A strandforma télen készül

Hozd össze nyárra a strandformát!

Kiss Sándor - Sasa

"Top formába akarok kerülni az esküvőre/ballagásra/diplomaosztóra..." amik általában mindig 2 hónapon belül lesznek. Tényleg nem akarom elrontani a nagy terveket, de 2 hónap alatt csodát még senki nem művelt. Normális módszerrel nagyjából semmit nem fogsz elérni, legalábbis nagyon minimális változást.

Készüljön el időben a strandforma!

 

Egy kellően elmebeteg koplalásra alapozott diétával, már összejöhet az, hogy lemegy rólad szinte minden. Lesz rólad pár csoffadt testű fotó, az esküvőn még attól a vörösbortól is be fogsz rúgni, amit főzéshez használtak, aztán felszalad rád minden, amit előtte leadtál, plusz, ha mázlid van, csak 5 kiló extrát szedtél vissza. Nyugi, a pasi nem azért fog nemet mondani az oltár előtt, mert akkora a feneked, mint fél éve volt. Ha baja lenne vele, már lelép akkor. Hamarabb hajt el azért, mert rájön, hogy nincs agyad! A kampányszerű sanyargatásoknak nincs értelme. Mindegyiknek ugyanaz a vége, hogy mikor végre eljön a nagy nap, akkor abbahagytad és onnantól indul a nagy hízás.


Ha életmódot váltasz, az egy hosszabb folyamat, de legalább tartható. Nem az lesz a vége, hogy még kövérebb leszel, mikor már belebetegedve a lemondásokba mindent felzabálsz. A kampányszerű őrületek, a diétás porok, a csoda turmixot, a zsírbontó ultrahangos praktikák, mind-mind ebben szoktak végződni, egy hatalmas nagy kudarcban. Ha buta vagy, hajrá, dobj ki az ablakon egy valag pénzt arra, hogy semmi változás ne legyen és a végén még rosszabbul nézz ki, mint ahogy belekezdtél. Ha legalább annyi eszed van, mint egy mezei mókusnak, akkor inkább válts életmódot, vegyél fel új szokásokat, add le a régi rossz szokásokat és kezdj egy új életet.


Kedvencem, a "nekem is lesz még valaha ilyen testem?

 

A csoki evésről nem tudok lemondani és a kitartásom is nulla..." Nem lesz ilyen tested, egy rossz életed lesz! Tudod miért? Mert még annyira sem vagy képes felnőtt emberként, hogy a csokit elhagyd, és minimálisan kitartóan csinálj valamit. Mindezt a saját bevallásod szerint. Az életben viszont pont az kell, hogy ha valamit el akarsz érni, azért kitartóan dolgozz, és ha egy rossz szokásod akadályoz benne, akkor arról képes legyél lemondani. A legtöbb ember viszont minden ragaszkodik, és nulla akaraterővel próbálja átvészelni az életét. A választás a tiéd. Az ilyen hulladék életet élők táborát erősíted vagy összekapod magad és változtatsz az életeden. Azt mondják az élet a döntések sorozata, ha nem tetszik az életed, akkor rossz döntéseket hoztál. Viszont, soha nem késő elkezdeni valamit újra!

 

Készüljön el időben a strandforma!

 

1. Dobd ki a nagy tányérokat. A kisebb tányér kevesebb kaját is jelent, ami segít megőrizni az alakodat. A nagyobb adag kaját már csak azért is megeszed, hogy ne maradjon ott és ne kelljen kidobni, így viszont sok az extra kalória is.


2. Az edzés legyen az életed része. Szervezd úgy az életed, hogy adott napokon le tudj menni edzésre. Mindenki ki tud szakítani egy órát a napjából. Ha ez nem megy, akkor valamit nagyon rosszul csinálsz, felejtsd el a kifogásokat és gyerünk!


3. Legyen egy célod, hogy mit akarsz elérni. Ha elképzelésed sincs arról, hogy hogyan akarsz kinézni, hogy mire leszel képes, akkor dolgozni sem tudsz érte.


4. Higgy magadban. Tudd, hogy képes vagy rá. Lehet, hogy nehéz elhinni, de így van: mindenki képes elérni azt, amit szeretne, lehet közhely, de akkor igaz az, hogy nem létezik lehetetlen!


5. Fogd fel, hogy ez nem hattyúknak és pudingoknak van kitalálva. Elütheted az idődet, vagy dolgozhatsz keményen is és akkor eléred majd a célod. Látni fogod te is, hogy az edzésbe fektetett idő és energia megtérül, ráadásul elég hamar!


6. Igyál vizet. Nem is gondolnád, hogy mennyire fontos a folyadékbevitel, mindenki számára, igyál te is bőséges vizet, minden nap, és soha ne feledkezz meg róla!


7. Segítséget kérni nem ciki. Lesérülni az. Az emberek általában azért sérülnek le, mert a túl nagy egó miatt nem kértek a segítségből. Az edzőteremben viszont mindenki kedves, biztosan segíteni fog neked, csak oda kell menned valakihez, megkérni őt és már meg is mutatja, hogy például egy gyakorlatot hogyan kell helyesen elvégezni!
 

