notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Megmutatjuk, melyek azok az ételek, melyek edzéshez, futáshoz a legalkalmasabbak.

A legtutibb ételek futáshoz

hirdetes

A futás az egyik legjobb edzésforma, és ami azt illeti, a legköltséghatékonyabb is. Futócipőt, erre alkalmas ruhát beszerezni, vagy futáshoz használt applikációt letölteni a telefonodra mindenképpen érdemes. Ha mindezek mellett még a táplálkozásodra is odafigyelsz, az eredmény garantált!

A legjobb ételek futáshoz

Az edzés melletti táplálkozásod nagyban befolyásolja az erőnléted, hogy mennyi energiád lesz a futáshoz, milyen gyorsan fáradsz ki. Néhány táplálkozási tippel segítünk Neked, hogy milyen ételekkel támogathatod edzésedet. Ebben a hideg időben pedig még kevésbé árt ezen dolgokra odafigyelni. 

 

A legjobb ételek futáshoz

 

 

Ezeket az ételeket fogyaszd futás és edzés mellett

 

Olajos magvak


Védd immunrendszered, és fedezd napi E-vitamin szükségleted olajos magvakkal. A mogyoró, és egyéb magfélék gazdagok omega 3-ban, 6-ban, illetve E-vitaminban. Futástól függetlenül érdemes odafigyelni rendszeres bevitelükre. 

 


Zabpehely, zabkorpa


A magas rosttartalmú zabpehely, valamint zabkorpa kifejeetten haszos az edzős napokon, ugyanis lassan szívódnak fel, illetve rengeteg energiát adnak. 

 

A legjobb ételek futáshoz

További szuper ételek futáshoz

 

Halak

hirdetes


Ha pedig már említettük az omega 3 zsírsavat, ki kell térnünk a tengeri halfogyasztásra. Hetente minimum egyszer érdemes halat fogyasztani, hisz kitűnő fehérjeforrás, valamint szívedet is támogatod vele. 

 


hirdetes
Tök, sütőtök és édesburgonya


A magas C-vitamint, illetve béta karotint tartalmazó élelmiszerek remekül helyettesítik például a burgonyát. Sütben sütve mennyei finomságokat lehet készíteni belőlük.

 


Teljes kiőrlésű szénhidrátok


A durum tészta, couscous, barna rizs, valamint egyéb teljes kiőrlésű szénhidrátok rendkívül előnyösek, mivel lassan szívódnak fel, és fokozatosan szolgáltatják az energiát szervezetednek. Egy-egy verseny előtt érdemes töltekezni belőlük. 

 

 

A legjobb ételek futáshoz

 

Gyümölcsös ételek fogyasztása futáshoz

 

Banán, citrus –és bogyós gyümölcsök


Hogy ne görcsöljön be a lábad futáskor, érdemes több banánt fogyasztani, ugyanis magas kálium tartalma miatt ez kikerülhető. Természetesen ezzel párhuzamosan, a kálium, illetve kalcium fogyasztás mellé fontos a megfelelő vízfogyasztás. A citrusos illetve bogyós gyümölcsök pedig C-vitamin tartalmuk miatt fontosak, támogatják immunrendszered, ez utóbbiak pedig A illetve E vitaminokban is gazdagok. 

 

Illetve mindezek mellett fontos a zöldségek, illetve tejtermékek fogyasztása, hogy pótold szervezetedben a vasat, és csontjaiddal is törődj. Ha erre a pár dologra odafigyelsz, melyek egyébként a hétköznapi életben is fontosak, a mínuszok sem fognak ki Rajtad, hogy fuss néhány km-t. Hajrá! 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Izomtömegnövelő táplálkozás. Mindenkinek, aki bajban van az izomtömeg növelésével.

2019-10-21

Izomtömegnövelő táplálkozás. Mindenkinek, aki bajban van az izomtömeg...

Izomtömegnövelő táplálkozás, mindenkinek ajánlom, aki bajban van az izomtömeg növelésével, nagyon hasznos tanácsok, hogy te is sokkal eredményesebb legyél

Egészségesen minden nap egy avokádóval

2019-10-18

Egészségesen minden nap egy avokádóval

Mit tesz napi egy avokádó a szervezetünkkel? Milyen hatásai vannak ennek a gyümölcsnek? Igen, gyümölcs. A superfoodként emlegetett kis termés, rengeteg érdekességet rejt magában.

Jó e reggelire a gyorsan felszívódó szénhidrát?

2019-10-09

Jó e reggelire a gyorsan felszívódó szénhidrát?

Nemrégiben derült, hogy egy családtagomnak változtatnia kell a táplálkozásán, mert a jelenlegi táplálkozási szokásának köszönhetően felborult a szervezete.

Napjaink tömegbetegsége a gluténérzékenység

2019-10-09

Napjaink tömegbetegsége a gluténérzékenység

Napjainkban egyre több ember küzd a gluténérzékenységgel. De ami a legszomorúbb, hogy már nagyon fiatal korban is jelentkeznek a tünetek. De, hogy mik is ezek a jelek azt sokan nem tudják.

Pár dolog az étkezésről, aminek az ellenkezőjét lehet olvasni az interneten

2019-10-08

Pár dolog az étkezésről, aminek az ellenkezőjét lehet olvasni az interneten

A következő cikkben szeretnék pár olyan dolgot leírni, amiknek általában az ellenkezőjét lehet olvasni az interneten az étkezésről kapcsolatban. Tehát mondhatni táplálkozásbeli tévhitekről fogok írni.

Főzésterápia! A főzés, mint terápia!

2019-10-07

Főzésterápia! A főzés, mint terápia!

"A főzés voltaképpen szeretetteljes és önzetlen tevékenység, ami a szakács számára is örömmé válik a hozzáértő vendég révén."

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
60 524
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 145 439
Közösség

Szótár

Biorezonancia terápia

  A biorezonancia terápia az embert körülvevő, emberi füllel, szemmel nem... Tovább

B1-vitamin

B1-vitamin Tiamin: vízben jól oldódó, hőre érzékeny vegyület. Jelentős szerepe van a... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 238

Átlagos értékelés: 4.8