notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Tippek, hogy kezdőként bevezethesd a sportot az életedbe

Így vezesd be a mozgást az életedbe

CZs
hirdetes

Ha soha nem sportoltál rendszeresen, nem boldogított igazán a testmozgás, esetleg ülőmunkát is végzel, de végre szeretnél aktív életet élni, ezt a cikket neked írtuk! Legyél bármilyen fiatal vagy idős, nő vagy férfi, rendelkezz kisebb vagy nagyobb túlsúllyal, néhány hasznos tippel örökké megszereted majd a mozgást, és nem leszel hajlandó lemondani róla!

Tippek, amikkel bevezetheted a mozgást az életedbe

Légy tisztában a korlátaiddal

Mindenekelőtt tisztában kell lenned azzal, hogy mi az, amire a tested képes, mi az, amit még elbír, és mi az, amit később – a rendszeres testmozgásnak köszönhetően – bírni fog. Ha 20-40 kilogrammos súlyfelesleggel küzdesz, ne akard azonnal ötször megmászni egy tízemeletes ház lépcsőit, és akkor sem kell csalódottnak lenned, ha 5 perc gyorsgyaloglás után kiköpöd a tüdőd. A lényeg az, hogy belevágtál, hogy elkezdted, hogy megtetted a legelső lépést, hogy energikusabb, élettel telibb, egészségesebb, esetleg vékonyabb legyél. Légy büszke erre, és hidd el: annak semmi értelme, ha túlhajtod magad. Nemcsakhogy egészségedet veszélyezteted, de egy életre megutálod majd a sportot.

hirdetes

 

Találd meg a sportod

Jó-jó, egy kicsit talán közhelyesnek hangzik, hiszen miért ne próbáltad volna már eddig is? Azt javasoljuk, hogy nézz körbe a környéken, ahol élsz, edzési és mozgási lehetőségek terén, és minden héten próbálj ki egy újat. Köztük lehet persze a futás is, amihez nem kell edzőterembe menned, a lényeg, hogy ismerd milyen lehetőségeid vannak, hogy biztosan a legtesthezállóbbat válaszd. Lehet, hogy nem neked találták ki a csoportos edzéseket, de talán szuperül érzed majd egy támogató személyi edzővel. A lényeg az, hogy ne ijedj meg egyetlen lehetőségtől sem. Nem tudhatod, melyiket fogod majd leginkább élvezni.

hirdetes

 

Ne légy telhetetlen

Ez a pont szorosan kapcsolódik az elsőhöz, és annyira fontos, hogy érdemes hónapokon, akár éveken át is észbentartani. Ahogy folyamatosan vezeted majd be a mozgást az életedbe, ahogy egyre többet teszel magadért, úgy látod majd a változást alakodon, a teljesítményed és állóképességed javulását. Ehhez azonban idő kell. Már egy hónap után is érezheted a változást, de azt ne várdd, hogy a második edzés után kicsattanj majd az energiától. Az út eleje valószínűleg sokkal nagyobb szenvedéssel jár majd, mint gondolnád, ezért különösen erősnek kell lenned! Tippjeink a következő oldalon folytatódnak, lapozz!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Az egészséges étkezés 10 alapszabálya

2019-11-16

Az egészséges étkezés 10 alapszabálya

Ahhoz, hogy hosszútávon is megőrizzük az egészségünket fontos, hogy az ételek, amiket a szervezetünkbe viszünk szintén egészségesek legyenek. A következőkben mutatunk 10 dolgot, amitől egészségesebbé tudod tenni a mindennapi étkezéseket, mindenféle megerőltetés nélkül

A pulzusmérésről röviden

2019-11-15

A pulzusmérésről röviden

Mindenki, aki a rendszeres testmozgást választja,kitűzött valamilyen személyes célt maga elé, amelynek eléréséért naponta, hetente több órát áldoz idejéből. E célok hatékony megvalósítása érdekében elengedhetetlen a terhelés intenzitásának folyamatos nyomon követése

Szorongás az edzőtermi környezettől? 5 tipp, hogy bátran nekivágj!

2019-11-14

Szorongás az edzőtermi környezettől? 5 tipp, hogy bátran nekivágj!

Rengeteg embertől hallottam már, hogy ő bizony nem szeret edzőterembe járni. Bár szeretne fogyni, és az edzés maga sem riasztja vissza általában őket – mintha kicsit félnének az edzőteremtől. Nézzük, mi lehet ennek az oka, és hogy győzheted le

Gyógyszerek hatásait megváltoztató ételek

2019-11-13

Gyógyszerek hatásait megváltoztató ételek

Nem is gondolnánk milyen hatása lehet egy - egy élelmiszernek a bevett gyógyszerekre. Egyesek képesek többszörösére növelni a hatásfokát, míg mások teljesen semlegesíthetik. . Ezért nagyon körültekintőeknek kell lennünk egy gyógyszerkúra alatt

Attól hogy vékony vagy még egyáltalán nem biztos hogy fitt is!

2019-11-13

Attól hogy vékony vagy még egyáltalán nem biztos hogy fitt is!

Sokan keverik a szezont a fazonnal! A többség valamilyen oknál fogva azt gondolja, hogy attól, mert valaki vékony, attól már edzett is! Elárulok valamit! 17 évesen vékonynak lenni nem nagy kunszt! Bár azért Magyarországon már ez is nagy szám

Házi gyógymódok felfázásra: a hólyaghurut kezelése

2019-11-11

Házi gyógymódok felfázásra: a hólyaghurut kezelése

A felfázással sajnos szinte minden nő találkozott már, mivel különösen a gyengébbik nemet érinti ez a baktériumos fertőzés. Fájdalmas és kellemetlen tünetekkel jár, van akinek enyhébb és van, akinek elviselhetetlen szintű fájdalmakat okoz. Ha te is szenvedsz a felfázástól, próbáld ki a következő házi praktikákat, melyek sokak szerint hatásosnak

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
75 801
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 160 716
Közösség

Szótár

Reakciógyorsaság

  Mint az elnevezés is mutatja, valamilyen jelre történő mozgásvégrehajtást... Tovább

Nyírfacukor

    Mi is az a nyírfacukor   A nyírfacukor egy fehér,édes,... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 204

Átlagos értékelés: 4.7