notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A strandforma télen készül

Hozd össze nyárra a strandformát!

Kiss Sándor - Sasa
hirdetes

"Top formába akarok kerülni az esküvőre/ballagásra/diplomaosztóra..." amik általában mindig 2 hónapon belül lesznek. Tényleg nem akarom elrontani a nagy terveket, de 2 hónap alatt csodát még senki nem művelt. Normális módszerrel nagyjából semmit nem fogsz elérni, legalábbis nagyon minimális változást.

Készüljön el időben a strandforma!

 

Egy kellően elmebeteg koplalásra alapozott diétával, már összejöhet az, hogy lemegy rólad szinte minden. Lesz rólad pár csoffadt testű fotó, az esküvőn még attól a vörösbortól is be fogsz rúgni, amit főzéshez használtak, aztán felszalad rád minden, amit előtte leadtál, plusz, ha mázlid van, csak 5 kiló extrát szedtél vissza. Nyugi, a pasi nem azért fog nemet mondani az oltár előtt, mert akkora a feneked, mint fél éve volt. Ha baja lenne vele, már lelép akkor. Hamarabb hajt el azért, mert rájön, hogy nincs agyad! A kampányszerű sanyargatásoknak nincs értelme. Mindegyiknek ugyanaz a vége, hogy mikor végre eljön a nagy nap, akkor abbahagytad és onnantól indul a nagy hízás.


Ha életmódot váltasz, az egy hosszabb folyamat, de legalább tartható. Nem az lesz a vége, hogy még kövérebb leszel, mikor már belebetegedve a lemondásokba mindent felzabálsz. A kampányszerű őrületek, a diétás porok, a csoda turmixot, a zsírbontó ultrahangos praktikák, mind-mind ebben szoktak végződni, egy hatalmas nagy kudarcban. Ha buta vagy, hajrá, dobj ki az ablakon egy valag pénzt arra, hogy semmi változás ne legyen és a végén még rosszabbul nézz ki, mint ahogy belekezdtél. Ha legalább annyi eszed van, mint egy mezei mókusnak, akkor inkább válts életmódot, vegyél fel új szokásokat, add le a régi rossz szokásokat és kezdj egy új életet.


Kedvencem, a "nekem is lesz még valaha ilyen testem?

 

A csoki evésről nem tudok lemondani és a kitartásom is nulla..." Nem lesz ilyen tested, egy rossz életed lesz! Tudod miért? Mert még annyira sem vagy képes felnőtt emberként, hogy a csokit elhagyd, és minimálisan kitartóan csinálj valamit. Mindezt a saját bevallásod szerint. Az életben viszont pont az kell, hogy ha valamit el akarsz érni, azért kitartóan dolgozz, és ha egy rossz szokásod akadályoz benne, akkor arról képes legyél lemondani. A legtöbb ember viszont minden ragaszkodik, és nulla akaraterővel próbálja átvészelni az életét. A választás a tiéd. Az ilyen hulladék életet élők táborát erősíted vagy összekapod magad és változtatsz az életeden. Azt mondják az élet a döntések sorozata, ha nem tetszik az életed, akkor rossz döntéseket hoztál. Viszont, soha nem késő elkezdeni valamit újra!

hirdetes

 

Készüljön el időben a strandforma!

 

1. Dobd ki a nagy tányérokat. A kisebb tányér kevesebb kaját is jelent, ami segít megőrizni az alakodat. A nagyobb adag kaját már csak azért is megeszed, hogy ne maradjon ott és ne kelljen kidobni, így viszont sok az extra kalória is.


2. Az edzés legyen az életed része. Szervezd úgy az életed, hogy adott napokon le tudj menni edzésre. Mindenki ki tud szakítani egy órát a napjából. Ha ez nem megy, akkor valamit nagyon rosszul csinálsz, felejtsd el a kifogásokat és gyerünk!


