notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A reggeli lehet gyors és egyszerű

Egyszerű reggeli tippek, melyekkel könnyebben indul a nap

TB
hirdetes

A reggeli a nap legfontosabb étkezése, tartja a mondás, pedig a mai felgyorsult világban legtöbbször ezt az étkezést hagyjuk ki időhiányra hivatkozva. Ha te sem szeretnél sokkal korábban felkelni, hogy tartalmasat egyél, reggel viszont éhesen sem szeretnéd indítani a napod, nézd meg receptjeinket, biztosan megtalálod közöttük a számodra tökéleteset.
 

Reggeli a nap legfontosabb étkezése

Sok kutatás bizonyította már a reggeli étkezések fontosságát. Számos pozitív hatása lehet, ha reggel rászánunk egy kis időt, és egészséges ételek mellett olvassuk el a napi híreket. Növeli a koncentrációs készséget, segít a szervezetünknek felébredni, beindítja az emésztést, és még sorolhatnánk. A reggelivel mindenki jól jár, és a munkát sem azzal kell kezdeni, hogy időt és helyet keresünk a reggelihez. Nem kell sok időt ráfordítanunk elég, ha 10 percet rászánunk a reggeli készülődés közben. 

 

Ha éhesek vagyunk, nem tudunk hatékonyan dolgozni, mert folyamatosan elviszi a munkáról a gondolatainkat a korgó gyomrunk. Rosszabb esetben akár el is ájulhatunk, vagy rosszul lehetünk, ha nem étkezünk megfelelően. Egészség tudatosan élni nem könnyű, de mindenképpen érdemes. Szervezetünk meg fogja hálálni a törődést. 

 

Ha a reggelt te sem tudod elkezdeni kávé nélkül, neked is különösen jót tehet, ha jobban odafigyelsz a reggeli tápanyag bevitelre. Köztudott, hogy éhgyomorra nem jó, ha kávét iszunk, mert felboríthatja a bélflórákat, savasodást okozhat a gyomorban, és hosszútávon felboríthatja az emésztő rendszer működését. Ezért jobb, ha megfogadod a tanácsokat, és ha nem is a legtartalmasabb 5 fogásos reggelit választod a kávézás mellé, de legalább a gyors 10 perces trükkjeink egyikét kipróbálod. Fontos hogy olyan ételeket válasszunk amik laktatóak, így valószínűleg ebédig nem is leszünk éhesek. 

hirdetes

 

Mutatok pár jól bevált ötletet, amikkel lecsökkentheted a reggelire szánt időt, és akár munkába menet a buszon is gyorsan elfogyaszthatod tápláló, és egészséges reggelidet.

 

1. Tipp egyél pár szem gyümölcsöt

hirdetes

A gyümölcsök tökéletes választások a nap indítására. Amellett hogy rendkívül egészségesek, és magas vitamin tartalmuknak köszönhetően nagyon pozitív hatással vannak a szervezetünkre, könnyen elkészíthető fogásokat lehet belőlük reggelre csinálni, de akár csak úgy magukban is tökéletesen megfelelnek egy reggeli étkezésnek. Ennél könnyeb reggelit el sem tudunk képzelni.

 

Csinálhatunk az adott évszaknak megfelelő gyümölcsökből gyors gyümölcssalátát, vagy beledarabolhatjuk a reggeli turmixba. Turmixként tejjel felöntve nagyon laktató, és egészséges. Ha tej helyett vizet rakunk hozzá jó diétás innivaló válik belőle.

 

A banán a legjobb gyümölcs reggelire. Sok vitamint tartalmaz, és nagyon laktató hatása van. Ha kettőt megeszel reggelire tuti nem éhezel meg tízóraiig. És még rendkívül finom is.

 

Lapozz tovább, ha kíváncsi vagy további érdekes reggeliző tippekre.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A legegészségesebb népek titka

2019-11-16

A legegészségesebb népek titka

Sok példa van rá a történelemben és a jelenben, hogy olyan primitív népek, amelyek egyszerű növényi étrendet követtek, nagy életerőnek és hosszú életnek örvendtek és örvendenek. Vajon vannak tudományos bizonyítéka a húsmentes étrend előnyeinek

A terhesség hatása a gerincoszlopra

2019-11-15

A terhesség hatása a gerincoszlopra

A gerincoszlop 33 csontból áll: 24 különálló csigolyából, öt csigolya pedig keresztcsonttá és másik négy csigolya farkcsonttá olvadt össze. A hátgerinc nagyon erős, ugyanakkor, mivel kisebb részekből tevődik össze, nagyon rugalmas is, és változatos mozdulatokat tesz lehetővé. A csigolyákat a köztük elhelyezkedő rostos porckorongok választják el

Munkahelyi szokások, melyek beteggé tesznek! Ezekre figyelj oda!

2019-11-12

Munkahelyi szokások, melyek beteggé tesznek! Ezekre figyelj oda!

Rengeteg olyan munkahelyi szokásunk van, mely hosszú távon károsan befolyásolja az egészségünket, bár nekünk talán föl sem tűnik a rohanó hétköznapokban. Összegyűjtöttük, hogy mire kell odafigyelned a munkahelyeden

Minden idők legnagyobb egészség titka

2019-11-10

Minden idők legnagyobb egészség titka

A cayenne borsot gyógynövénykutatók és sok természetgyógyász a gyógynövények királya címmel illeti. Hatásai olyan sokrétűek, hogy az ember el sem hiszi, hogy egyetlen gyógynövény ennyi mindenre képes lehet. Persze ez az információt nem verik túlságosan nagy dobra, ezért csak a kitartó igazságkeresőkhöz jut el

Csakraerősítő gyakorlatok

2019-10-25

Csakraerősítő gyakorlatok

A keleti hagyományok szerint minden embernek 7 fő csakrája van, melyek lehetővé teszik a tiszta életerő felszívódását. A következőkben bemutatjuk a legjobb csakraerősítő gyakorlatokat, amiket érdemes kipróbálnod

Mi az a böjt, és miért van szükség rá?

2019-10-17

Mi az a böjt, és miért van szükség rá?

A böjt nem csak valamiről való lemondást jelent, hanem az 5-7 napig tartó tejes étkez elhagyását, sok folyadék fogyasztással. A következőkben bemutatjuk a böjt kialakulását, illetve megismerheted a böjt pozitív hatásait a szervezetre

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
75 801
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 160 716
Közösség

Szótár

Diéta

  A diéta fogalma : A diéta fogalma a közhasználatban egyrészt az... Tovább

Súlyzós edzés

  A súlyzós edzés lényege, hogy stimuláljuk az izmokat arra, hogy tápanyagokat vegyenek... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 133

Átlagos értékelés: 4.9