notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Reggeli szokások - 5 reggeli szokás, amiktől garantáltan sokkal jobb lesz a napod

hirdetes

5 reggeli szokás, amik jobbá varázsolják az egész napod

CZs
hirdetes

A rohanó hétköznapok forgatagában bizony nehéz önmagunkra, a testi és lelki egyensúlyunkra összpontosítani. Általában sietünk a munkahelyünkre, útközben bekapunk valami harapnivalót, amikor kitesszük a gyerkőcöket a sulinál, az autóban kortyolunk egyet a kávénkból. A nap folyamán igyekszünk a legjobbat kihozni magunkból, teljesítünk a szakmánkban, a magánéletben, és igyekszünk kézben tartani az életünket. Mindez ideig-óráig működhet, aztán a testünknek és lelkünknek szüksége lesz valamilyen extra támogatásra. Most 5 olyan egyszerű, de hatékony reggeli szokást gyűjtöttünk csokorba, amik garantáltan segítenek pozitívabbá, hatékonyabbá, stresszmentesebbé varázsolni az egész napodat, már az ébredés után.

Reggeli szokások a pozitívabb gondolkodásért

Légy előrelátó

Biztosan kaptad már azon magad, hogy a reggeli rohanásban rájöttél, hogy éppen a mosásban van a kedvenc fehér blúzod, amit olyan jó lett volna felvenni az aznapi értekezletre. Aztán a gardrób közelében rohangálsz valamilyen épkézláb alternatíva után kutatva, amíg aztán fel nem kapsz valamit, amivel nem hogy akkor nem vagy elégedett, de a nap folyamán is rányomja a bélyeget a hangulatodra. Talán az az érzés is ismerős, amikor – az egészséges táplálkozásra való törekvéseid ellenére – egy száraz kekszet, egy kocka csokit, vagy bármilyen maradékot kapsz be gyorsan reggeli gyanánt, esetleg azt is a kocsiban fogyasztod el.

 

Ezek a szituációk pillanatok alatt stresszessé, ennek köszönhetően pedig fáradttá tehetnek. Ha van rá lehetőséged, készítsd el előző este a másnapi reggelidet – esetleg az egész családét -, nézd meg a szekrényt, hogy miből tudsz választani, és ne a reggeli rohanás közben kezdj rendet tenni a házban, ha délután vendégek jönnének. Így máris sok-sok negatívumtól sikerült magadat megszabadítanod.

hirdetes

 

Nincs több szundi

Hogy mi a sikeres emberek egyik titka? A korán kelés! Mert mi következik abból, ha nem hagyod magad lustálkodni hosszú-hosszú ideig? Mindenre lesz időd reggel, nem kell majd rohannod.

 

Persze érvelhetsz azzal, hogy neked márpedig szükséged van arra a plusz 30 perc pihenésre, de akkor azt előző este add meg magadnak. Igyekezz időben lefeküdni, és ha már az alvásnál tartunk, az sem utolsó szempont, hogy milyen minőségű a pihenés. Ha TV, vagy lámpa mellett alszol el, esetleg túl meleg van a szobában, az nagyban hátráltathatja a pihenést. Kelj tehát időben, hogy elkerülhesd a kaotikus reggeleket.

 

Ügyelj a reggeli folyadékbevitelre

Nem is gondolnád, milyen sokat számít, ha a reggeledet egy kiadós pohár vízzel indítod. Sokunknak persze a reggeli kávé a legmotiválóbb tényező ahhoz, hogy egyáltalán kikászálódjunk az ágyból, de amíg a kávét lefőzöd, pont elég időd van arra, hogy elfogyassz egy pohár hideg vizet. Ha már a korai órákban hidratálod a szervezeted, egészen másképpen fogod érezni magad egész nap.

 

Ha valami izgalmasabbra vágysz, facsarj friss citromot a vízbe, esetleg édesítsd mentával. A lényeg az, hogy a cukros üdítők, a cukros kávé, vagy bármi egyéb helyett frissítsd a szervezeted a lehető legegészségesebb módon már ébredés után. A tippek folytatódnak a következő oldalon, lapozz még több hasznos tanácsért!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Minden rosszban van valami jó....

2020-03-19

Minden rosszban van valami jó....

"Jó látni", hogy milyen sok embernek rendben van az anyagcseréje,milyen gyors lett hirtelen... A bevásárló központokban verekednek a wc papírért... Na de viccet félre téve,ami sajnos a jelenlegi állapotokat nézve ,nagyon nem viccesek..

Leptin - jóllakottság hormon

2020-03-12

Leptin - jóllakottság hormon

A leptin - más néven jóllakottság-hormon - a fehérzsír-szövetben termelődik, vérben mérhető mennyiségét pedig a hipotalamusz érzékeli. A leptin egy másik, ghrelin nevű hormonnal együtt felel az éhségérzet szabályozásáért.

5 TIPP az eredményes fogyás és életmódváltás érdekében!

2020-03-11

5 TIPP az eredményes fogyás és életmódváltás érdekében!

Nem tudod hogyan kezdj bele az életmódváltásba? Rengeteg módszert kipróbáltál már, de egyik sem hozta a várt eredményt? Mutatok 5 tippet, ami garantáltan segíteni fog!

Az örömhormon pótlása ‼

2020-03-10

Az örömhormon pótlása ‼

A SZEROTONIN hiányát számos betegséggel hozzák összefüggésbe, így például a migrénnel, depresszióval, idegi-, étkezési- és szexuális zavarokkal vagy akár a premenstruációs szindrómával is.

„Több mint 20 éve tanulom az emberi test működését!” - Ismerd meg Haris Évát!

2020-03-02

„Több mint 20 éve tanulom az emberi test működését!” - Ismerd meg Haris Évát!

Ha szeretnél egy kicsit jobban belelátni az egészséges életmód világába, akkor ismerd meg a szakma egyik legkiválóbb szakemberét, szaktanárát: Haris Éva személyében!

2020 a bűvös szám

2020-02-27

2020 a bűvös szám

A 2020 számtanilag, így energetikailag is különös, a két kettes összeadva és szorozva is négyet ad ki.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
94 466
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
454 855
Közösség

Szótár

Anticellulitisz masszázs

  Az egészségtelen táplálkozás, mozgásszegény életmód elősegítik a méreganyagok... Tovább

Kalória

  A kalória ( kilokalória=kcal ) az élelmiszerek tápértékének... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 180

Átlagos értékelés: 4.9