notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Így ver át a saját mérleged! Nagyon figyelj oda ezekre, ha fogyni akarsz!

Így ver át a saját fürdőszoba mérleged!

EG
hirdetes

Azt hitted, hogy elég vasárnap reggelenként ráállni a fürdőszobamérlegre, és ezzel letudtad a fogyókúrád ellenőrzését! A szakértők szerint több ponton is átverhetjük magunkat azzal, hogy rosszul mérjük a súlyunkat, és így hamis információk birtokában tervezzük meg a folytatást! Ha ezt szeretnéd elkerülni, figyelj da következő tanácsokra, és mérd magad helyesen!

Vigyázz, be ne csapjon a fürdőszobai mérleged!

A fogyókúrát a legtöbben egy adott kiló zsír leadásához kötik. Ez lehet jó, amennyiben reális célt határozunk meg magunknak, és figyelünk arra is, hogy ne izomból fogyjunk. Mégis, hiába vannak egyre jobb, és jobb mérlegek, sokan még mindig nem tudják, hogy milyen szempontok alapján kell elvégezni a rendszeres méredzkedést.

 

Ne cserélgesd a mérlegeket!

 

Azt hitted minden mérleg ugyanazt mutatja? Sajnos nincs igazad. A legjobb, ha egy otthoni saját mérleggel ellenőrzöd a fogyás eredményességét, ez valószínűleg pontosan meg fogja mutatni, hány kiló mínusznál jársz. A legtöbb edzőteremben van közös használatra szánt mérleg is, ám ezeket gyakorta olyan sűrűn használják, hogy meghízhatatlanná válnak!

 

Sík, vízszintes, kemény felület: az legyen az alapja a mérleg használatának!

 

Ne kövesd el a legnagyobb szarvashibát sem, tehát ne a szőnyegre rakd a mérleget! Sík, kemény és vízszintes kell, hogy legyen a felület, csak így lesz pontos a mérés! 

Vigyáz,, be ne csapjon a fürdőszobai mérleged!

Mindig ugyanakkor mérd meg magad a fürdőszobai mérlegen!

 

Az anyagcseréd működése nagyban befolyásolja a pillanatnyi súlyod. Reggeli előtt, vagy után? A szokásos fürdőszoba szeánsz előtt, vagy után? Nagyon nem mindegy, hiszen a benned lévő tápanyagok és salakanyagok súlya nagyon félrevezethet! Ezért érdemes mindig ugyanabban az időpontban mérned magad, a napi rutinodhoz igazodva. Ha eldöntötted, hogy kelés után méred magad minden szombaton, hát ne menj még el lőtte inni egy pohár vizet, hiszen te sem akarod, hogy az a 30 deka elkedvetlenítsen!

hirdetes

 

Rendszeresség a mérleg használatában!

 

Bár a célod valójában nem az, hogy a mérleged kijelzője számodra kedvező értéket mutasson, hanem az, hogy jól nézz ki, nagyon fontos, hogy gyakran nyerj visszacsatolást az aktuális súlyodról. A külsődön lévő változásokat hajlamosak vagyunk nem észrevenni, azonban a súly meglehetősen egzakt konkrétum. A napi gyakoriság talán felesleges, de heti egyszer, ha nem kétszer érdemes megmérned magad.

 

Edzés után mérlegelni?

 

Egy kemény edzés során akár másfél liter vizet is kiizzadhatunk, így ne ess abba a hibába, hogy azt hiszed, ilyen gyorsan fogysz! Igazából a mérlegelést jobb teljesen elszakítani az edzésektől, mi egy reggeli időpontot ajánlunk!

Vigyáz,, be ne csapjon a fürdőszobai mérleged!

 

Ne félj ráállni a mérlegre!

 

Nagyon sok ember hajlamos becsapni saját magát: ha úgy érzi, bűnözött, inkább nem áll rá a mérlegre, hiszen tudja, hogy nem fog súlycsökkenést mutatni. Inkább vár egy olyan időpontig, amikor úgy érezheti, mindent megtett. Hogy ezzel mi a baj? Az, hogy nem nézünk szembe a tetteink következményével. Ha a héten nem voltunk edzeni és egészségtelenül is étkeztünk, akkor is mérjük le magunkat, így legalább tudatosul bennünk, hogy a lustaságnak bizony plusz 40 deka volt az ára. ha kivárunk a „megfelelő” pillanatra, akkor még jobban lelombozódunk, hiszen egy megfelelően teljesített hét nem elég, hogy a mulasztásainkat behozzuk: így úgy fogjuk érezni, nem haladunk!

hirdetes


A mérlegen kiderül a meztelen igazság!

