notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

7 napindító gyümölcsturmix az egészségesebb nyárért, és a strandalakért

hirdetes

7 napindító gyümölcsturmix az egészségesebb nyárért, és a strandalakért

VN
Reggeli egészséges gyümölcsturmix receptek

4. Banános-áfonyás gyümölcsturmix

Egy másik végtelenül ízletes, és tápanyagokkal teli reggeli gyümölcsturmix, ami feltölt energiával a nap hátralevő részére. Elkészítése végtelenül egyszerű, és a recept mindössze három hozzávalót kér. Lássuk, hogyan készíthetsz belőle rögtön két adagot!

Hozzávalók:

•    1 érett banán
•    1 bögre fagyasztott kék áfonya
•    1 bögre zsírmentes, natúr joghurt

Elkészítés:

Helyezz minden hozzávalót a turmixba, és keverd őket puha turmix állagúra.

5. Csokis fehérjeturmix (titkos zöldekkel)

Ez egy összetettebb reggeli gyümölcsturmix-recept, de garantáltan megéri összeszedni minden hozzávalóját, mert rettentően egészséges (és finom is). A hozzávalók ízjátéka elhiteti majd a nyelveddel, hogy valójában csokis turmixot iszol, holott valójában gyümölcsök, zöldségek, és fehérje keverékéről van szó. Lássuk, hogy mi kell hozzá!

Hozzávalók:

•    1 és 1/2 bögre nem édesített mandulatej
•    1 bögre fagyasztott, organikus fodros kel
•    2-3 nagy méretű, kimagozott Medjool datolya, ízlés szerint

hirdetes
•    2 evőkanál hántolt kendermag
•    2 evőkanál nem édesített kakaópor
•    1 nagy fagyasztott banán
•    Egy csipetnyi fahéj
•    1 evőkanál avokádóhús (a sűrűbb állag érdekében)
•    Jég, ízlés szerint

Elkészítés:

Dobj mindent egy turmixgépbe, és keverd őket puha turmix állagúba.

6. Acai bogyós-kékáfonyás gyümölcsturmix

Az acai bogyók az elmúlt évek során sokkal népszerűbbek lettek, méghozzá nem véletlenül. Ezek a termések tele vannak antioxidánsokkal, rostokkal, és egészséges zsírokkal, ráadásul kifejezetten finomak is. Egyedül az acai beszerzése jelenthet gondot, de ha sikerül találnod valahol, a többi hozzávalóval már nem lesz gondod.

Hozzávalók:

•    2 tasak (kb. 200 gramm) nyers, fagyasztott, nem édesített acai gyümölcshús, kiolvasztva
•    1 bögre fagyasztott kékáfonya

hirdetes
•    1 közepes méretű banán
•    1 bögre mangó gyümölcslé
•    1 evőkanál agávé szirup

Elkészítés:

Dobj mindent egy turmixgépbe, és keverd őket puha turmix állagúba.

7. Avokádós-zöldalmás gyümölcsturmix

Listánk utolsó nyári reggeli gyümölcsturmixa az avokádó és a zöldalma nászával készül. Ez a keverék is tele van egészséges zsírokkal és rostokkal, ráadásul egy nagy adag káliumot és fehérjét is tartalmaz, szóval garantáltan laktató napindító lesz egy könnyű reggeli mellé, amivel bőven kihúzod majd ebédig.

Hozzávalók:

•    1 vagy 1 és 1/2 fagyasztott banán
•    1/2 avokádó húsa
•    1 zöldalma, csutka nélkül
•    1/2 bögre bébispenót
•    1 evőkanál kendermag
•    1/2 bögre édesített mandula- vagy kókusztej

Elkészítés:

Dobj mindent egy turmixgépbe, és keverd őket puha turmix állagúba. Ez nagyjából 1-2 percig tart majd magasabb fokozaton.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában


Szótár

Obezitás

Az obezitás az elhízás latin neve. Tovább

Csipkebogyó

Latin neve: Rosa canina   Eredete, élőhelye   Európától Közép-Ázsiáig... Tovább

Tovább a lexikonra
alakformálás diéta egészséges életmód egészséges táplálkozás éhezés élelmiszer életmód elhízás étrend fogyás fogyókúra táplálkozás túlsúly