Tippek, hogy kezdőként bevezethesd a sportot az életedbe

Így vezesd be a mozgást az életedbe

CZs

Ha soha nem sportoltál rendszeresen, nem boldogított igazán a testmozgás, esetleg ülőmunkát is végzel, de végre szeretnél aktív életet élni, ezt a cikket neked írtuk! Legyél bármilyen fiatal vagy idős, np vagy férfi, rendelkezz kisebb vagy nagyobb túlsúllyal, néhány hasznos tippel örökké megszereted majd a mozgást, és nem leszel hajlandó lemondani róla!

Tippek, amikkel bevezetheted a mozgást az életedbe

Légy tisztában a korlátaiddal

Mindenekelőtt tisztában kell lenned azzal, hogy mi az, amire a tested képes, mi az, amit még elbír, és mi az, amit később – a rendszeres testmozgásnak köszönhetően – bírni fog. Ha 20-40 kilogrammos súlyfelesleggel küzdesz, ne akard azonnal ötször megmászni egy tízemeletes ház lépcsőit, és akkor sem kell csalódottnak lenned, ha 5 perc gyorsgyaloglás után kiköpöd a tüdőd. A lényeg az, hogy belevágtál, hogy elkezdted, hogy megtetted a legelső lépést, hogy energikusabb, élettel telibb, egészségesebb, esetleg vékonyabb legyél. Légy büszke erre, és hidd el: annak semmi értelme, ha túlhajtod magad. Nemcsakhogy egészségedet veszélyezteted, de egy életre megutálod majd a sportot.

 

Találd meg a sportod

Jó-jó, egy kicsit talán közhelyesnek hangzik, hiszen miért ne próbáltad volna már eddig is? Azt javasoljuk, hogy nézz körbe a környéken, ahol élsz, edzési és mozgási lehetőségek terén, és minden héten próbálj ki egy újat. Köztük lehet persze a futás is, amihez nem kell edzőterembe menned, a lényeg, hogy ismerd milyen lehetőségeid vannak, hogy biztosan a legtesthezállóbbat válaszd. Lehet, hogy nem neked találták ki a csoportos edzéseket, de talán szuperül érzed majd egy támogató személyi edzővel. A lényeg az, hogy ne ijedj meg egyetlen lehetőségtől sem. Nem tudhatod, melyiket fogod majd leginkább élvezni.

 

Ne légy telhetetlen

Ez a pont szorosan kapcsolódik az elsőhöz, és annyira fontos, hogy érdemes hónapokon, akár éveken át is észbentartani. Ahogy folyamatosan vezeted majd be a mozgást az életedbe, ahogy egyre többet teszel magadért, úgy látod majd a változást alakodon, a teljesítményed és állóképességed javulását. Ehhez azonban idő kell. Már egy hónap után is érezheted a változást, de azt ne várdd, hogy a második edzés után kicsattanj majd az energiától. Az út eleje valószínűleg sokkal nagyobb szenvedéssel jár majd, mint gondolnád, ezért különösen erősnek kell lenned! Tippjeink a következő oldalon folytatódnak, lapozz!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Még több cikk

Öt egyszerű tipp az édesség utáni vágy kielégítéséhez

2019-04-18

Öt egyszerű tipp az édesség utáni vágy kielégítéséhez

Este hazaérsz egy hosszú nap után, ledőlsz a kanapéra, nézed a kedvenc sorozatod legújabb epizódját, és pár perc múlva ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy egyél valamilyen édességet. Veled is előfordult már igaz? Hogyan kerülhető el, hogy felesleges extra kalóriákat vigyünk be úgy, hogy közben édesség utáni vágyunkat is kielégítjük? Segítünk!

Így maradj fitt és egészséges a várandósság alatt és után

2019-04-16

Így maradj fitt és egészséges a várandósság alatt és után

Várandósság alatt is fitten és egészségesen. Íme néhány hatékony tipp, hogy terhesség alatt is egészséges, aktív életet élhess. Tippek a mama és a baba egészségéért.

7 tipp, hogy tökéletesen induljon a szabadnapod

2019-04-16

7 tipp, hogy tökéletesen induljon a szabadnapod

7 szuper hatékony, egyszerű tipp, hogy a szabadnapod tökéletesen induljon, hogy legyen időd egy kis relaxációra. Fogadd meg ezeket a tippeket, hogy az egész napod jobb legyen.

Mennyi vízre van valójában szükségünk?

2019-04-12

Mennyi vízre van valójában szükségünk?

Az interneten számos cikk kering arról, mennyi vizet is kell valójában meginnunk egy nap. A legtöbb esetben úgy tartják, hogy naponta minimum 2-3 liter vizet meg kell inni. De ez vajon tényleg igaz? Most utánajártunk a témának!

Mit együnk edzés után?

2019-04-08

Mit együnk edzés után?

Egy fárasztó edzés után meglehet, hogy falási roham tör rád, hiszen sok energiát felhasználtál. Azonban attól még, mert edzettél nem ehetsz meg akármit, ha formában szeretnél maradni. De akkor mit együnk, hogy szervezetünket újra feltöltsük energiával mégse hízzunk meg? Mutatjuk!

Így maradj egészséges és energikus egy hosszú utazás alatt is

2019-04-05

Így maradj egészséges és energikus egy hosszú utazás alatt is

Közeleg a nyár, sokan a Világ másik felére indulnak nyaralni. A hosszú utazás megviselheti a szervezetünket, egészségünket, a bőrünket. Íme néhány hatékony tipp, hogy hosszú utazás alatt is egészséges és energikus maradj.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
178 984
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
873 455
Közösség

Szótár

Cellulit

  A cellulit vagy más néven narancsbőr a bőr göröngyös, narancshéjra emlékeztető... Tovább

Glikémiás index (GI)

A glikémiás index (GI) egy olyan mutatószám, melynek segítségével az élelmiszereket 1-100-ig... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 204

Átlagos értékelés: 4.7