notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Reggeli szokások - 5 reggeli szokás, amiktől garantáltan sokkal jobb lesz a napod

5 reggeli szokás, amik jobbá varázsolják az egész napod

CZs
hirdetes

A rohanó hétköznapok forgatagában bizony nehéz önmagunkra, a testi és lelki egyensúlyunkra összpontosítani. Általában sietünk a munkahelyünkre, útközben bekapunk valami harapnivalót, amikor kitesszük a gyerkőcöket a sulinál, az autóban kortyolunk egyet a kávénkból. A nap folyamán igyekszünk a legjobbat kihozni magunkból, teljesítünk a szakmánkban, a magánéletben, és igyekszünk kézben tartani az életünket. Mindez ideig-óráig működhet, aztán a testünknek és lelkünknek szüksége lesz valamilyen extra támogatásra. Most 5 olyan egyszerű, de hatékony reggeli szokást gyűjtöttünk csokorba, amik garantáltan segítenek pozitívabbá, hatékonyabbá, stresszmentesebbé varázsolni az egész napodat, már az ébredés után.

Reggeli szokások a pozitívabb gondolkodásért

Légy előrelátó

Biztosan kaptad már azon magad, hogy a reggeli rohanásban rájöttél, hogy éppen a mosásban van a kedvenc fehér blúzod, amit olyan jó lett volna felvenni az aznapi értekezletre. Aztán a gardrób közelében rohangálsz valamilyen épkézláb alternatíva után kutatva, amíg aztán fel nem kapsz valamit, amivel nem hogy akkor nem vagy elégedett, de a nap folyamán is rányomja a bélyeget a hangulatodra. Talán az az érzés is ismerős, amikor – az egészséges táplálkozásra való törekvéseid ellenére – egy száraz kekszet, egy kocka csokit, vagy bármilyen maradékot kapsz be gyorsan reggeli gyanánt, esetleg azt is a kocsiban fogyasztod el.

 

Ezek a szituációk pillanatok alatt stresszessé, ennek köszönhetően pedig fáradttá tehetnek. Ha van rá lehetőséged, készítsd el előző este a másnapi reggelidet – esetleg az egész családét -, nézd meg a szekrényt, hogy miből tudsz választani, és ne a reggeli rohanás közben kezdj rendet tenni a házban, ha délután vendégek jönnének. Így máris sok-sok negatívumtól sikerült magadat megszabadítanod.

hirdetes

 

Nincs több szundi

Hogy mi a sikeres emberek egyik titka? A korán kelés! Mert mi következik abból, ha nem hagyod magad lustálkodni hosszú-hosszú ideig? Mindenre lesz időd reggel, nem kell majd rohannod.

 

Persze érvelhetsz azzal, hogy neked márpedig szükséged van arra a plusz 30 perc pihenésre, de akkor azt előző este add meg magadnak. Igyekezz időben lefeküdni, és ha már az alvásnál tartunk, az sem utolsó szempont, hogy milyen minőségű a pihenés. Ha TV, vagy lámpa mellett alszol el, esetleg túl meleg van a szobában, az nagyban hátráltathatja a pihenést. Kelj tehát időben, hogy elkerülhesd a kaotikus reggeleket.

hirdetes

 

Ügyelj a reggeli folyadékbevitelre

Nem is gondolnád, milyen sokat számít, ha a reggeledet egy kiadós pohár vízzel indítod. Sokunknak persze a reggeli kávé a legmotiválóbb tényező ahhoz, hogy egyáltalán kikászálódjunk az ágyból, de amíg a kávét lefőzöd, pont elég időd van arra, hogy elfogyassz egy pohár hideg vizet. Ha már a korai órákban hidratálod a szervezeted, egészen másképpen fogod érezni magad egész nap.

 

Ha valami izgalmasabbra vágysz, facsarj friss citromot a vízbe, esetleg édesítsd mentával. A lényeg az, hogy a cukros üdítők, a cukros kávé, vagy bármi egyéb helyett frissítsd a szervezeted a lehető legegészségesebb módon már ébredés után. A tippek folytatódnak a következő oldalon, lapozz még több hasznos tanácsért!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Mi van a kosaradban Piroska?

2019-06-20

Mi van a kosaradban Piroska?

Szeretem megfigyelni az embereket, ki mit tesz a kosarába, a hozzá járó fizikumot, és kedélyállapotot is. Komolyan még mindig nem értem...

A legegészségesebb salátanövény a spenót!

2019-06-17

A legegészségesebb salátanövény a spenót!

A spenót vagy paraj (Spinacia oleracea) a disznóparéjfélék (Amaranthaceae) (korábban: libatopfélék) családjába tartozó, világszerte elterjedt kultúrnövény. Közép- és Délnyugat-Ázsiában őshonos. Ismert nevei még: spinót, spenát, spinát, spinác, barátparéj.

Énidő nem is tudod milyen fontos

2019-06-17

Énidő nem is tudod milyen fontos

Fontos, hogy legyen mindenkinek önmagára szentelt minőségi ideje, amit például önfejlesztésre szán, vagy csak pihen, meditál.

Soványan kövéren! Zsigeri izmok elzsírosodása.

2019-06-17

Soványan kövéren! Zsigeri izmok elzsírosodása.

A belső szervek között lerakódó zsírt nevezzük zsigeri vagy más néven viszcerális zsírnak. Mivel a belső szervek közelében található ezért felszaporodása különösen megnöveli bizonyos betegségek kockázatát.

A zeller jótékony hatása

2019-06-17

A zeller jótékony hatása

A szárzellernek többféle neve is van, mint pl.: angol zeller, rúdzeller vagy halványító zeller. A szárzellernek nagyon zsengék és ropogósak a szárai.

Az aminosavak és fehérjék szerepe a táplálkozásban

2019-06-17

Az aminosavak és fehérjék szerepe a táplálkozásban

A szakértők által meghatározott ajánlás szerint a napi fehérjebevitel a 18 év feletti nőknél minimum 46 gramm, míg a 18 év feletti férfiaknál minimum 56 gramm (sportolóknál ez az érték háromszor-négyszer nagyobb is lehet).

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
247 332
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 371 719
Közösség

Szótár

Lándzsás útifű

(Plantago lanceolata)   Eredete, élőhelye   A lándzsás útifű Európában és... Tovább

B-sejtek

A B-sejtek a nyirokrendszerünkben található limfociták egyik típusa. Főszerepet játszik a... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 180

Átlagos értékelés: 4.9