notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ismerd meg a Nutrilite-GI diétát

A Nutrilite-GI diéta

hirdetes

Már nem kell sokat várnunk arra, hogy elérkezzen a bikiniszezon. Ha szeretnél hatékony eredményt elérni, érdemes kipróbálnod a Nutrilite-GI diéta, amire rengeteg ember esküszik! A következőkben részletesen bemutatjuk az étrendet! 

 Nutrilite-GI diéta

I. SZAKASZ
FOGYÓKÚRA FÁZIS ( 28 NAP)

 

  1. 1. Hét: 1-3. nap      Fehérjenapok
  2.             4-7. nap     Fogyókúra étrendi napok
  3. 2. Hét: 8. nap        Fehérjenap
  4.              9-14. nap Fogyókúra étrendi napok
  5. 3. Hét: 15. nap      Fehérjenap
  6.             16-21. nap Fogyókúra étrendi napok
  7. 4. Hét: 22. nap     Fehérjenap
  8.             23-28. nap Fogyókúra étrendi napok 
     

 

 

II. SZAKASZ
ANYAGCSEREBEÁLLÍTÁS ( 14 NAP )

 

  • 1.nap: Fehérjenap
  • 2-7. nap: Anyagcserebeállítás
  • 8. nap: Fehérjenap
  • 9-14. nap: Anyagcserebeállítás

 

  • A diéta alatt heti 4 alacsony intenzitású edzést kell beiktatni !
  • Naponta 6-szor kell étkezni és 2,5-3 l vizet, gyógyteát el kell fogyasztani!
  • A diéta megkezdése előtt laborvizsgálatot kell csináltatni!
  • Több vitamint és ásványi anyagot kell bevinni!
  • Fontos a pihenés, a relaxálás és a nyugodt alvás! 

 

TÁPLÁÉKKIEGÉSZÍTŐK A MINŐSÉGI TÁPLÁLKOZÁSÉR

  • proteinpor vagy proteinszelet
  • CLA-500
  • Multivitamin-és egyéb Nutrilite vitaminkészítmények 

 
ÉTREND


FEHÉRJENAPOK


1.     NAP:
REGGELI: 1 db tükörtojás, tonhal roston, majonéz
TÍZÓRAI: Trappista sajt, kígyóuborka
EBÉD: Sült csirke
UZSONNA: Tehéntúró
VACSORA: Főtt tojás, kígyóuborka
      UTÓVACSORA: Sonkaszalámi
 
 

2.     NAP:
REGGELI: Baromfivirsli, főtt tojás
TÍZÓRAI: Fetasajt vagy mozzarella
EBÉD: Pulykamell, savanyúkposzta
UZSONNA: Tükörtojás, paprika
VACSORA: Heck roston
UTÓVACSORA: Kaukázusi kefír
 
 

3.     NAP:
REGGELI: Kefíres krémtúró zöldpetrezselyemmel vagy snidlinggel
TÍZÓRAI: Csirkesonka, paprika
EBÉD: Lazac sütve
UZSONNA: Natúr joghurt
VACSORA: Csirkecomb, uborka
UTÓVACSORA: Lágy sajt ( anikó, tura )
 
 

FOGYÓKÚRANAPOK
 
 

1. NAP:
REGGELI: Sonkás rántotta, glyx kenyér
TÍZÓRAI: Alma
EBÉD: Citromos csirke
UZSONNA: Sonkatekercs uborkával töltve
VACSORA: Brokkoli reszelt trappista sajttal
UTÓVACSORA: Italpor
 

hirdetes
2. NAP:
REGGELI: Tojás, sajt, kenyér
TÍZÓRAI: Italpor
EBÉD: Csirkemell, főzelék
UZSONNA: Italpor
VACSORA: gombás rántotta
UTÓVACSORA: Italpor
 
3. NAP:
REGGELI: Körözött, glyx kenyér, paprika
TÍZÓRAI: Sajt vagy italpor
EBÉD: Grillezett csirkemell, káposzta saláta
UZSONNA: Uborkás sonkatekercs
VACSORA: Grillezett lazac, fejes saláta
UTÓVACSORA: Italpor
 
