovább

Energia egyensúly

Az engergia egyensúly az energia felvételből és az energia leadásából áll. Az... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 150

Átlagos értékelés: 4.7