notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Tippek, hogy kezdőként bevezethesd a sportot az életedbe

Így vezesd be a mozgást az életedbe

CZs
hirdetes

Ha soha nem sportoltál rendszeresen, nem boldogított igazán a testmozgás, esetleg ülőmunkát is végzel, de végre szeretnél aktív életet élni, ezt a cikket neked írtuk! Legyél bármilyen fiatal vagy idős, np vagy férfi, rendelkezz kisebb vagy nagyobb túlsúllyal, néhány hasznos tippel örökké megszereted majd a mozgást, és nem leszel hajlandó lemondani róla!

Tippek, amikkel bevezetheted a mozgást az életedbe

Légy tisztában a korlátaiddal

Mindenekelőtt tisztában kell lenned azzal, hogy mi az, amire a tested képes, mi az, amit még elbír, és mi az, amit később – a rendszeres testmozgásnak köszönhetően – bírni fog. Ha 20-40 kilogrammos súlyfelesleggel küzdesz, ne akard azonnal ötször megmászni egy tízemeletes ház lépcsőit, és akkor sem kell csalódottnak lenned, ha 5 perc gyorsgyaloglás után kiköpöd a tüdőd. A lényeg az, hogy belevágtál, hogy elkezdted, hogy megtetted a legelső lépést, hogy energikusabb, élettel telibb, egészségesebb, esetleg vékonyabb legyél. Légy büszke erre, és hidd el: annak semmi értelme, ha túlhajtod magad. Nemcsakhogy egészségedet veszélyezteted, de egy életre megutálod majd a sportot.

hirdetes

 

Találd meg a sportod

Jó-jó, egy kicsit talán közhelyesnek hangzik, hiszen miért ne próbáltad volna már eddig is? Azt javasoljuk, hogy nézz körbe a környéken, ahol élsz, edzési és mozgási lehetőségek terén, és minden héten próbálj ki egy újat. Köztük lehet persze a futás is, amihez nem kell edzőterembe menned, a lényeg, hogy ismerd milyen lehetőségeid vannak, hogy biztosan a legtesthezállóbbat válaszd. Lehet, hogy nem neked találták ki a csoportos edzéseket, de talán szuperül érzed majd egy támogató személyi edzővel. A lényeg az, hogy ne ijedj meg egyetlen lehetőségtől sem. Nem tudhatod, melyiket fogod majd leginkább élvezni.

hirdetes

 

Ne légy telhetetlen

Ez a pont szorosan kapcsolódik az elsőhöz, és annyira fontos, hogy érdemes hónapokon, akár éveken át is észbentartani. Ahogy folyamatosan vezeted majd be a mozgást az életedbe, ahogy egyre többet teszel magadért, úgy látod majd a változást alakodon, a teljesítményed és állóképességed javulását. Ehhez azonban idő kell. Már egy hónap után is érezheted a változást, de azt ne várdd, hogy a második edzés után kicsattanj majd az energiától. Az út eleje valószínűleg sokkal nagyobb szenvedéssel jár majd, mint gondolnád, ezért különösen erősnek kell lenned! Tippjeink a következő oldalon folytatódnak, lapozz!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Még az édes is sós Válasszuk a csökkentett sótartalmú élelmiszereket!

2019-06-25

Még az édes is sós Válasszuk a csökkentett sótartalmú élelmiszereket!

Budapest, 2019. június xx. – A sótlan ételeket ízetlennek tartjuk, sokunk kezében pedig már az első falat előtt ott a sószóró – derült ki a Kométa Mindennapok felmérésből*.

Bélrendszeri problémák kiváltó okai: Stressz és helytelen táplálkozás!

2019-06-24

Bélrendszeri problémák kiváltó okai: Stressz és helytelen táplálkozás!

Nagyon fontos oda figyelni a helyes étrendre! Nem győzöm hangsúlyozni a tudatos táplálkozást! Fontos a megfelelő minőségű és mennyiségű zöld zöldség fogyasztása.

Mi van a kosaradban Piroska?

2019-06-20

Mi van a kosaradban Piroska?

Szeretem megfigyelni az embereket, ki mit tesz a kosarába, a hozzá járó fizikumot, és kedélyállapotot is. Komolyan még mindig nem értem...

A legegészségesebb salátanövény a spenót!

2019-06-17

A legegészségesebb salátanövény a spenót!

A spenót vagy paraj (Spinacia oleracea) a disznóparéjfélék (Amaranthaceae) (korábban: libatopfélék) családjába tartozó, világszerte elterjedt kultúrnövény. Közép- és Délnyugat-Ázsiában őshonos. Ismert nevei még: spinót, spenát, spinát, spinác, barátparéj.

Énidő nem is tudod milyen fontos

2019-06-17

Énidő nem is tudod milyen fontos

Fontos, hogy legyen mindenkinek önmagára szentelt minőségi ideje, amit például önfejlesztésre szán, vagy csak pihen, meditál.

Soványan kövéren! Zsigeri izmok elzsírosodása.

2019-06-17

Soványan kövéren! Zsigeri izmok elzsírosodása.

A belső szervek között lerakódó zsírt nevezzük zsigeri vagy más néven viszcerális zsírnak. Mivel a belső szervek közelében található ezért felszaporodása különösen megnöveli bizonyos betegségek kockázatát.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
311 403
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 435 790
Közösség

Szótár

Low carb diéta

Alacsony szénhidrát-bevitelen alapuló diéta. Tovább

Cink

Kevés cinkre van szüksége a szervezetünknek, azonban elengedhetetlen a megfelelő... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 204

Átlagos értékelés: 4.7