notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Immunerősítő narancsdiéta

Próbáld ki az immunerősítő narancsdiétát

Józan Szilvia
hirdetes

A narancs magas C vitamin tartalma miatt nem csak fogyásra, hanem immunrendszerünk megerősítésére is lehetőség van. Megtisztítja szervezetünket az összegyűlt méreganyagoktól, ráadásul még finom is. Próbáld ki bátran!

Az immunerősítő narancsdiéta

A narancsdiéta alapja: a narancs

A narancs vitaminokban gazdag gyümölcs. Főleg magas C vitamin tartalma ismert. Kalóriatartalma igen alacsony, ezért kiváló alap a diéta számára. A narancs nagyobb mennyiségben karotint és flavonokat tartalmaz, így antioxidáns hatású. Többek között nyugtatja az idegeket, így a stressz ellen is hasznos. Nobelitint is tartalmaz, ami csökkenti a vér sűrűségét, csomósodását. Jelentős A-vitamint is tartalmaz, ami segíti a légzőszervek zavartalan működését. A narancsban található ásványi anyagok pedig csökkentik a vérnyomást. Rendszeres fogyasztásával pedig mérsékli, majd megszünteti az emésztőrendszeri problémákat.
 

A narancsdiéta előnyei

A fő alapanyagnak, a narancsnak köszönhetően, rengeteg vitamin és ásványi anyag jut a szervezetünkbe. A magas C-vitamin tartalom következtében immunrendszerünk megerősödik, ami a téli hónapokban különösen fontos. Nem csak megszűnteti az emésztőrendszeri problémákat, de egyben méregteleníti szervezetünket. A bőséges gyümölcsfogyasztás pedig több kiló fogyást eredményez. Kiegyensúlyozottabb leszel a narancsdiéta után.
hirdetes
 
hirdetes

A narancsdiéta szabályai

A narancsdiéta öt napig tart. Többször is megismételhető, de mindig hagyjunk pár nap pihenést szervezetünknek, mielőtt újra belefognánk. A narancsdiéta legfőbb szabálya, hogy minden étkezés során fogyasszunk valamilyen formában narancsot. Ezt napi háromszori étkezés alatt kell megvalósítani. Fontos, hogy mindig friss narancsot használjunk, ami akár lehet narancslé is, de csak 100%-os. Bár a narancsban sok a lé, mégis meg kell inni a napi 2 liter ajánlott mennyiségű folyadékot. Ez legyen narancslé, víz, vagy ásványvíz. A kávé és a tea még fogyasztható, de cukros üdítőitalokat, vagy alacsony gyümölcstartalmú üdítőitalokat ne fogyasszunk a narancsdiéta alatt, mert a méregtelenítést hátráltatják. A három étkezés alatt minél nagyobb számban forduljon elő a narancs, de ettől még nem kell hatalmas adagokat megennünk.
 

Javasolt narancsdiéta

Reggelire a javasolt narancsfogyasztás a frissen facsart, vagy a boltban vásárolt 100%-os narancslé. Ez mellé semmi esetre se fogyasszunk sok tejet tartalmazó italt, vagy ételt. Inkább pirítóst, rozskenyeret érdemes mellé enni. Ebédre valamilyen főtt ételt válasszunk, amiben szerepet kap a narancs is. Ha semmi ilyen étel nem jut eszünkbe, vagy nem otthon ebédelünk, akkor a kis adag ebéd mellé együnk meg egy narancsot. Vacsorára gyümölcssaláta javasolt, melynek szerves része a narancs. Fogyaszthatunk magában narancsot, vagy több téli gyümölccsel együtt is, mint pl.: alma, banán, mandarin. Fontos, hogy amennyiben este nagyobb mennyiségben ettünk meg magas gyümölcssav tartalmú ételeket, akkor gondoskodjunk megfelelő savtalanításról.
hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Habzsolás és fogyás kettős vágya: milyen az ideális diéta?

2019-08-13

Habzsolás és fogyás kettős vágya: milyen az ideális diéta?

Fogyókúráink sikertelenségei gyakran abból fakadnak, hogy racionális érvekkel próbáljuk egészséges táplálkozásra bírni önmagunkat, miközben az evési szokásokat inkább irracionális érzelmi tényezők szabályozzák.

Mikor kell fehérjét fogyasztani?

2019-05-20

Mikor kell fehérjét fogyasztani?

Mindannyiunk számára szükség van fehérjebevitelre, hogy egy kiegyensúlyozott étrend mellett egészségesek maradhassunk. Bizonyos okokból érdemes több fehérjét fogyasztanunk, köztük fogyás és izomnövelés során. Ugyanakkor azt is fontos meghatározni, hogy melyik a legjobb időpont a fehérje fogyasztására.

Szupergyors ketogén diéta: Útmutató kezdőknek

2019-05-16

Szupergyors ketogén diéta: Útmutató kezdőknek

Talán hallottál már a ketogén diétáról, talán még nem találkoztál vele, egy biztos: fogyni vágyók millióinak segített már hatékonyan és gyorsan lefaragni testúlyukból. Íme részletes útmutató kezdőknek.

Mit ehetünk az alacsony szénhidráttartalmú értend során?

2019-05-15

Mit ehetünk az alacsony szénhidráttartalmú értend során?

Az alacsony szénhidráttartalmú étrend korlátozza a szénhidrátbevitelt. A szénhidrát helyett fehérjét, egészséges zsírokat és rengeteg zöldséget kell fogyasztani. De pontosan mit ehetünk egy ilyen étrend alatt? Mutatjuk!

Miért rontjuk el a diétát?

2019-04-29

Miért rontjuk el a diétát?

Az összeállított étrendek papíron jól hangzanak, és egy darabig tarthatók is. Sokan azonban hamar feladják még mielőtt bármilyen eredményt látnának. Hogyan lehetséges tartanunk magunkat a diétához? A kulcs egy rugalmas étrendben rejlik! Lássuk, ez mit jelent!

Ne csak a kalóriákra figyeljünk, a makrotápanyagok megfelelő összeállításában rejlik a siker kulcsa!

2019-04-16

Ne csak a kalóriákra figyeljünk, a makrotápanyagok megfelelő...

A csodadiéták és a kalóriák bűvöletében hajlamosak vagyunk figyelmen kívül hagyni a makrotápanyagokat, az csak a gyúrósoknak való jeligével.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
125 908
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 751 460
Közösség

Szótár

Subcutan zsírszövet

Bőr alatti zsírszövet Tovább

Bemelegítés

  Minden súlyzós edzés előtt szükséges, módja kardió gépen végzett 5-10 perc laza... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 241

Átlagos értékelés: 5.0