 

Egy pár cipő, egy farmer és egy póló is sokat nyom a latban: a legjobb, ha anyaszült meztelenül állunk a mérlegre. Ha ezt nem tehetjük meg, mindig csak fehérneműt viseljünk, így nem csapjuk be magunkat!

 

Ne görcsölj rá a mérleg eredményére!

 

Ne ess bele abba a hibába, hogy mindent ahhoz a két-három számjegyhez viszonyítasz! Az ideális testsúly minden embernél különbözik: ha tömzsi alkat vagy, ne a nyurga emberekhez mérd magad! Érdemes figyelembe venni a testzsírszázalékot is, az pontosabb képet ad! Továbbá előfordulhat az, hogy kevésnek érzed a fogyás ütemét, mert növeszted az izmaidat is. Ne csak a kilókhoz kösd a megelégedettséged: vannak gyorsabb, és lassabb szakaszok! Kitartás!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Az egészséges étkezés 10 alapszabálya

2019-11-16

Az egészséges étkezés 10 alapszabálya

Ahhoz, hogy hosszútávon is megőrizzük az egészségünket fontos, hogy az ételek, amiket a szervezetünkbe viszünk szintén egészségesek legyenek. A következőkben mutatunk 10 dolgot, amitől egészségesebbé tudod tenni a mindennapi étkezéseket, mindenféle megerőltetés nélkül

A pulzusmérésről röviden

2019-11-15

A pulzusmérésről röviden

Mindenki, aki a rendszeres testmozgást választja,kitűzött valamilyen személyes célt maga elé, amelynek eléréséért naponta, hetente több órát áldoz idejéből. E célok hatékony megvalósítása érdekében elengedhetetlen a terhelés intenzitásának folyamatos nyomon követése

Szorongás az edzőtermi környezettől? 5 tipp, hogy bátran nekivágj!

2019-11-14

Szorongás az edzőtermi környezettől? 5 tipp, hogy bátran nekivágj!

Rengeteg embertől hallottam már, hogy ő bizony nem szeret edzőterembe járni. Bár szeretne fogyni, és az edzés maga sem riasztja vissza általában őket – mintha kicsit félnének az edzőteremtől. Nézzük, mi lehet ennek az oka, és hogy győzheted le

Gyógyszerek hatásait megváltoztató ételek

2019-11-13

Gyógyszerek hatásait megváltoztató ételek

Nem is gondolnánk milyen hatása lehet egy - egy élelmiszernek a bevett gyógyszerekre. Egyesek képesek többszörösére növelni a hatásfokát, míg mások teljesen semlegesíthetik. . Ezért nagyon körültekintőeknek kell lennünk egy gyógyszerkúra alatt

Attól hogy vékony vagy még egyáltalán nem biztos hogy fitt is!

2019-11-13

Attól hogy vékony vagy még egyáltalán nem biztos hogy fitt is!

Sokan keverik a szezont a fazonnal! A többség valamilyen oknál fogva azt gondolja, hogy attól, mert valaki vékony, attól már edzett is! Elárulok valamit! 17 évesen vékonynak lenni nem nagy kunszt! Bár azért Magyarországon már ez is nagy szám

Házi gyógymódok felfázásra: a hólyaghurut kezelése

2019-11-11

Házi gyógymódok felfázásra: a hólyaghurut kezelése

A felfázással sajnos szinte minden nő találkozott már, mivel különösen a gyengébbik nemet érinti ez a baktériumos fertőzés. Fájdalmas és kellemetlen tünetekkel jár, van akinek enyhébb és van, akinek elviselhetetlen szintű fájdalmakat okoz. Ha te is szenvedsz a felfázástól, próbáld ki a következő házi praktikákat, melyek sokak szerint hatásosnak

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
75 801
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 160 716
Közösség

Szótár

Finn szauna

  Alapvető jellemzője a magas hőmérséklet, 80 Celsius fok, alacsony páratartalommal... Tovább

Atkins diéta

Sokan az Atkins módszernek köszönhetik ideális testalkatuk visszanyerését. Az Atkins könyv... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 146

Átlagos értékelés: 4.8