A reggeli lehet gyors és egyszerű

Egyszerű reggeli tippek, melyekkel könnyebben indul a nap

TB
hirdetes

A reggeli a nap legfontosabb étkezése, tartja a mondás, pedig a mai felgyorsult világban legtöbbször ezt az étkezést hagyjuk ki időhiányra hivatkozva. Ha te sem szeretnél sokkal korábban felkelni, hogy tartalmasat egyél, reggel viszont éhesen sem szeretnéd indítani a napod, nézd meg receptjeinket, biztosan megtalálod közöttük a számodra tökéleteset.
 

Reggeli a nap legfontosabb étkezése

Sok kutatás bizonyította már a reggeli étkezések fontosságát. Számos pozitív hatása lehet, ha reggel rászánunk egy kis időt, és egészséges ételek mellett olvassuk el a napi híreket. Növeli a koncentrációs készséget, segít a szervezetünknek felébredni, beindítja az emésztést, és még sorolhatnánk. A reggelivel mindenki jól jár, és a munkát sem azzal kell kezdeni, hogy időt és helyet keresünk a reggelihez. Nem kell sok időt ráfordítanunk elég, ha 10 percet rászánunk a reggeli készülődés közben. 

 

Ha éhesek vagyunk, nem tudunk hatékonyan dolgozni, mert folyamatosan elviszi a munkáról a gondolatainkat a korgó gyomrunk. Rosszabb esetben akár el is ájulhatunk, vagy rosszul lehetünk, ha nem étkezünk megfelelően. Egészség tudatosan élni nem könnyű, de mindenképpen érdemes. Szervezetünk meg fogja hálálni a törődést. 

 

Ha a reggelt te sem tudod elkezdeni kávé nélkül, neked is különösen jót tehet, ha jobban odafigyelsz a reggeli tápanyag bevitelre. Köztudott, hogy éhgyomorra nem jó, ha kávét iszunk, mert felboríthatja a bélflórákat, savasodást okozhat a gyomorban, és hosszútávon felboríthatja az emésztő rendszer működését. Ezért jobb, ha megfogadod a tanácsokat, és ha nem is a legtartalmasabb 5 fogásos reggelit választod a kávézás mellé, de legalább a gyors 10 perces trükkjeink egyikét kipróbálod. Fontos hogy olyan ételeket válasszunk amik laktatóak, így valószínűleg ebédig nem is leszünk éhesek. 

hirdetes

 

Mutatok pár jól bevált ötletet, amikkel lecsökkentheted a reggelire szánt időt, és akár munkába menet a buszon is gyorsan elfogyaszthatod tápláló, és egészséges reggelidet.

 

1. Tipp egyél pár szem gyümölcsöt

A gyümölcsök tökéletes választások a nap indítására. Amellett hogy rendkívül egészségesek, és magas vitamin tartalmuknak köszönhetően nagyon pozitív hatással vannak a szervezetünkre, könnyen elkészíthető fogásokat lehet belőlük reggelre csinálni, de akár csak úgy magukban is tökéletesen megfelelnek egy reggeli étkezésnek. Ennél könnyeb reggelit el sem tudunk képzelni.

 

Csinálhatunk az adott évszaknak megfelelő gyümölcsökből gyors gyümölcssalátát, vagy beledarabolhatjuk a reggeli turmixba. Turmixként tejjel felöntve nagyon laktató, és egészséges. Ha tej helyett vizet rakunk hozzá jó diétás innivaló válik belőle.

 

A banán a legjobb gyümölcs reggelire. Sok vitamint tartalmaz, és nagyon laktató hatása van. Ha kettőt megeszel reggelire tuti nem éhezel meg tízóraiig. És még rendkívül finom is.

 

Lapozz tovább, ha kíváncsi vagy további érdekes reggeliző tippekre.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Aludj, mint a bunda: 7 tipp álmatlanság ellen

2019-04-16

Aludj, mint a bunda: 7 tipp álmatlanság ellen

Álmatlansággal küzdesz? Íme 7 pofonegyszerű tipp, amit ha betartasz, akár már ma éjjel úgy alhatsz, mint a bunda. Szervezetünk megfelelő működéséhez a pihentető alvás elengedhetetlen, most ebben segítünk.

15 perces reggeli jóga, hogy jól induljon a napod

2019-04-15

15 perces reggeli jóga, hogy jól induljon a napod

A jóga feltölt, kiegyensúlyozottá tesz, formálja a testet, hozzájárul a lelki béke eléréséhez. Jógázni jó, de nem csak este, vagy munka után. Íme egy 15 perc alatt elvégezhető gyakorlatsor reggelre, hogy jobban induljon a napod.

15 nap 15 tipp, hogy kiegyensúlyozottabb életet élj

2019-04-05

15 nap 15 tipp, hogy kiegyensúlyozottabb életet élj

15 napon keresztül tedd meg ezt az egy-egy dolgot, hogy kiegyensúlyozottabb és boldogabb életet élj. 15 nap és 15 tipp a boldogabb, pozitívabb életért. Érezd jól magad a bőrödben.

7 nyújtógyakorlat, amitől pillanatok alatt hajlékonnyabbá válsz

2019-04-03

7 nyújtógyakorlat, amitől pillanatok alatt hajlékonnyabbá válsz

7 egyszerű, de nagyszerű nyujtógyakorlat, amiktől pillanatok alatt hajlékonyabbá válsz. Próbáld ki ezeket a gyakorlatokat és élvezd, ahogy tested rugalmasabbá, hajlékonyabbá válik.

Hízhatsz-e a fogamzásgátlótól? Utánajártunk!

2019-03-26

Hízhatsz-e a fogamzásgátlótól? Utánajártunk!

Hízás fogamzásgátló szedésétől? Lehetséges? Van összefüggés? Utánajártunk, hogy számíthatsz-e súlynövekedésre a fogamzásgátló szedésétől. Íme a szakmai álláspont!

Edzés kismamáknak az erőnlét fenntartásához

2019-03-19

Edzés kismamáknak az erőnlét fenntartásához

Összeszedtünk négy olyan gyakorlatot, amelyeket kismamák is elvégezhetnek, hogy erőnlétüket fenntarthassák akár a mindegyik trimeszterben. A gyakorlatokat egyszerűen, otthon is el lehet végezni, és nem több 5 percnél! Mutatjuk is a gyakorlatokat!

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
199 392
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
893 863
Közösség

Szótár

purinszegény diéta

Ízületi problémák esetén a fájdalom néha elviselhetetlen. A fájdalom csökkentését... Tovább

Jacuzzi

  A pezsgőfürdő használata kellemes közérzetet biztosít, relaxál, felfrissít. A... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 133

Átlagos értékelés: 4.9