notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Megmutatjuk, melyek azok az ételek, melyek edzéshez, futáshoz a legalkalmasabbak.

A legtutibb ételek futáshoz

hirdetes

A futás az egyik legjobb edzésforma, és ami azt illeti, a legköltséghatékonyabb is. Futócipőt, erre alkalmas ruhát beszerezni, vagy futáshoz használt applikációt letölteni a telefonodra mindenképpen érdemes. Ha mindezek mellett még a táplálkozásodra is odafigyelsz, az eredmény garantált!

A legjobb ételek futáshoz

Az edzés melletti táplálkozásod nagyban befolyásolja az erőnléted, hogy mennyi energiád lesz a futáshoz, milyen gyorsan fáradsz ki. Néhány táplálkozási tippel segítünk Neked, hogy milyen ételekkel támogathatod edzésedet. Ebben a hideg időben pedig még kevésbé árt ezen dolgokra odafigyelni. 

 

A legjobb ételek futáshoz

 

 

Ezeket az ételeket fogyaszd futás és edzés mellett

 

Olajos magvak


Védd immunrendszered, és fedezd napi E-vitamin szükségleted olajos magvakkal. A mogyoró, és egyéb magfélék gazdagok omega 3-ban, 6-ban, illetve E-vitaminban. Futástól függetlenül érdemes odafigyelni rendszeres bevitelükre. 

 


Zabpehely, zabkorpa


A magas rosttartalmú zabpehely, valamint zabkorpa kifejeetten haszos az edzős napokon, ugyanis lassan szívódnak fel, illetve rengeteg energiát adnak. 

 

A legjobb ételek futáshoz

További szuper ételek futáshoz

 

Halak

hirdetes


Ha pedig már említettük az omega 3 zsírsavat, ki kell térnünk a tengeri halfogyasztásra. Hetente minimum egyszer érdemes halat fogyasztani, hisz kitűnő fehérjeforrás, valamint szívedet is támogatod vele. 

 


hirdetes
Tök, sütőtök és édesburgonya


A magas C-vitamint, illetve béta karotint tartalmazó élelmiszerek remekül helyettesítik például a burgonyát. Sütben sütve mennyei finomságokat lehet készíteni belőlük.

 


Teljes kiőrlésű szénhidrátok


A durum tészta, couscous, barna rizs, valamint egyéb teljes kiőrlésű szénhidrátok rendkívül előnyösek, mivel lassan szívódnak fel, és fokozatosan szolgáltatják az energiát szervezetednek. Egy-egy verseny előtt érdemes töltekezni belőlük. 

 

 

A legjobb ételek futáshoz

 

Gyümölcsös ételek fogyasztása futáshoz

 

Banán, citrus –és bogyós gyümölcsök


Hogy ne görcsöljön be a lábad futáskor, érdemes több banánt fogyasztani, ugyanis magas kálium tartalma miatt ez kikerülhető. Természetesen ezzel párhuzamosan, a kálium, illetve kalcium fogyasztás mellé fontos a megfelelő vízfogyasztás. A citrusos illetve bogyós gyümölcsök pedig C-vitamin tartalmuk miatt fontosak, támogatják immunrendszered, ez utóbbiak pedig A illetve E vitaminokban is gazdagok. 

 

Illetve mindezek mellett fontos a zöldségek, illetve tejtermékek fogyasztása, hogy pótold szervezetedben a vasat, és csontjaiddal is törődj. Ha erre a pár dologra odafigyelsz, melyek egyébként a hétköznapi életben is fontosak, a mínuszok sem fognak ki Rajtad, hogy fuss néhány km-t. Hajrá! 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Mennyi fehérjét kell fogyasztanunk?

2019-06-20

Mennyi fehérjét kell fogyasztanunk?

A fehérje a szervezetünk számára az egyik igen fontos tápanyag. A fehérje mellett a mási két tápanyag a szénhidrát és a zsír, amelyre ügyelnünk kell. De mennyi fehérjét kell fogyasztanunk, hogy egészségesek maradjunk? Segítünk!

Mit kell tudni a kazeinről?

2019-06-03

Mit kell tudni a kazeinről?

A kazeinnek számos előnye van, de elsősorban az izomleépülés megelőzése, valamint az erőszint növelése céljából fogyasztják azt tej, sajt, túró vagy natúr joghurt, illetve fehérjepor formájában.

5 vegán szokás, amit nem vegánok is felvehetnének

2019-05-21

5 vegán szokás, amit nem vegánok is felvehetnének

A vegán életmódnak számos előnye van. A kutatások szerint a vegánokat kevésbé fenyegetik a krónikus megbetegedések, például a rák különböző formái, a szívbetegség, a hipertenzió, és a 2-es típusú cukorbetegség.

Egészséges e a túlzásba vitt fehérje?!

2019-05-20

Egészséges e a túlzásba vitt fehérje?!

A magas fehérjetartalmú étrendnek lehetnek mellékhatásai. A fehérje nélkülözhetetlen a szervezet számára, mivel olyan aminosavakból áll, melyek a testszövetek építő kövei, beleértve az izmokat, az ereket, a hajat, a bőrt és a körmöket is.

Hibák a strandszezon előtt amit elkövetsz!

2019-05-20

Hibák a strandszezon előtt amit elkövetsz!

Itt a nyár mindenki szeretné a strandon a legjobb formáját hozni és a zsírmentes izomzatát megmutatni. De több hibát is elkövethet az ember lánya/fia, talán te is.

Gyors és szuper-finom méregtelenítő vizek, amik támogatják a fogyást

2019-05-20

Gyors és szuper-finom méregtelenítő vizek, amik támogatják a fogyást

Méregtelenítő vizek, amik segítenek a fogyásban. Íme néhány gyors, egyszerű és nagyon finom detox víz recept, amikbe te is azonnal bele fogsz szeretni. Méregtelenítés vízzel? Így lehetséges!

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
294 414
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 418 801
Közösség

Szótár

Citromfű

Latin neve: Melissa officinalis   Eredete   A Közel-Keletről, Kis-Ázsiából... Tovább

B9-vitamin

Szerepe van még a fehérvérsejtek, vörösvértestek, vérlemezkék képzésében, az aminosavak,... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 238

Átlagos értékelés: 4.8