notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hibák a strandszezon előtt amit elkövetsz!

hirdetes

Hibák a strandszezon előtt amit elkövetsz!

vitalzone.hu
hirdetes

Itt a nyár mindenki szeretné a strandon a legjobb formáját hozni és a zsírmentes izomzatát megmutatni. De több hibát is elkövethet az ember lánya/fia, talán te is. Ugyan azt tudjuk, hogy csodák nincsenek és nem tudjuk azt megvalósítani, hogy 2 hét alatt csodás adonisz testet építünk magunknak. Viszont ha strandformát szeretnél, mi is az az egy két alapvető hiba ami szóba jön általában.

Hibák a strandszezon előtt amit elkövetsz!

Mik ezek a táplálkozási hibák?

 

Megvonod magadtól a szénhidrátot teljesen és csak fehérjét eszel. Miért nem jó ez?!Nem tudja a test miért nem kap szénhidrátot és elkezd tartalékolni. Tehát pont az ellenkezőjét éred el ezzel. Nem lesz súlycsökkenés csak stagnálás. Várod a csodát, de hiába.

 

A másik hiba amit elkövetsz, hogy nem eszel egyáltalán semmit. Mi történik ismét. A szervezeted mihez fog hozzányúlni? Amire nincs szüksége "úgymond", az izmokhoz. Mit tart meg?! A zsírt bizony. Tehát teszem azt lesz egy vékony tested ami tiszta plötty :) Mivel az izmaidat elégetted szépen szólva.

 

 


Mit tehetsz? Fokozatosan csökkentsd a szénhidrát bevitelt. Figyelj a fehérjebevitelre és ne feledkezz meg a zsírról sem. Pihenj eleget és eddz keményen!
Most megosztok veled pár receptet, amely segíthet, hogy színesebbé tedd a diétádat!

 

De előtte egy hasznos videó a témához:

 


A káposztás ételek általában zsíros hússal és tejföllel készülnek. Ezeket mindenképpen ki kell iktatni.


Káposztás husi:


•    6 kelkáposzta levél
•    200 g darált zsírban kevésbé gazdag marhahusi
•    1 tojás
•    150 g cukkíni
•    szerecsendió
•    só
•    bors
•    200 ml zsír és vízmentes kifőzött marhahúslé
•    olívaolaj


Elkészítés:


Először a kelkáposzta leveleket készítsd el. Vegyél, nagyjából 6 darab egyforma nagyságú kelkáposzta levelet, és vágd ki a megfásult szárát. Egy nagyobb lábasban forralj vizet, és tegyél bele a kelkáposzta leveleket és főzd félpuhára 1-2 perc alatt. Vedd ki a vízből és öblítsd le hideg vízzel.
Egy tálban keverd össze a ledarált húst, a tojást a finomra lereszelt cukkínit, valamint a sót, borsot és egy csipetnyi szerecsendiót. Ha a kelkáposzta levelek közepe vastag lenne, egy kicsit klopfold szét. A húskeveréket osszd 6 részre és mindegyik káposztalevél közepébe kanalazz bele. Formázd henger alakúvá, majd a kelkáposzta leveleket göngyöld össze. A göngyölegeket fehér cérnával, vagy konyhai spárgával kösd össze.

hirdetes


A tepsit egy kis olajjal kend ki, és helyezd rá a káposztát, öntsd alájuk egy kis kifőzött marhahúslevet vagy vizet, a tálat fedd le és  tedd be a 190° C-ra előmelegített sütőbe. A húst a sütőben nagyjából 30 percig dinszteld. Ezt követően a káposztát  vedd ki a tálból és a megmaradt levet a sütőbe visszatéve kb. 200 ml-re redukáld. Az így nyert húslevet, szükség szerint sózd és borsozd meg, majd a káposztát tedd vissza a tálba.  Köretként kiváló a tök püré.


Nézzünk egy kis édességet is.

 

A túrónak magas a fehérje tartalma. Remek reggelire, uzsonnára vagy édes vacsoraként . A recept egy átlagos diétába simán beilleszthető. A gyümölcs nem minden ember számára megfelelő szénhidrátforrás. nagy tévedés a mai napig, hogy aki fogyni szeretne, bátran ehet gyümölcsöt.


