notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Szerinted mi a legklasszikusabb újévi fogadalom?

hirdetes

Klasszikus újévi fogadalom! De vajon be is tartod?

vitalzone.hu
hirdetes

"Lassan itt a karácsony, az újév, már elkezdtek megfogalmazódni sokunkban a fogadalmaink, melyek közül az egyik, sok ember listáján a fogyás, alakformálás.

Szerinted mi a legklasszikusabb újévi fogadalom?

De miért halasztanánk el addig ezeket a kitűzött célokat? Minél hamarabb nekiállunk, annál korábban lesz eredmény, és nem mellesleg, a nyári bombaforma nem májusban készül. Tudom elég közhelyes már, de a nyári forma télen készül. Hiába, de ez tényleg így van! Nem adhatunk a testünknek csupán 1-2 hónapot arra, hogy amivel korábban évekig kínoztuk, azt majd ilyen rövid időn belül le is adjuk.


Lassan, lépcsőről lépcsőre kell haladni.


Van, akinek a teste gyorsabban reagál, míg másoké nem, így ha később jön az eredmény, nem kell csalódottnak lenni, később annál nagyobb örömet fog okozni.
Sajnos még mindig vannak emberek, akik azt hiszik, hogy attól fognak jól kinézni, ha órákat töltenek a futópadon vagy a konditeremben, ez az a kategória, akiket sosem fogunk tudni meggyőzni, mert csak a saját igazukat látják. Nem ilyen egyszerű a helyzet. A mozgás 30%-ban befolyásolja csak a formánkat, a többi 70% mind az étkezésen múlik. Napi 5-6 étkezést kell beiktatnunk, 2,5-3 óránként. Persze nem mindegy, milyen ételeket juttatunk be ilyenkor a szervezetünkbe, ahogy a mennyiség sem, és

hirdetes
legalább heti 3x 60 perc mozgásra lesz szükséged! Erre vannak a szakemberek, akik személyre szabottan állítanak össze étrendet, edzés tervet is.

 

Sokszor hallom emberektől, hogy azért nem kezdenek hozzá, mert nem olcsó. .. Mindenki arra költ, amire akar, de ha belegondolunk, a testünk nem csak egy egyszer használatos szerkezet, életünk végéig ezt kell "használjuk". Nem mindegy, milyen állapotban, vagy meddig. Az első hetekben nagyon nehéz a változás. Fáradtságot, éhségrohamot érzünk, amiket kitörő indulatok követnek. Ez normális. Olyan dolgokkal "sokkolod" a szervezeted, amihez nincs hozzászokva. De megéri kitartani, mert amint lecsendesül ez a hullám, sokkal boldogabb, kiegyensúlyozottabb, egészségesebb leszel. Nem mellesleg, ma már az interneten roppant sok kreatívan elkészített ételt találhatunk, amik nem csak egészségesek, de finomak és táplálók is. Nekikezdeni nehéz, de minél hamarabb állsz neki, annál könnyebben fog menni! Ne várd meg a hétfőt, a holnapot, cselekedj még ma!

 

Szerző: Suba Krisztina – Személyi Edző

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A Schobert Norbi botrány és ez az álságos Magyarország

2020-01-25

A Schobert Norbi botrány és ez az álságos Magyarország

Ülök péntek délután Budapest egyik fürdőjében, és az előttem döngő léptekkel elvonuló hatalmas sörhasú férfiakat szemlélem. Harmincas éveikben járnak.

A depresszió és a táplálkozás lehetséges összefüggései!

2020-01-24

A depresszió és a táplálkozás lehetséges összefüggései!

Az már szinte közhelynek számít, hogy tudatos táplálkozással és a rendszeres testmozgással rengeteget tehetünk az egészségünkért, a jobb közérzetünkért, ami sok esetben a természetesen lelkünkkel is szoros összefüggésben áll.

Vess véget a fejfájásnak természetes módszerekkel - 7 bevált trükk!

2020-01-22

Vess véget a fejfájásnak természetes módszerekkel - 7 bevált trükk!

A mai világban a fejfájás – és ezzel együtt a fájdalomcsillapító gyógyszerek bekapkodása is - mindennapjaink velejárója lett. Azonban jobb, ha tudjátok, hogy léteznek természetes megoldások fejfájás ellen

Ne dőlj be mindennek, amit a címkéken olvasol!

2020-01-20

Ne dőlj be mindennek, amit a címkéken olvasol!

A light címke mágikus jelentőséggel bír a fogyókúrázók és az egészséges életmódot folytatók körében. valld be, hogy te is inkább a kosaradba rakod a „light”, a „diet”, a „wellness” vagy épp „zsírszegény” felirattal forgalmazott ételeket, mint a hagyományosakat, hiába drágábbak.

Izotóniás sportital – Minden amit tudnod kell!

2020-01-20

Izotóniás sportital – Minden amit tudnod kell!

Az izotóniás sportitalokra csak élsportolóknak van szüksége? Mit takar az, hogy „izotóniás” egy ital? Mit tartalmaz? Tények és tévhitek, amiket jobb, ha tisztázunk!

8 bél-barát szénhidrát alternatíva

2020-01-19

8 bél-barát szénhidrát alternatíva

Bemutatunk 8 szénhidrát alternatívát amelyek elősegítik az egészséges bélműködést.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
195 518
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
195 518
Közösség

Szótár

Magnézium

Az emberi szervezet megfelelő működéséhez szükséges legfontosabb ásványi anyagok közé... Tovább

Low fat diéta

A zsírbevitel korlátozásán alapuló diéta Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 1

Átlagos értékelés: 5.0

akaraterő alakformálás diéta egészség egészséges életmód egészséges táplálkozás fogyás fogyókúra