notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Világsztárok trükkjei

Mit esznek a leglaposabb hasú sztárok?

Sz.F.
hirdetes

A sztárok hasa nem csak a TV képernyője miatt lapos – a sztárok és celebek napi szinten jelennek meg a médiában, ezért különösen fontos számukra, hogy a lehető legjobb formájukat mutassák a nyilvánosság irányába. 

Mit esznek a leglaposabb hasú sztárok?

De hogyan érik el ezt azok a hírességek, akikkel minden nap „találkozunk”? Például nagyon szigorú étrendet követnek – mindenkinek megvan a saját bevett diétája, ami már évek óta bevált nála. És hogy miből áll a lapos hasú sztárok menüje? Most eláruljuk!

 

Kate Hudson

Habár sokak szerint a reggeli a nap legfontosabb étkezése, Hudson általában nem foglalkozik vele, ugyanis ritkán ébred éhesen. Persze nem vág neki üres gyomorral a napnak, amiről egy zöld turmix vagy egy fehérje turmix gondoskodik. A nap többi részében lúgosító diétáját követi, ami azt jelenti, hogy kerüli a savas ételeket. Első sorban salátákon, és más növényi alapú fogásokon él.

 

Jessica Alba

Jessica egy dietetikus segítségét kérte, hogy teljesen megváltoztathassa étrendjét. Azóta minden reggelt egy turmixszal kezd – állítólag egy ilyen avokádós-mandulatejes keveréknek köszönheti bőre tisztaságát. Kedvenc nassolnivalója a guacamole, és igyekszik minden étkezésébe beiktatni a fehérjéket, a zsírokat, a rostokat, és a zöldeket is.

 

Jennifer Lopez

J.Lo sokkal inkább egy tiltólista köré épül, amin minden feldolgozott étel, alkohol, és koffein szerepel. Egy általános ebéd általában lazacból és salátából, illetve fehérje turmixból áll, hogy ne éhezzen meg és essen kísértésbe két étkezés között.

Carrie Underwood

Az American Idol megnyerése óta Carrie ragyogó rivaldafénynek örvend, és egyszerűen beleszeretett a fitneszbe (és vegán lett). Étrendnaplót vezet, ami tele van mogyoróvajas angol muffinokkal, és tofurántottával, időnként pedig egy-egy zöldségburger is becsúszik.

hirdetes

 

Jennifer Aniston

A legtöbbek által a Jóbarátok Racheljeként ismert Aniston hasa már évtizedek óta „külön életet él” rajongói között. Hasizmait a jógának és egészséges étrendjének köszönheti. Néha ő is belekóstol a számára tiltott gyümölcsnek számító tésztákba, de akkor is szigorúan csak vágott zöldséggel (például cukkini és padlizsán) kiegészítve lasagne tészta helyett. Az ebédeket nem viszi túlzásba – a nap központi étkezése általában salátából és valamilyen fehérjeforrásból áll, hűtője pedig tele van egy-két harapással elfogyasztható nassolnivalókkal, mint például keményre főtt tojásokkal, vágott zöldségekkel és tépett csirkehússal.

hirdetes

 

Karolina Kurkova

A szupermodell egészséges reggelivel kezdi a napot, ami általában zöldségekben gazdag tojásos rántottából vagy egy joghurttálból áll. Nap közben egy délutáni turmixszal biztosítja energia-utánpótlását. Kedvenc keverékét eperből, áfonyából, banánból, mandulavajból és kókusztejből készíti el, némi csokis-kókuszos fehérjével. A többi étkezése során szigorú, de könnyedén követhető diétát követ – fehérje és zöldségek.

 

Christie Brinkley

Amikor Christie Brinkley 2017-ben kikerült a Sports Illustrated magazin fürdőruhás számára (Swimsuit Edition), az olvasók értetlenkedve nézték, hogy hogy lehet ilyen fiatalos egy 63 éves nő teste. Brinkley meglepő módon nem tartja magát semmilyen diétához, csak figyel arra, hogy kiegyensúlyozottan étkezzen. Ez egy joghurtos és gyümölcsös, vagy fehérjében gazdag tojásfehérjéből készített reggelit jelent. Az ebéd salátákból áll, amibe gyakran belekerülnek az előző éjszaka gabonakészítményei vagy babjai. Nem veti meg az édességeket sem – minden egyes nap egy egész tábla Gnosis Pom Acai nyers csokival kényezteti magát.

Chrissy Teigen

Chrissy közismerten nagy szakácsnő, de étrendje korántsem olyan extravagáns, mint amilyennek az ember a közösségi média alapján ítélné. Teigen nem fogyaszt szénhidrátokat reggelire – afféle „tojásos lánynak” nevezi magát. Vacsorára olyan egészséges fogásokat fogyaszt, mint például egy nagy darab húst, de a desszertekért nem rajong igazán.

 

Gabby Douglas

Ha valaki, akkor egy olimpiai aranyérmes ért az egészséges életmódhoz. Nem kell azonban mindjárt arra gondolni, hogy egy olimpikon étrendje unalmas és gyötrelmes lenne. Ott vannak például Gabby kedvenc mézeskalácsai és csokis desszertjei. A sportcsillag reggeljei tisztán indulnak: egy kis tea, egy kis zabkása és egy banán. Az ebédek és a vacsorák hasonlóan színvonalasak, csak éppen tartalmasabbak: csirke vagy lazac, természetesen főtt zöldségekkel.

 

Taylor Swift

A popcsillag reggeljei hajdinapalacsintákkal indulnak, amelyekre sonka és egy sült tojás kerül, emellé pedig mindig egy pohár narancslé kerül az asztalra. Hétfőtől péntekig nem bonyolítja túl a dolgokat – saláták, joghurtok és szendvicsek, de semmilyen cukros ital. A hétvégéken viszont jöhetnek az édessége, ugyanis kiváló pék hírében is áll.

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
88 762
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 542 910
Közösség

Szótár

purinszegény diéta

Ízületi problémák esetén a fájdalom néha elviselhetetlen. A fájdalom csökkentését... Tovább

Aromafürdő

  A fürdővízhez gyógynövényeket és illóolajokat adagolnak a fürdővízhez, éppen... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 163

Átlagos értékelés: 4.8