Gyümölcsös túrókrém:


•    100 g puha, alacsony zsírtartalmú túró
•    2 kanálnyi rizs
•    100 g eper
•    2 - 3 tabletta sztévia


Elkészítés:


Az átmosott rizst beleteszed egy lábasba, amelyben kb. 300 ml vizet öntöttél , sztévia tablettával együtt. A vizet felforralod, majd kis lángon a rizst addig főzöd míg meg nem puhul. A megfőtt rizsről a vizet leöntöd és hagyod belőle a vizet kicsöpögni. A vizet, amelyben a rizs főtt félreteszed. Az epret szétnyomkodod és fél vagy egy egész sztévia tablettát adsz hozzá. A langyos rizst túróval összekevered. Mindegyik túrónak megvan a saját állaga, ezért ha a túróval összekevert rizs nagyon sűrű egy kis rizslevet adhatsz hozzá. Utolsó lépésként a túrós rizshez az epret kevered hozzá.


A zeller saláta remek köret. Az emberek nagy része leragad a klasszikus görögsaláta variációinál, vagy a paradicsom, paprika, uborka egyvelegnél.  Sok sok olyan saláta receptet ismerek, amiről nem is gondolnád, hogy ehető egy diétában. 


Zellersaláta: 


•    150 g zellergumó
•    2 szál szárzeller
•    50 g retek 
•    2 maréknyi friss saláta (római, spenót vagy más) 
•    1 kávés kanál dijoni mustár
•    1 kávés kanál fehérborecet
•    1 kávés kanál olivaolaj
•    snidling
•    só 
•    fűszer


A zellert egyforma kockákra szeleteled és megfőzöd. Ezután leöntöd róla a vizet és hagyod kihűlni. A szárzellert és a retket is apró kockákra szeleteled és összekevered. Egy kisebb edényben összekevered a dijoni mustárt, olajat, sót és fűszereket. Az így készült mártást ráöntöd a zöldségekre és 2 órára a hűtőbe teszed. Tálalás előtt hozzá kevered a saláta leveleket és az apróra vágott snidlinget. 

 

Szerző: Török Evelin – Személyi Edző

Facebook: facebook.com/eviedzofehervar

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A 21 éves hamburger jobban tartja magát mint Te

2020-01-24

A 21 éves hamburger jobban tartja magát mint Te

Idén ünnepli 21. születésnapját a McDonald's hamburger, de az öregedés jelei (jelen esetben a penész) azóta sem jelentkezett rajta. Mi az örök fiatalságának titka? Mi állhat a háttérben?

Pofonegyszerű egészséges reggeli

2020-01-16

Pofonegyszerű egészséges reggeli

A reggeli a nap legfontosabb étkezése, ugye tudod? De nem mindegy, hogy mi kerül a tányérodra! Ha unod már a zabkását, ezt a 3 perces egészséges receptet imádni fogod!

Ismerjük meg a természetes és a mesterséges édesítőszereket! 1. rész

2019-12-19

Ismerjük meg a természetes és a mesterséges édesítőszereket! 1. rész

Ígértem, írok az édesítőszerekről, amikkel a cukrot ki lehet váltani. Úgy gondoltam 2 nagy csoport szerint fogom rendezni őket, TERMÉSZETES és MESTERSÉGES. Ebben a részben a természetes édesítőszerekről lesz szó.

Fitten karácsonykor

2019-12-18

Fitten karácsonykor

A karácsonyi ünnepek élvezetéhez és az egészséges életmód fenntartásához olvasd el az ünnepi fitnesz útmutatónkat!

5+1 isteni finom, diétás desszert a karácsonyi asztalra!

2019-12-13

5+1 isteni finom, diétás desszert a karácsonyi asztalra!

5+1 isteni finom, ráadásul diétás desszertreceptet hoztam most nektek, ismerjétek meg ti is ezeket a diétás karácsonyi desszerteket!

Fogyasszunk mértékkel, együnk tudatosan karácsonykor is. Így nemcsak a hízást, de a gyomorrontást is elkerülhetjük!

2019-12-11

Fogyasszunk mértékkel, együnk tudatosan karácsonykor is. Így nemcsak a...

Karácsonykor finomabbnál finomabb ételek kerülnek az asztalra, a nagymamák mintha versenyt sütnének, rengeteg édességet szolgálnak fel. Ha nem figyelünk oda, akkor könnyedén felszaladhat az ünnepek alatt pár kiló. De jó hír, hogy néhány változtatással kiküszöbölhetjük ezeket a kellemetlenséget.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
163 443
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
163 443
Közösség

Szótár

Finn szauna

  Alapvető jellemzője a magas hőmérséklet, 80 Celsius fok, alacsony páratartalommal... Tovább

Zsírsejt

A zsír kötőszövetként fontos szerepet tölt be az életünkben és a testünkben zajló... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 88

Átlagos értékelés: 4.8

akaraterő alakformálás diéta edzésmódok edzőterem egészség egészséges életmód egészséges táplálkozás élelmiszer életmód elhízás étrend fitness fogyás fogyókúra kalóriabevitel nyár recept