3. Legyen egy célod, hogy mit akarsz elérni. Ha elképzelésed sincs arról, hogy hogyan akarsz kinézni, hogy mire leszel képes, akkor dolgozni sem tudsz érte.


4. Higgy magadban. Tudd, hogy képes vagy rá. Lehet, hogy nehéz elhinni, de így van: mindenki képes elérni azt, amit szeretne, lehet közhely, de akkor igaz az, hogy nem létezik lehetetlen!


5. Fogd fel, hogy ez nem hattyúknak és pudingoknak van kitalálva. Elütheted az idődet, vagy dolgozhatsz keményen is és akkor eléred majd a célod. Látni fogod te is, hogy az edzésbe fektetett idő és energia megtérül, ráadásul elég hamar!


6. Igyál vizet. Nem is gondolnád, hogy mennyire fontos a folyadékbevitel, mindenki számára, igyál te is bőséges vizet, minden nap, és soha ne feledkezz meg róla!


7. Segítséget kérni nem ciki. Lesérülni az. Az emberek általában azért sérülnek le, mert a túl nagy egó miatt nem kértek a segítségből. Az edzőteremben viszont mindenki kedves, biztosan segíteni fog neked, csak oda kell menned valakihez, megkérni őt és már meg is mutatja, hogy például egy gyakorlatot hogyan kell helyesen elvégezni!

hirdetes
 

Készüljön el időben a strandforma!

 

8. Az állandó tempó és a monoton ismétlések helyett inkább nagy intenzitású intervall edzéseket végezz.


9. Felejtsd el azt a szót, hogy szeretnék. Semmire nem mész vele az életben. Tanuld meg azt, hogy akarom!


10. Kerüld el a feldolgozott élelmiszereket. Az üres kalóriák mellett egy rakás egészségre káros anyag is van bennük.


11. Tanuld meg: hinni csak a templomban, ott is csak az első sorban! Nem kell elhinni, hogy minden egészséges, amire rá van írva. A zsírszegény, még lehet cukrozott és a cukormentesben lehet egy valag zsír.


12. Vegyél részt csoportos edzéseken is. Mindig lesz valaki, aki jobb kondiban van, aki gyorsabb és ez motiválóan fog hatni rád is.


13. Kerüld a negatív dolgokat.


14. Ne igyál kalóriát. Sokan hiszik, hogy a reggeli narancslé mennyire jó és egészséges. Hisz még az is rá van írva, hogy reggeli ital. A valóságban, a legrosszabb minőségű narancsból készül, mert az első osztályú és a prémium kategóriás a boltok polcain figyel. A dobozban az van, amit már nem vennének meg. Plusz rengeteg cukor és állományjavító.


15. 3-4 óra hetente. Csak ennyit kell rászánnod a célod elérésére.


16. Hozd ki magadból a legtöbbet. Heti 3-4 órát el is lehet szórakozni az életedből. Lehet edzeni és lehet tényleg keményen edzeni. Az utóbbi fog segíteni elérni a célod. Az előbbi csak abban segít, hogy elszórakozd az időd.


17. Pörgesd fel magad a súlyzós edzés után. Nem kardiózni kell, hanem egy 5-10 perc igen intenzív gyakorlatsor. Tele pylometric gyakorlatokkal, saját testsúlyos blokkokkal. Sokkal hatékonyabb zsírégetést tesz lehetővé és jobban felpörgeti a metabolizmusod, mint a kardió. Ráadásul az állóképességed is jobb lesz.

 

Szerző:
Kiss Sándor, Sasa

facebook.com/sasafitness

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
75 801
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 160 716
Közösség

Szótár

Cukorbetegség

A cukorbetegség (diabetes mellitus vagy "diabétesz", magyarul "mézédes átfolyás"-t jelent a... Tovább

Szeder

(Rubus fruticosus)   Eredete, élőhelye   A szeder nemzetségen belül a szeder fajok... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 183

Átlagos értékelés: 5.0