4. NAP:
REGGELI: Glyx kenyér, pannóniasajt, paprika
TÍZÓRAI: Alma
EBÉD: Sovány sertéshús párolva, zöldbab
UZSONNA: Grillezett hal
UTÓVACSORA: Proteinital
 
5. NAP:
REGGELI: Főtt tojás, glyx kenyér, paprika
TÍZÓRAI: Kivi vagy proteinszelet
EBÉD: Pulykamell roston, karfiol, brokkoli
UZSONNA: Lágy sajt, glyx kenyér
VACSORA: Fitness saláta
UTÓVACSORA: Proteinszelet
 
6. NAP:
REGGELI: Baromfivirsli, mustár, glyx kenyér
TÍZÓRAI: Grapefruit vagy narancs
EBÉD: Heck roston, paradicsom, retek, uborka
UZSONNA: Sonkafelvágott, glyx kenyér
VACSORA: Fitness saláta
 


Eddigi sikereinket kiegyensúlyozott, sokoldalú, mértéktartó táplálkozással, kalóriahintáztatással értük el.

 

Miért kerestem mégis új programot ?

 

  •  20-25 kg leadása után az utolsó 6-7 kg nagyon nehéz ezzel a módszerrel.
  •  Meg kell valami szokatlannal lepni az anyagcserét, fel kell gyorsítani a fogyást.
  •  Meg kell tanítani a fogyókúrázót arra, hogyan tudja tartani súlyát, meg kell tanítani a SZÉNHIDRÁTKONTROLL-t.
  •  A program jól kontrollálható, a diétában a zsírbontás ketonstyx-szel jól nyomon követhető.  
hirdetes


Miért indul fehérjenapokkal a diéta?


Anyagcserénk motorja a pajzsmirigy, melynek két hormonja a trijódthyroxin és a tetrajódthyroxin vesz részt a szabályozásban. Ezek a hormonok akkor működnek jól, ha sok jó minőségű fehérje áll rendelkezésre: ilyenkor”fűtés” van, sok hő termelődik, pörög az anyagcsere. Ha kevés a fehérje a „ fűtés” igény szerint lép életbe, az anyagcsere 70%-al is lelassulhat. A fehérjék létfontosságúak szervezetünk számára, a sejtek alapvető építőkövei, 22 féle aminosavból épülnek föl. ( 8 esszenciális ) Fontos a minőségi fehérje bevitele, ami 2/3 rész növényi fehérjéből és 1/3 rész állati fehérjéből áll. A Nutrilite fehérjepor 2/3 szójafehérjét és 1/3 tejfehérjét tartalmaz ( 1 adag 38 Kcal és a zsírtartalma csak 38 g. Ugyanennyi fehérjebevitelhez 45 g húst kellene megenni, aminek a zsírtartalma jelentős.) A 3. fehérjenap után általában elindul a zsírbontás, a ketonstyx elszíneződik. Ha mégsem, további fehérjenapot kell tartani, amelyeken az összkalóriabevitel 1400 Kcal, szénhidrát 7%. A fogyókúra napokon az összkalória 1400-1500 Kcal, a szénhidrát 60-80 g körül van. A 28. napra jelentős zsír és súlyvesztés következik be.

 

Miért kell ilyen mértékű szénhidrátkontroll a fogyáshoz?

A civilizációs táplálkozás egyik legnagyobb hibája az egyszerű, finomított szénhidrátok bevitele. Nézzük a szénhidrát útját a szervezetben: ha megeszünk egy szelet kenyeret, lebomlik egyszerű szénhidrátokra.

 

A vérbe áramló inzulin 3 helyre irányíthatja a cukrot:

  • a májba ahol raktározódik
  • az izomsejtekhez, ha átjárható a sejtek fala
  • zsírrá alakul, ha a máj telítve van és az izomsejtek fala sem átjárható.


Ha a cukor sokáig marad a vérben, a szervezet kénytelen „ enzimatikus magytakarítást” végezni: a cukrot zsírrá alakítani. Kialakul egy ördögi kör: minél több a zsír, annál kevésbé érzékenyek a sejtek az inzulinra, minél több az inzulin, annál több zsír alakul ki. Végül kialakul a hiperinzulinizmus, az inzulinrezisztencia majd a cukorbetegség.


