notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Nyári forma, akár 6-8 hét alatt is formába lendülhetsz!

Nyári forma elérése, mindig a "konyhában" kezdődik! Akár 6-8 hét alatt is formába lendülhetsz!

vitalzone.hu
hirdetes

Nem csak éhezéssel érheted el, hogy nyáron mindenki utánad csorgassa a nyálát a strandon, vagy bárhol is legyél a nagyvilágban. A kajamegvonás helyett - ami úgyis csak gyengeséggel, energiaszegénységgel, esetleg zabálással végződne - ajánlok nektek valami mást.

Nyári forma akár, 6-8 hét alatt is formába lendülhetsz!

Felejtsd el a gyórételeket!


Ezt akkor is ajánlatos megtenned, ha semmit nem szeretnél változtatni az alakodon.
A gyorskaják hizlalnak, tönkretehetik a szívet, a májat, a bőrt és a gyomrot, ráadásul ha egyszer rákapsz az ízükre, nehéz lesz róluk leszokni.
Igyekezz olyan ételeket választani, amikben nincs annyi mesterséges adalékanyag, mint a hamburgerben vagy a pizzában. Egyél nyers zöldséget, gyümölcsöt, halat, teljes kiőrlésű kenyeret és könnyű csirkemellet. A lényeg, hogy törekedj a természetességre!


Egyél egészségesen!


Mondj le a mártásokról és szószokról!


Sokan azt hiszik, hogy a tészta hizlal, pedig inkább a ráhalmozott szósztól kell félni. Amellett, hogy rengeteg káros anyag van benne, még fölösleges kalóriákban sem szűkölködik, főleg, ha tejszínes, sajtos, vajas mártásokat készítünk.
Mondj le róluk, és rengeteg veszélyes zsírtól szabadulsz meg, ami előbb-utóbb úgyis a csípődön, a fenekeden és a hasadon landolna.


Vigyél be sok rostot!


A rostoknak rengeteg jótékony tulajdonságuk van. 

hirdetes
Javítják a bélműködést, lassítják a szénhidrátok emésztését, valamint felszívódását, így visszafogják a vér glükózszintjének evést követő emelkedését, de megelőzik a szívbetegségek kialakulását is.
És ami a legjobb: fölösleges kalóriák nélkül okoznak teltségérzetet, vagyis hozzásegítenek a diéta sikeréhez, a túlevés elkerüléséhez!!!!
Rostban gazdagok a gyümölcsök, zöldségek, hüvelyesek, teljes gabonák; mindegyiket nyugodtan fogyaszthatod!


Számolj!


Tanulj meg odafigyelni arra, hogy miben mennyi kalória van – így megóvhatod magad attól, hogy többet egyél, mint kellene.
Érdemes szakemberhez fordulni, aki összeállítja, a személyre szabott étrendedet.


Kerüld a puffastó ételeket!


Lehet, hogy nincs is akkora hasad, mint ahogy tűnik? Lehet!
Vannak ugyanis olyan ételek, amik felpuffasztanak, mert rengeteg gázt képeznek a szervezetedben. Hanyagold a brokkolit, a hagymát és a paprikaféléket, egyél inkább vízben gazdag uborkát, spenótot és spárgát, amik kimossák a szervezetből a toxinokat, és méregtelenítenek.

hirdetes


Igyál vizet!


Napi 2-3 liter víz elengedhetetlen. Serkenti a vérkeringést és befolyásolja a vér összetételét, ezenkívül biztosítja a megfelelő vérnyomást, részt vesz az emésztési és felszívódási folyamatokban, a salakanyagok kiválasztásában.
Ami még szuper, hogy segíti a testhőmérséklet szabályozását és az egészséges sav-bázis egyensúlyt.


Protein !!!!


Egy gazdag, fehérjedús reggeli sokáig eltelít, így nem fogsz már 10 órakor arra gondolni, hogy mikor lesz az ebéd, és nem fogsz behabzsolni két-három adag ennivalót délben. Nem utolsó sorban megment attól, hogy fölösleges nassolásba kezdj, és több száz kalóriát vigyél be a szervezetedbe.


Eddz keményen!


Ne csak télen, nyáron is, mindig, mert megéri!

 

Szerző: Suba Krisztina – Személyi Edző

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Mi van a kosaradban Piroska?

2019-06-20

Mi van a kosaradban Piroska?

Szeretem megfigyelni az embereket, ki mit tesz a kosarába, a hozzá járó fizikumot, és kedélyállapotot is. Komolyan még mindig nem értem...

A legegészségesebb salátanövény a spenót!

2019-06-17

A legegészségesebb salátanövény a spenót!

A spenót vagy paraj (Spinacia oleracea) a disznóparéjfélék (Amaranthaceae) (korábban: libatopfélék) családjába tartozó, világszerte elterjedt kultúrnövény. Közép- és Délnyugat-Ázsiában őshonos. Ismert nevei még: spinót, spenát, spinát, spinác, barátparéj.

Énidő nem is tudod milyen fontos

2019-06-17

Énidő nem is tudod milyen fontos

Fontos, hogy legyen mindenkinek önmagára szentelt minőségi ideje, amit például önfejlesztésre szán, vagy csak pihen, meditál.

Soványan kövéren! Zsigeri izmok elzsírosodása.

2019-06-17

Soványan kövéren! Zsigeri izmok elzsírosodása.

A belső szervek között lerakódó zsírt nevezzük zsigeri vagy más néven viszcerális zsírnak. Mivel a belső szervek közelében található ezért felszaporodása különösen megnöveli bizonyos betegségek kockázatát.

A zeller jótékony hatása

2019-06-17

A zeller jótékony hatása

A szárzellernek többféle neve is van, mint pl.: angol zeller, rúdzeller vagy halványító zeller. A szárzellernek nagyon zsengék és ropogósak a szárai.

Az aminosavak és fehérjék szerepe a táplálkozásban

2019-06-17

Az aminosavak és fehérjék szerepe a táplálkozásban

A szakértők által meghatározott ajánlás szerint a napi fehérjebevitel a 18 év feletti nőknél minimum 46 gramm, míg a 18 év feletti férfiaknál minimum 56 gramm (sportolóknál ez az érték háromszor-négyszer nagyobb is lehet).

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
247 332
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 371 719
Közösség

Szótár

Bazsalikom

Latin neve: Ocimum basilicum L.   Származása, élőhelye   Dél-Ázsiában,... Tovább

Gyermekláncfű

Latin neve: Taraxacum officinale   Népies elnevezései: Pongyola pitypang, pitypang,... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 105

Átlagos értékelés: 4.7

akaraterő alakformálás edzésmódok edzőterem egészség egészséges életmód egészséges táplálkozás éhezés élelmiszer életmód étrend fitness fogyás fogyókúra kalóriabevitel nyár