notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

hirdetes

Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Sz.F.
hirdetes

Napokon belül itt a nyár és sokan már nagy erőkkel készülődnek rá, hogy büszkén süttethessék lapos hasukat a strandon. A hasizmok erősítése nem könnyű feladat, és ha eredményeket szeretnél, akkor bizony kitartónak kell lenned, különben csak feleslegesen pazarolod az idődet, és egy kis fáradtságon és izomlázon kívül nem mutathatsz majd fel semmit.

Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Hogy megkönnyítsük a dolgod, hoztunk néhány hasizom-erősítő gyakorlatot, amiket talán még nem is próbáltál alkalmazni a lapos hasért folytatott hadjáratodban. Minden további nélkül nézzük is, hogy mik ezek!

 

1. Pilates fűrész – Ez a gyakorlat azokat az izmokat célozza meg, amelyek a hasad oldalának behúzásában segítenek. Emellett megnyújtja a gerincedet is, ráadásul egész egyszerű elvégezni

 

Ülj a szőnyegedre előre kinyújtott lábakkal, valamivel nagyobb terpeszben, mint amekkora a szőnyeged. Nyomd ki mindkét sarkadat és nyújtsd felfelé a gerincedet. Emeld a két karod magad mellé, a padlóval párhuzamosan, majd végy egy nagy levegőt. Ez után fordítsd a törzsedet jobbra, hogy a bal kezed a jobb lábfejedhez érjen (mintha megpróbálnád lefűrészelni a lábujjaidat a kézfejeddel). Tartsd meg a pózt három lélegzetvételig, majd térj vissza a kiinduló helyzetbe, miközben pedig felülsz, végy egy nagy levegőt. Ez után jöhet a másik oldal is. Két oldal számít egy sorozatnak – végezz összesen 3 sorozatot.

hirdetes

 

 

2. Hasbehúzás – Ez a gyakorlat az összes központi izmot megdolgoztatja, beleértve az alsó hasizmokat is

 

Először is ereszkedj plank pozícióba egy csúszós felületen (fa vagy csempe padlón). A lábaid és a kézfejeid egy papír tálcán vagy papírtörlőn helyezkedjenek el (vagy valami máson, amivel csúszhatsz a padlón). Feszítsd be a hasizmaidat és lazítsd meg a vállaidat, elmozgatva őket a füleid mellől. Húzd be a hasad a gerinced felé, görbítsd be a hátadat és húzd a térdeidet a mellkasod irányába. Miközben hasizmaid befelé húzódnak, lélegezz be. Egy kilégzéssel térj vissza a kezdő plank pozícióba – egy gyors mozdulattal nyújtsd ki újra a lábaidat. Ha a gyakorlat így túl nehéz, akkor végezd alkarplankből vagy tedd fel a kezeid egy stabil székre, ami nem csúszik el. Próbálj 2 vagy 3 sorozatot csinálni, 10-12 ismétléssel. A következő oldalon még több remek gyakorlat vár! 

 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Az 5 legjobb eszköz, kiegészítő az otthoni edzéshez, amit Neked is érdemes beszerezned!

2020-03-17

Az 5 legjobb eszköz, kiegészítő az otthoni edzéshez, amit Neked is érdemes...

Szeretnél otthon is tenni a tökéletes alakért, az edzett testért? Ezeket az eszközöket érdemes beszerezned, melyek segítségével már otthonodban is elvégezheted kedvenc gyakorlataid!

Így eddz otthon, hogy hatásos legyen! – Edzésterv nőknek!

2020-03-17

Így eddz otthon, hogy hatásos legyen! – Edzésterv nőknek!

Sorra zárnak be a konditermek, de ez még nem ok arra, hogy abbahagyd az edzést! Szuper hatásos edzéstervvel készültünk, hogy az otthoni edzésmunka is eredményes legyen!

Így tedd hatékonyabbá a nyújtást masszázshengerrel!

2020-03-06

Így tedd hatékonyabbá a nyújtást masszázshengerrel!

Nem is gondolnánk, hogy egyes fájdalmaink eredete a nyújtás hiánya. Ezzel a videóval és egy szuper hatékony eszközzel most az egész tested átmozgatását elsajátíthatod!

3+1 bárhol végezhető gyakorlat a kerek fenékért!

2020-03-05

3+1 bárhol végezhető gyakorlat a kerek fenékért!

Nincs időd lejárni az edzőterembe? Nem kell edzőterembe menned ahhoz, hogy kerek és feszes feneked és lapos hasad legyen! Egy eszközre lesz szükséged és napi 20 percre!

Masszázshengerrel az egészségért: mutatjuk, hogy mire jó az SMR henger, és hogyan érdemes használni!

2020-02-28

Masszázshengerrel az egészségért: mutatjuk, hogy mire jó az SMR henger, és...

Biztosan hallottál már a sokak által használt SMR masszázshengerről. Sőt! Lehet, hogy már találkoztál is vele a konditeremben. De mégis mi ez és hogyan kell használni?

Fitness a szobádban: ezeket érdemes beszerezned a hatékony edzéshez!

2020-02-26

Fitness a szobádban: ezeket érdemes beszerezned a hatékony edzéshez!

Megfogadtad, hogy idén el fogsz kezdeni újra sportolni? Egyszerű, de mégis hosszútávú megoldást keresel? Ezzel az eszközzel gyerekjáték lesz a fogyás, szó szerint!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
105 407
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
465 796
Közösség

Szótár

Low carb diéta

Alacsony szénhidrát-bevitelen alapuló diéta. Tovább

Réz

A réz rengeteg élettani folyamatban főszerepet játszik, ugyanis részt vesz a szervezetünkre... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 157

Átlagos értékelés: 4.9

alakformálás edzésmódok fitness fogyás fogyókúra