Készüljön el időben a strandforma!

 

8. Az állandó tempó és a monoton ismétlések helyett inkább nagy intenzitású intervall edzéseket végezz.


9. Felejtsd el azt a szót, hogy szeretnék. Semmire nem mész vele az életben. Tanuld meg azt, hogy akarom!


10. Kerüld el a feldolgozott élelmiszereket. Az üres kalóriák mellett egy rakás egészségre káros anyag is van bennük.


11. Tanuld meg: hinni csak a templomban, ott is csak az első sorban! Nem kell elhinni, hogy minden egészséges, amire rá van írva. A zsírszegény, még lehet cukrozott és a cukormentesben lehet egy valag zsír.


12. Vegyél részt csoportos edzéseken is. Mindig lesz valaki, aki jobb kondiban van, aki gyorsabb és ez motiválóan fog hatni rád is.


13. Kerüld a negatív dolgokat.


14. Ne igyál kalóriát. Sokan hiszik, hogy a reggeli narancslé mennyire jó és egészséges. Hisz még az is rá van írva, hogy reggeli ital. A valóságban, a legrosszabb minőségű narancsból készül, mert az első osztályú és a prémium kategóriás a boltok polcain figyel. A dobozban az van, amit már nem vennének meg. Plusz rengeteg cukor és állományjavító.


15. 3-4 óra hetente. Csak ennyit kell rászánnod a célod elérésére.


16. Hozd ki magadból a legtöbbet. Heti 3-4 órát el is lehet szórakozni az életedből. Lehet edzeni és lehet tényleg keményen edzeni. Az utóbbi fog segíteni elérni a célod. Az előbbi csak abban segít, hogy elszórakozd az időd.


17. Pörgesd fel magad a súlyzós edzés után. Nem kardiózni kell, hanem egy 5-10 perc igen intenzív gyakorlatsor. Tele pylometric gyakorlatokkal, saját testsúlyos blokkokkal. Sokkal hatékonyabb zsírégetést tesz lehetővé és jobban felpörgeti a metabolizmusod, mint a kardió. Ráadásul az állóképességed is jobb lesz.

 

Szerző:
Kiss Sándor, Sasa

facebook.com/sasafitness

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Még több cikk

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

5 tipp, hogy megszeresd a testmozgast

2019-04-15

5 tipp, hogy megszeresd a testmozgast

5 szuper hatékony tipp, amik segítenek benne, hogy a testmozgás életed végéig hétköznapjaid fontos része legyen. Fogadd meg ezeket a tippeket, mozogj, élj egészséges, boldog, hosszú életet!

Ezért kell minden nőnek a súlyzós edzés

2019-04-09

Ezért kell minden nőnek a súlyzós edzés

Sok hölgy irtózik a súlyzós edzésektől, mert azt hiszi, hogy túl izmos lesz miatta. Azonban sokkal több előnnyel jár a súlyzós edzés, mint gondolnád, emellett biztos, hogy nem leszel túl izmos miatta, csak tónusos és feszes alakod lesz. Mutatjuk miért ne hagyd ki a súlyzós edzéseket!

5 egyszerű, otthon is elvégezhető gyakorlat a tökéletes popsiért

2019-04-03

5 egyszerű, otthon is elvégezhető gyakorlat a tökéletes popsiért

5 szuper-egyszerű, de annál hatékonyabb fenékformáló gyakorlat, amit otthon is elvégezhetsz, és tökéletes popsit garantál nyárra. Ne kelljen idén szégyenkezni a strandon.

20 perces kardió edzés otthon, amitől beindul a fogyás

2019-04-02

20 perces kardió edzés otthon, amitől beindul a fogyás

20 perces otthoni kardió edzés, amitől leolvadnak rólad a kilók. Könnyedén, otthon, eszköz nélkül is elvégezhető kardió gyakorlatok, amiktől nyárra bombaformába kerülhetsz. Íme a legjobb otthoni kardió gyakorlatok.

Így lesz a kardió edzés hatékony

2019-04-01

Így lesz a kardió edzés hatékony

A kardió edzések unalmassá válhatnak, hiszen több időbe telhet, mint a szokványos súlyzós edzések. Kutatások kimutatták azonban, hogy egy rövidebb, nagyobb intenzitású kardió edzés is ugyanolyan egészségügyi előnyökkel jár, mint a hosszabb mérsékelt edzések. Lássuk, hogyan csináld hatékonyan!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
165 635
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
860 106
Közösség

Szótár

purinszegény diéta

Ízületi problémák esetén a fájdalom néha elviselhetetlen. A fájdalom csökkentését... Tovább

Alma típusú elhízás

A hasi elhízást nevezik alma típusú vagy férfias elhízásnak. Az ilyen típusú elhízás... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 183

Átlagos értékelés: 5.0