notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Tökéletes combok és popsi? Ezeket a gyakorlatokat végezd el értük!

Hatékony lábedzés a tökéletes combokért és popsiért!

SzSz
hirdetes

Lábedzés

Szuperszett: Deadlift súlyzókkal és Egylábas combhajlító


Az első szuperszett középpontjában a comb hátuljára fókuszálunk. A gyakorlatok elvégzése alatt a combhajlító és a farizmokat feszítsük meg, ne pedig a derekunkat. Ha a deadlift közben a túl nagy súly miatt a derekunkat érezzük, váltsunk könnyebb súlyzókra. Figyeljünk oda a helyes testtartásra, és mindig egyenes háttal végezzük el a gyakorlatot. A térdek legyenek enyhén behajlítva, és ügyeljünk rá, hogy ez ne is változzon. 


A szuperszett lényege pedig az, hogy a két gyakorlatot pihenő nélkül váltogatjuk, így a gyakorlatok folyamatosak maradnak és az izmokat kellőképpen megdolgoztatjuk. 

 

 

Szuperszett: Combfeszítő és „serleg” guggolás


Ennél a kép gyakorlatnál a comb elülső részét dolgoztatjuk meg inkább, azaz a combfeszítő izmokat. A gyakorlatok alatt szintén koncentráljunk a megfelelő izomcsoportra. A gyakorlatok elvégzése alatt a folyamatos tempó fenntartása igen fontos, mert ha ballisztikussá válik a mozgás, az térdproblémákhoz vezethet. A serleg guggoláshoz 10 kilós súlyzót használjunk a mellkasunk előtt tartva. A gyakorlat elvégzése közben figyeljünk arra, hogy az alsó ponton a térdek és a könyök érintkezzen egymással. Így győződhetünk meg arról, hogy a guggolásunk elég mélyre ment, azaz a farizmok is dolgoznak. 

hirdetes

 

 

Szuperszett: Bolgár kitörés És Padra lépés sarokkal


Az utolsó szuperszett esetében a fókusz az oldalsó izmokra koncentrálódik. Ezek a gyakorlatok biztosítják, hogy a lábaid egyformán erősek és fejlettek legyenek. A bolgár kitörés esetében egy padot használjunk a gyakorlat elvégzéséhez. A gyakorlatot ugyanúgy kell elvégeznünk, mint a hagyományos kitörést azzal a különbséggel, hogy itt a hátul lévő lábfejünket a mögöttünk lévő padra kell támasztanunk. Ettől sokkal koncentráltabb lesz a gyakorlat, no meg persze nehezebb is. Először kisebb súlyzót használva próbáljuk ki, majd fokozatosan növeljük a terhelést. A padra lépés során használhatunk step-padot vagy akár lépcsőnél is elvégezhetjük a gyakorlatot. A lényeg, hogy oldalra lépdelve sarokkal nyomjuk fel magunkat a padra, majd innen vissza az alappozícióba, megfeszítve minden lábizmunkat. 

hirdetes

 

 

Az edzés hatékonysága érdekében minden gyakorlatot pontosan végezzünk el, helyes testtartással és ügyeljünk oda a súlyok nagyságára is. Ha hetente egyszer végig csinálod ezt az edzést, hidd el, garantált lesz a siker! 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Ezt a tükröt akarják majd a fogyókúrázók és a testépítők

2019-07-30

Ezt a tükröt akarják majd a fogyókúrázók és a testépítők

Egy különleges tükör és a kapcsolódó alkalmazás megmutatja, hogyan változik a test a fogyókúra és az edzések hatására.

Tények és tévhitek a kockahasról

2019-05-13

Tények és tévhitek a kockahasról

Több olyan tévhit és tény kering a kockahas kialakításáról, amelyeket ideje tisztába tenni. Bárki képes elérni a kockás hasat, de a siker több tényezőtől is függ. Lássuk, mikre figyeljünk, és mi az ami téves állítás a kockahassal kapcsolatban!

5 módja izmok helyreállításának edzés után

2019-05-08

5 módja izmok helyreállításának edzés után

Függetlenül attól, hogy mennyit edzettél, vagy mennyire volt nehéz a tegnapi edzésed, az izmoknak regenerálódásra van szüksége. Aki egészséges és aktív életmódot él, annak lényegesen oda kell figyelnie a megfelelő étkezési tervére és az edzésprogramjára. Ha odafigyelünk ezekre és emellett hagyunk kellő időt az izmok pihenésére is, a kitűzött célt g

Ezek a kiegészítők fontosak az izomépítéshez

2019-05-03

Ezek a kiegészítők fontosak az izomépítéshez

Természetesen izmot építeni lehet kiegyensúlyozott étrenddel és megfelelő súlyzós edzéssel. Azonban, ha gyorsabb izomnövekedést szeretnénk elérni, a különböző táplálékkiegészítők segítségünkre lehetnek. Az egyetlen kérdés az, hogy melyek a megfelelő kiegészítők, amelyek segítenek elérni céljainkat?

Hogyan épülnek az izmok?

2019-04-24

Hogyan épülnek az izmok?

Ha van egy szó, amely a legjobban leírná az izomépítés folyamatát, az adaptáció lenne. De annak érdekében, hogy jobban megértsük, hogyan működnek az izmok az újjáépítés és a növekedés során, először meg kell magyaráznunk néhány dolgot erről a folyamatról.

A kreatin – Mi ez és miért jó?

2019-04-11

A kreatin – Mi ez és miért jó?

A kreatin az első számú táplálékkiegészítő az edzőteremi teljesítményének javításához. Több tanulmány is kimutatta, hogy segíti az izomnövekedést, az erőt és a teljesítményfokozást. Ezen kívül számos más egészségügyi előnyöket is biztosít szervezetünk számára. De lássuk, melyek ezek!

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
48 971
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 133 886
Közösség

Szótár

Citromfű

Latin neve: Melissa officinalis   Eredete   A Közel-Keletről, Kis-Ázsiából... Tovább

Finn szauna

  Alapvető jellemzője a magas hőmérséklet, 80 Celsius fok, alacsony páratartalommal... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 153

Átlagos értékelés: 4.9