notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Tuti módszer a lapos hasért - Minden reggel húzd be a pocakod!

hirdetes

Tuti módszer a lapos hasért - Minden reggel húzd be a pocakod!

Sz.F.
hirdetes

Ma egy nagyon könnyű gyakorlatot mutatunk, amely leolvasztja az úszógumit és bárki el tudja végezni. Eleinte lehet, hogy nehéznek tűnik a gyakorlat, de néhány nap alatt megszokják az izmaid és sokkal könnyebben megy majd. Ha szeretnél hasról fogyni, de nem akarsz edzésre járni, végezd el rendszeresen ezt a gyakorlatot.

Tuti módszer a lapos hasért - Minden reggel húzd be a pocakod!

Lapos has gyakorlat

 

Ülj le a földre, a lábaidat kulcsold össze, ahogyan a fotón is látod. Ülj egyenesen, a karjaidat nyújtsd előre, a kézfejed hajlítsd be. A vállaidat told hátra, a mellkasod told előre. Lélegezz mélyeket, hogy ellazuljanak az izmaid.

 

Egy hirtelen mozdulattal húzd be a hasad, amennyire csak tudod. Tartsd behúzva a hasad legalább 10 – 15 másodpercig, majd lassan engedd ki. Lélegezz mélyeket. Ismételd meg újra a gyakorlatot. Az első napokban elég ha 5-ször egymás után megismétled.

 

Ahhoz, hogy minél hamarabb leolvadjanak a hasi zsírpárnák végezd el minden reggel a gyakorlatot. Már pár nap múlva érezhető lesz az eredmény, de néhány hét után elkezdenek leolvadni rólad a zsírpárnák. Talán ez a legjobb módszer, amivel bárki könnyedén ledolgozhatja a hasi zsírpárnákat.

hirdetes

 

Ez a gyakorlat nem javallott azok számára, akik gyomorbetegségektől szenvednek, vagy szívproblémáik, tüdőbetegségeik vannak. Várandós anyukák nem végezhetik a gyakorlatot.

 

A lapos hasért természetesen étrendenen is változtatnod kell, hogy tartós eredményt érhess el. Ha azonnali, gyors eredményt szeretnél elérni érdemes plasztikai sebészhez fordulni és hasplasztikai szolgáltatást igénybe venni. 

 

A has (abdomen) az ember törzsének középső, a bordaívtől (arcus costale) a medencecsont (os coxae) felső széle közötti része. Ez a szócikk csak a hasfallal, tájékaival (régióival) és rétegeivel foglalkozik. Alapvetően arra szolgál, hogy megkönnyítse a hasüregi szervek helyzetének meghatározását. A hasüreg – fontossága és bonyolult szerkezete miatt – külön szócikkben kerül tárgyalásra.

 

A hasfalat elöl és oldalt hasizmok és kötőszövetes rendszerük (bőnyéik = széles izmok széles, lapos, lemezszerű inai) határolják. A hasfal rétegei: Bőr és a bőralatti kötőszövet, az izmok felületes kötőszövetes lemeze (fascia superficialis abdominis), hasizmok (musculi abdominis), egy belső kötőszövetes lemez (fascia transversa) és a hashártya (peritoneum) A hasüreg olyan fontos szerveket tartalmaz, amelyek normál vagy kóros állapotáról a hasfalon keresztül főleg tapintással, de kopogtatással és hallgatózással is lehet tájékozódni. A hasfal szerkezetének ismerete ezt könnyíti meg. Alapvetően fontos a hasfalon keresztül végzett műtéti beavatkozásokhoz.

Forrás

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
143 138
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
143 138
Közösség

Szótár

Antitestek

Az antitesteket ellenanyagnak is nevezik. A szervezetben kialakuló speciális fehérje anyag,... Tovább

Lúgosító diéta

Tavaszra mintha a szervezetünk kicsit összezavarodna: puffad a hasunk, dagad a lábunk, az... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 207

Átlagos értékelés: 5.0

diéta egészség egészséges életmód étrend fitness fogyás fogyókúra