Ne csak a kütyüket nyomkodja a gyerek!

Mit tegyünk ha a gyerekünk csak a képernyő előtt ül?

H.Róbert
hirdetes

Szerintem mindenki egyetért azzal, ha azt mondom, hogy a mai gyerekek túlzottan is sok időt töltenek el a különböző kütyük és a számítógép nyomkodásával. Szinte már mintha oda lenne ragasztózva a kezükbe a telefon. 

 

Szerettessük meg a sportot a gyerekeinkkel!

Szülőként rossz látni, hogy a technológiai vívmányokon kívül alig köti le bármi más a gyerekünk figyelmét. Ez természetesen nagyon egészségtelen hosszútávon, és különböző egészségügyi gondokat okozhat. A megoldás az, hogy meg kell szerettetnünk valamiféle sportágat a gyerekkel, amit aztán hasonló lelkesedéssel űzhet, mint a számítógép nyomkodását, csak ezzel építi az egészségét nem pedig rombolja. 

 

A következőkben olyan sportolási és szabadidős lehetőséget szedtünk össze, amelyek hasznosak lehetnek a gyermek fejlődésében, és többnyire a gyerekek is előszeretettel űzik ezeket a tevékenységeket. 

 

Töltsetek minőségi időt együtt

A gyerekekek számára nagyon fontos, hogy minőségi időt töltsenek a családjukkal, ha a szülők szeretnék, hogy később a kicsikből egészséges, boldog felnőtt váljon. Érdemes ezért időközönként egy kicsit kiszakítani őket a szürke hétköznapokból, és közösen útra kelni a családdal, hiszen így biztos, hogy a gyermekeknek nem lesz kedvük a telefonjukat bújni. Érdemes egy vidéki helyszínt választani a pihenésre, ahol a család együtt élvezheti a friss levegőt, a természet adta lehetőségeket. 

hirdetes

 

Az Oxigén Hotel**** Superior Family & Spa remek választás az egész család számára, hiszen színes programok, wellness élmények és gasztronómiai különlegességek színesítik a pihenéssel töltött időt. A szálloda Noszvajon, egy gyönyörű környezetben található, ráadásul egy családbarát szállodáról, így biztos, hogy minden korosztály talál magának megfelelő szórakozási lehetőséget a szállodában töltött idő alatt. 

 

Hullahopp karika

 

A hullahopp karikázás első ránézésre nem tűnhet egy komoly sportolási tevékenységnek, azonban a látszat ellenére nagyon jól fejleszti az állóképességet és a koordinációs képességet is. A karika mozgásban tartása pedig segít a koncentrációs képesség fejlesztésében is. 
Ha fel akarjuk dobni a hullahopp karikázás élményét, rendeljünk sötétben világítós változatot. Gondoljunk csak bele, melyik gyerek ne szeretne bármit, ami a sötétben világít?

 

Kötélhúzás

 

A gyerekek imádják a játkos versengéseket. A kötélhúzás nagyszerűen erősíti a gyerekek törzsizmait, a bicepszüket és a vádlijukat is. Amellett, hogy izmot építenek, a gyerekek megtanulnak csapatmunkában dolgozni. 
Ha igazán nagy örömet szeretnénk okozni a gyerekeinknek, rendezzünk kötélhúzás bajnokságot eső után, amikor csúszós a fű és nagy a sár. Így sokkal mókásabb lesz az egész. 

 

Küzdősportok

 

A küzdősportoknak nem az a lényege, hogy verekedésre tanítsák a gyerekeket. Pont ellenkezőleg. Önfegyelemre, magabiztoságra és türelemre nevelik a gyerekeket. A személyi fejlődésen kívül, nagyszerűen erősíti a gyerekeket fizikálisan is. A test szinte minden izmát alaposan átedzi szinte az összes küzdősport, továbbá javítja az egyensúly érzéket is. 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Ha ezeket a tüneteket tapasztalod, te is D-vitamin hiányban szenvedsz

2019-05-20

Ha ezeket a tüneteket tapasztalod, te is D-vitamin hiányban szenvedsz

A D-vitamin az egyik legfontosabb vitamin szervezetünk számára, testünk azonnal jelez, ha nem található meg a kellő mennyiség. Mik a D-vitamin hiány tünetei? Mit tehetsz ellene?

Immunrendszerünk és a stressz

2019-05-15

Immunrendszerünk és a stressz

A stressz egy fizikai, vagy érzelmi traumára adott reakció, amely kihatással van az idegsejtek működésére, a DNS-re, illetve az immunrendszerre.

Gluténérzékenység és az IBS! Mi a különbség?

2019-05-14

Gluténérzékenység és az IBS! Mi a különbség?

Mi a különbség a gluténérzékenység és az IBS között? Néha még a szakembereknek is nehéz megállapítani Nagyon hasonlóak a tünetek, és ugyanúgy élik meg a betegek. Hasmenés és gyomorfájás, puffadás, hányinger és hányás, egyéb emésztőszervi problémák.

Fogyás pihentető alvással? Lehetséges!

2019-05-16

Fogyás pihentető alvással? Lehetséges!

Akár hiszed, akár nem, fogyási tempód és alvási szokásaid nagy mértékben összefüggnek. Hiába ügyelsz a táplálkozásodra és sportolsz rendszeresen, ha nem hagyod pihenni a tested, nem fogyhatsz hatékonyan.

13 módja a puffadás csökkentésének

2019-05-16

13 módja a puffadás csökkentésének

Manapság egyre több ember küzd emésztési zavarokkal és gyakran tapasztalnak puffadást. A jó hír az, hogy a puffadást többféleképpen is kezelhetjük. Rövid távú és hosszú távú megoldások egyaránt léteznek. Lássuk, melyek ezek.

Gyulladást csökkentő ételek

2019-05-14

Gyulladást csökkentő ételek

A gyulladás a szervezet természetes válaszreakciója egy fertőzésre vagy irritációra, amikor viszont krónikussá válik, sajnos súlyos betegségek kialakulásához vezethet. A gyulladás erősödéséhez hozzájárul a túlsúly, a mozgásszegény életmód és a helytelen táplálkozás is.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
130 529
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 049 618
Közösség

Szótár

Cukorbetegség

A cukorbetegség (diabetes mellitus vagy "diabétesz", magyarul "mézédes átfolyás"-t jelent a... Tovább

Súlyzós edzés

  A súlyzós edzés lényege, hogy stimuláljuk az izmokat arra, hogy tápanyagokat vegyenek... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 234

Átlagos értékelés: 4.9