notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hogyan lehetnek vonzó lábaid?

Hogyan faraghatunk le a combunkból egy kicsit?

Nv.
hirdetes

Sok lánynál a derék vastagsága mellett kiemelt szerepet kap a comb is. Az első és legfontosabb dolog, hogy elgondolkodj, miért is van rajta akkora zsírréteg, mint most? Hány évnyi egészségtelen táplálkozás és mozgásszegény életforma kellett ahhoz, hogy most olyan legyen amilyen? Nos ha tényleg szeretnél igazán vonzó lábakat, amiken nem lötyög a zsír akkor ne kifogásokat keress, hanem vedd kezedbe az irányítást!

Mit kell tenned a vonzó lábakért

Fontos tisztázni, hogy helyi zsírégetés nincs! Tehát ha beülsz a szaunába, úgy hogy előtte folpakkal körbetekerted a lábaidat, mikor kijössz ugyanannyi zsír lesz rajtuk, mint előtte volt. Ha a mérleg kevesebbet mutat, az a vízveszteség miatt van, és nem attól hogy hő hatására lement valamennyi zsír a combodról. Ha ennyire egyszerű lenne, mindenki ropi lábakkal szaladgálhatna. Erre sajnos nincs olyan kényelmes módszer, hogy ne kellene szinte semmit sem változtatni az életviteleden. Bizony meg kell emelni a popsit és le kell menni az edzőterembe, vagy egy parkba, hogy végezzünk némi mozgást, amivel lefaraghatunk a combunk átmérőjéből.

 

Mit kell tenned a vonzó lábakért

 

Változtasd meg az étrendedet, mert bizony valamit rosszul csinálsz!

Bizony nem létezik csodaszer vagy csodamódszer, ami kifejezetten csak a combunkat vékonyítaná. De ennek van egy pozitív előnye is. Ha vékonyodik a combod máshonnan is lekerülnek a zsírrétegek.

 

A combod átmérőjét akkor tudod csökkenteni, ha leégeted róla a zsírt. Ez azonban nem megy helyi zsírégetéssel. A zsírégetés beindulásához, az kell, hogy a napi kalória beviteled, ne haladja meg a szükségeset. Ezért fontos hogy kiszámold, hogy naponta mennyi szénhidrátot és fehérjét kell fogyasztanod. Ha valóban eredményt szeretnél elérni, akkor oda kell tenni magad rendesen!

 

Nem kell rögtön lemondani a csokiról és az egyéb cukros és zsíros ételekről, hogy a szervezeted, ne egy sokként és szenvedésként élje meg a változást. De már az elejétől kezdd el csökkenteni a mennyiségüket. Ha ügyes vagy a végére már nem is nagyon, vagy egyáltalán nem fogod kívánni őket.

hirdetes

 

Állíts össze magadnak egy étrendet a testsúlyodnak megfelelő szénhidrát, zsír, rost és fehérje bevitellel. Ha nagy nassoló vagy akkor NAGYON FONTOS, hogy 3 óránként egyél, hogy ne kívánd meg a zsíros és cukros ételeket. A tiszta ételeket gyorsabban feldolgozza szervezeted, ezért étkezés után hamar rád törhet egy édesség éhség. NE várd meg, amíg leesik a vércukorszinted, egyél gyorsan normális, tiszta kaját, és elmúlik majd. Ha sikerült összeállítanod az étrendedet, amihez SZIGORÚAN tartod maga, jöhet a mozgás. 

 

hirdetes

Mit kell tenned a vonzó lábakért

 

Kezdj el mozogni!

Bizony ez a legalapvetőbb módszer. Nem valami fogy-bogyi, vagy egy csodazöldség, amit ha egy héten keresztül eszel, leadsz 20 kg-ot. Mozgás és kaja. Ennyi! De ezzel legalább tartós eredményt érsz el. Vagy egész életedben valami netről rendelt csodabogyót akarsz enni, hogy hatvan éves korodra kinőjön egy második orr az arcodon (persze ez egy sarkított példa, de értsd mit szerettem volna mondani)

 

Nyilván ez a legkényelmesebb megoldás, de egyáltalán nem egészséges, és főleg nem tartós. Nem hiszem, hogy jobban fogod magad érezni, ha körülbelül két hónapig feljönnek rád a nadrágok, sőt még jól is állnak, de aztán ugyanúgy visszahízol és kezdődik az egész elölről.

 

Vannak természetes készítmények, amik SEGÍTENEK a zsírégetésben, de az nem azt jelenti, hogy elvégzi helyetted. Abban segít, hogy a mozgás során bekövetkezett zsírégetést a maximálisra tudd

 

A zsírégetéshez egy úgynevezett aerob edzés szükséges. Ez egy bizonyos, alacsony pulzusszámon végzett tartós mozgásforma. Ha eddig nem sportoltál, számodra még a séta is az lehet. Itt figyelni kell a pulzusunkat, hogy ne essünk át egy kardio tartományba, mert ilyenkor már nem csak a zsírunk, hanem az izmainkat is bontja a szervezet.

 

Én mindenféleképpen ajánlanék lábra (ilyenkor természetesen egész testre is) egy súlyzós edzést. Erre azért van szükség, hogy formásabbak legyenek a virgácsaid. Nem kell megszakadni, és nyugi nem leszel tőle túl izmos, és vastagabb sem lesz a lábad, de annál vonzóbb! Egy formásabb comb és vádli mindent visz! Továbbá a fogyás következtében megnyúlhat a bőröd. Az izomzat növelésével feszesebbé teheted és nem fog lötyögni. 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
81 766
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 903 501
Közösség

Szótár

Edzéseszközök

  Azok az eszközök és eljárások, amelyek az edzések levezetését segítik. A... Tovább

Zsálya

Latin neve: Salvia officinalis   Eredete, élőhelye   A Földközi-tenger... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 156

Átlagos értékelés: 4.8