Segítsünk az elhízott gyermekeknek,elhízott,egészségtelen,rossz táplálkozás,gyerekek egészsége,alakformálás,egészséges életmód

Segítsünk az elhízott gyermekeknek!

hirdetes

Bármerre nézünk, sajnos egyre több túlsúlyos, elhízott gyermeket látni korra, nemre való tekintet nélkül.
Ez köszönhető a helytelen étkezésnek és a mozgásszegény életmódnak. Ki ne találkozott volna olyan esettel, hogy a gyermek óvodából, iskolából szomorúan jött haza, hogy csúfolják, mert dundi, duci, kövér… 
Segítsünk az elhízott gyermekeknek,elhízott,egészségtelen,rossz táplálkozás,gyerekek egészsége,alakformálás,egészséges életmód

 

 

 

 

 

 

Segítsünk nekik változtatni, hogy elérhessék céljaikat, álmaikat!

 
A lehető legrosszabb, ha ilyenkor azt mondjuk: Jajj édesem, Te nem vagy kövér, csak jó húsban vagy! Ne csapjuk be a gyermeket, mert azzal nem segítünk neki! Természetesen mindenkinek a saját gyereke a világon a legszebb, ez így normális. De ha segítségért fordul hozzánk, ne bíztassuk, hogy megalkudjon, elfogadja a helyzetét és önmagát olyannak, amilyen.
Üljünk le és beszélgessünk a problémáról. Kérdezzük meg tőle, hogy Ő hogy érzi magát így a bőrében. Ha a válasz jól, akkor semmi gond, mondja meg másoknak, hogy Ő így szeret kinézni. Erre nagyon minimális esélyt látok. Azonban ha azt mondja, hogy utálja, hogy csúfolják és szégyelli magát a kinézete miatt, akkor kérdezzük meg, mit szeretne? Hogy szeretne kinézni, hogy jól érezze magát? Ha azt mondja, szeretne vékonyabb lenni, hogy csinosabb legyen, segítsünk neki. Mondjuk el, hogy tudunk segíteni, de nem lesz könnyű! Chips és cola helyett gyümölcs, zöldség és szénsavmentes víz vár rá, emellé sok-sok mozgás. Tornázzunk együtt a gyermekünkkel, ezzel is jó példát mutatva. Hisz ki lehetne jobb példakép a gyermek számára, mint a szülő?! Legyünk tekintettel a célkitűzésére és főztjeinkkel is segítsük. Készítsünk neki ennek tükrében reggelit és tízórait az iskolába is. 
hirdetes
 
 
Golndolj csak bele! Ha Te vagy gondban és valamelyik családtagodhoz vagy legjobb barátodhoz/ barátnődhöz fordulsz segítségért, legbelül Te sem azt várod, hogy megsimogassa a fejedet és arra bíztasson, hogy fogadd el a helyzetet olyannak, amilyen. Hanem azt várod tőle, hogy megerősítsen a fejedben körvonalazódó gondolatot illetően, motiváljon, bíztasson  hogy tegyél is érte, változtass! Ugye?! Akkor  miért tennél másként a gyermekeddel, akit a világon mindennél jobban szeretsz?! 
 

Ne hagyd, hogy néhány kiló plusz megkeserítse a legszebb éveit! 

 
 

Recepttel is segítek, ezt az ételt akár vacsorára is készítheted.

 

Koktélrákos - virslis saláta

Hozzávalók:
salátamix
lilahagyma
virsli
egy marék koktélrák
 
Öntethez:
natúr joghurt
bors
1 gerezd fokhagyma
 
Koktélrákos - virslis saláta Koktélrákos - virslis saláta
 
Elkészítés:
a salátamixet egy tányérra tesszük, a lilahagymát felcsíkozzuk, hozzákeverjük a salátához.
A kotkélrákokat kevés zsiradékon megpirítjuk, főzni vagy párolni is lehet. Én most pirítottam. a virsliket felkarikázzuk, a salátára szórjuk, a koktélrákokat is, majd végül ráöntjük a dressinget.
Fokhagymás -joghurtos öntettel ettem.
 
A fokhagymás dressing elkészítése:
Egy fél kis pohár joghurtoz adunk pici sót, ízlés szerint borsot, zúzunk hozzá egy gerezd fokhagymát. Ha túl sűrű a joghurt, akkor kevés sovány tejjel higíthatjuk.
 
 
Szerző:
Wierl Erika
hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Kókuszvirág cukor a legjobb választás

2019-05-16

Kókuszvirág cukor a legjobb választás

A kókuszvirág cukor évezredek óta használt közkedvelt édesítőszer a déli- és délkelet-ázsiai régióban, ahol igen bőséges a kínálat kókuszpálmából. A kókuszból készült termékek legnagyobb előállítói és forgalmazói a Fülöp-Szigetek és Indonézia. A hazai alternatív édesítőszerek piacán körülbelül 5 éve jelent meg a kókuszvirág cukor.

Az ásványvíz egészséges, de melyik? A savas vagy a szénsavmentes ajánlott?

2019-05-16

Az ásványvíz egészséges, de melyik? A savas vagy a szénsavmentes ajánlott?

A víz nagyon egészséges, ajánlott belőle akár napi két liter elfogyasztása. Leginkább az ásványvízből! Bár általában mindenki annyi vizet fogyaszt, amennyi neki jólesik, a szakértők szerint napi akár három liter vizet is érdemes meginnunk, hogy egészségesek legyünk.

El ne csússz egy banánhéjon!

2019-05-16

El ne csússz egy banánhéjon!

Gyümölcsökre és zöldségekre mindenkinek szüksége van, de nem mindig tudjuk, hogy azon kívül, hogy vitamindúsak, pontosan milyen előnyökkel is jár egy-egy fogyasztása.

Mennyi koffein található a különböző kávétípusokban?

2019-05-17

Mennyi koffein található a különböző kávétípusokban?

A kávé népszerű ital, és valószínűleg a leggyakrabban fogyasztott koffeinforrás. A kávé koffein-tartalma jelentősen változhat számos tényezőtől függően, beleértve a kávé típusát, főzési módját és a márkát. Lássuk a számokat!

Puffadás, szélgörcsök, emésztési zavarok kínzó tünetei

2019-05-14

Puffadás, szélgörcsök, emésztési zavarok kínzó tünetei

Ha alkalmanként jelenik meg a probléma, több tényező is felelős lehet: a gyorsan elfogyasztott étellel levegő kerülhet az emésztőrendszerbe, de ételérzékenység is állhat a háttérben.

Így állítsd helyre gyomrod egészségét

2019-05-16

Így állítsd helyre gyomrod egészségét

Gyomorfájás? Gyomorégés? Emésztési zavarok? Kellemetlen érzés? A gyomor nem megfelelő működésének tünetei. Íme 7 hatékony tipp, amik segítségével visszaállíthatod gyomrod egészségét pillanatok alatt.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
127 987
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 047 076
Közösség

Szótár

Csipkebogyó

Latin neve: Rosa canina   Eredete, élőhelye   Európától Közép-Ázsiáig... Tovább

Masszázs

A masszázst nagy vonalakban mindenki ismeri, de kevesen tudják róla, hogy valójában mit... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 250

Átlagos értékelés: 5.0

egészséges életmód