Miért kell 5 alacsony intenzitású edzést csinálni a programban?


Minden izomsejten található egy inzlinreceptor, mely ha jól működik, átjárhatóvá teszi a sejtfalat az inzulin számára. Az inzulinreceptorokat edzeni kell mozgással, csak így képesek ellátni feladatukat. Az izomsejtek glükóz formájában tárolják a cukrot ill. felhasználják a mozgás során.


Mi a helyzet a zsírokkal?


Kategorikusan kijelenteni, hogy a zsírok károsak, nem lehet. Táplálkozásunk hibája a túlzott mértékű állati eredetű zsír bevitele, kevés az omega 3 zsírsav fogyasztása, rossz az arány az omega 3 és az omega 6 között. ( halfélék fogyasztását növelni kellene )

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Fogyókúra fogyinapló segítsévével

2019-11-18

Fogyókúra fogyinapló segítsévével

Sokunkkal előfordult már, hogy elakadt a kilók elleni harcban, vagy pusztán csak képtelen rávenni magát egy kis plusz testmozgásra. A tudatos fogyásnak nélkülözhetetlen része a folyamatos kontroll. Egy fogyókúrás napló összeállítása segítséget nyújthat abban, hogy napról-napra nyomon kövessük az alkalmazott diéta hatásosságát

Életet mentett a juice-diéta

2019-10-04

Életet mentett a juice-diéta

A zöldség- és gyümölcslevek mentették meg Joe Cross életét, akinek lassan kultusszá váló juice programját milliók követik. Nem találta fel a spanyol viaszt, csak éppen formába itta magát. Egy pár napot esetleg mi is rászánhatunk, mondjuk, az új fürdőruha kedvéért.

8000 kalória per nap: így is lehet készülni egy Oscar-díjas szerepre

2019-10-02

8000 kalória per nap: így is lehet készülni egy Oscar-díjas szerepre

Az amerikai mesterlövész főszerepe miatt Bradley Cooper több mint 18 kilót szedett fel. Az Oscar-díjra jelölt színész esete nem egyedülálló Hollywoodban, egy-egy szerep kedvéért Christian Bale vagy Matthew McConaughey is keményen megdolgozott, nem is beszélve Renée Zellweger-ről, aki a Bridget Jones miatt vállalt be jónéhány plusz kilót.

Az öt leghülyébb diéta és a ráadás

2019-09-06

Az öt leghülyébb diéta és a ráadás

Az ember, különösen, ha nőből van, régóta keresi a megoldást arra, miképpen lehetne könnyen, gyorsan vékonyabb. A könnyed fogyás Szent Grálja az energia megmaradás törvényébe zárva, továbbra is várat magára. Nincs sárgaköves út, akad helyette jó néhány furcsábbnál furcsább útleágazás.

5:2 - íme egy újabb csodadiéta, ami minden másra is jó

2019-09-06

5:2 - íme egy újabb csodadiéta, ami minden másra is jó

Egy olyan diéta hódít, amitől nem csak fogyni lehet, de az egész életet átformálni. Pedig az 5:2 mozgalom egy szimpla böjtnek indult.

Habzsolás és fogyás kettős vágya: milyen az ideális diéta?

2019-08-13

Habzsolás és fogyás kettős vágya: milyen az ideális diéta?

Fogyókúráink sikertelenségei gyakran abból fakadnak, hogy racionális érvekkel próbáljuk egészséges táplálkozásra bírni önmagunkat, miközben az evési szokásokat inkább irracionális érzelmi tényezők szabályozzák.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
93 899
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 178 814
Közösség

Szótár

Energia 10-es 20-as 30-as módszer

Ha annyit eszünk, amennyit szervezetünk az életműködésekhez és a mozgáshoz felhasznál,... Tovább

Edzés

Edzés fogalma Az edzés az emberekben való bizalom tudománya a változás érdekében. Az... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 175

Átlagos értékelés: 5.0