notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ha ezeket eszed, pont a derekad és a hasad fog nőni! - Ne egyél több ilyen ételt, ha lapos hasat akarsz!

hirdetes

Ha ezeket eszed, pont a derekad és a hasad fog nőni!

FO
hirdetes

Vannak olyan élelmiszerek, amik ugyan finomak, és előszeretettel fogyasztjuk őket, mégsem tesznek jót a fogyókúránknak. Most ezeket igyekeztünk felsorolni nektek, és kifejezetten meglepő dolgokat is találtunk köztük! Volt olyan is, amin eléggé elkeseredtünk, de inkább lássuk a listát!

Ha ezeket eszed, pont a derekad és a hasad fog nőni! - Kevesebb ilyen élelmiszert egyél a lapos hasért!

 

Az életkor előrehaladtával és a nyár közeledtével a legtöbben igyekszünk leadni a hasunkon és derekunkon alattomosan lerakódott felesleget. Sajnos javarészt ülőmunkát végzünk, nem mozgunk eleget, nem táplálkozunk megfelelően, emiatt pedig lelassul az anyagcserénk és lerakódnak azok a fránya méreganyagok, és felgyülemlik a hasi zsír. Ráadásul ha ezeket az ételeket eszed, még rontasz is a helyzeteden! Ismerd meg, miket kell elkerülnöd!

 

1.    Tésztafélék, finompékáruk

 

Ezek a legnagyobb ellenségei a lapos hasnak. Minden olyan élelmiszer, ami nagyobb mennyiségű fehér lisztet tartalmaz, elősegíti a pocak kialakulását. Az egyszerű szénhidrátok lerakódnak, és kialakul a már jól ismert “úszógumi”. Épp ezért nem szabad túlzásba vinni a sütemények, fagylaltok, kekszek, krémmel töltött péktermékek, dzsemek, csokoládék fogyasztását. Válasszunk helyette alternatív lisztből készült pékárukat, azok is lehetnek nagyon finomak!

 

2.    Cukor

 

Ha lapos hasról álmodozunk, jó, ha teljesen kiiktatjuk étrendünkből a cukrot. Nem csak konkrétan a cukorról van szó, hanem a rengeteg cukrot tartalmazó üdítőkről is le kell mondanunk. Ha nagyon kívánjuk az édességet, inkább helyettesítsük mézzel a cukrot, de ezzel se essünk túlzásba.

 

3.    Só

 

Kis mennyiségben egészséges és szükséges, nagyobb mennyiségben fogyasztva viszont a só elvonja a vizet a szervezetünkből, amitől ödéma alakulhat ki. Ráadásul a megkötött víz mennyiségétől úgy tűnhet, hogy túl nagy pocakunk lett.

hirdetes
 

Ha ezeket eszed, pont a derekad és a hasad fog nőni! - Kevesebb ilyen élelmiszert egyél a lapos hasért!

 

4.    Krumpli

 

A legjobb, ha csak főtt formában fogyasztod, a finom, bő olajban sült sültkrumplit viszont el kell felejtenünk. A túlzott fogyasztása ugyanis hasi zsír kialakulásához vezethet. Csak mértékkel fogyasszunk burgonyát, egy héten egyszer például bőven elegendő, ha meg szeretnénk őrizni szuper alakunkat, vagy fogyni szeretnénk.

 

5.    Szőlő és banán

 

Hihetetlennek hangzik, de a gyümölcsök is okozhatnak elhízást, ezért mindenképp érdemes megfontolni, milyen gyümölcsöt eszünk. Éppen ezért, ne vigyük túlzásba a fogyasztásukat se, főleg, ha emellett még rendszeresen, és kiadósan étkezünk is. Tehát ne az legyen, hogy annyi szőlőt eszek, amennyit akarok, mert az gyümölcs, ugyanis a szőlőnek pont nagyon magas a cukortartalma. Inkább rágcsálj el helyette egy finom sárgarépát.

 

6.    Müzli, teljes kiőrlésű gabonák

 

Szénhidrát tartalmuk miatt érezzük úgy, hogy nagyon gyorsan jól tudunk lakni egy tál müzlitől. Pedig a fogyókúra idején pont a csökkentett szénhidrát mennyiség a lényeg. Ráadásul ezek a müzlik annyira finomak tudnak lenni, hogy az egy kis csésze helyett simán meg tudnánk enni egy fél dobozzal is. Mégis mértékletesen kell fogyasszuk, ha nem szeretnénk, hogy a diétás reggeli legyen pont az, ami miatt csak nőni fog a hasunk.

 

7.    Zsíros húsok

 

A zsíros húsoktól megemelkedik a koleszterinszintünk. Ez eddig talán nem újdonság, de mit jelent ez a továbbiakban? A zsír lerakódik az érfalakra, amitől megnő a vérnyomásunk, és ezen felül egy szuper kis pocak kialakulásával is számolnunk kell. Ha lapos hasat szeretnénk, mindenképp csökkentsük a túl zsíros húsok fogyasztását.

 

8.    Gyorsélelmiszerek

 

Ha imádsz gyorsétterembe járni, akkor most jó ha egy kicsit visszafogod magad. Az itt kapható élelmiszerek ugyanis egyáltalán nem tesznek jót a szervezetünknek, és a túlsúlyt kialakulásában is elég komoly szerepet játszanak. Bármennyire is macerásnak, vagy fáradtságosnak hangzik, itt az ideje, hogy magadra főzz, vagy legalábbis egészséges ételeket rendelj magadnak ebédre, ne mindig egy gyrost vagy egy mekit kapj be ebédidőben.

 

Ha fogyni szeretnénk, ezeken felül mindenképp mellőznünk kell a dohányzást, és az alkohol rendszeres fogyasztását, azon belül is leginkább a sörfogyasztást. Együnk inkább rostokban, vitaminokban, és ásványi anyagokban gazdag zöldségeket, gyümölcsöket, és felejtsük el a nassolást. A hasi zsír lerakódása ugyanis nem csak egy esztétikai probléma, hanem számos betegség kialakulását is eredményezi.
 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Pofonegyszerű egészséges reggeli

2020-01-16

Pofonegyszerű egészséges reggeli

A reggeli a nap legfontosabb étkezése, ugye tudod? De nem mindegy, hogy mi kerül a tányérodra! Ha unod már a zabkását, ezt a 3 perces egészséges receptet imádni fogod!

Ismerjük meg a természetes és a mesterséges édesítőszereket! 1. rész

2019-12-19

Ismerjük meg a természetes és a mesterséges édesítőszereket! 1. rész

Ígértem, írok az édesítőszerekről, amikkel a cukrot ki lehet váltani. Úgy gondoltam 2 nagy csoport szerint fogom rendezni őket, TERMÉSZETES és MESTERSÉGES. Ebben a részben a természetes édesítőszerekről lesz szó.

Fitten karácsonykor

2019-12-18

Fitten karácsonykor

A karácsonyi ünnepek élvezetéhez és az egészséges életmód fenntartásához olvasd el az ünnepi fitnesz útmutatónkat!

5+1 isteni finom, diétás desszert a karácsonyi asztalra!

2019-12-13

5+1 isteni finom, diétás desszert a karácsonyi asztalra!

5+1 isteni finom, ráadásul diétás desszertreceptet hoztam most nektek, ismerjétek meg ti is ezeket a diétás karácsonyi desszerteket!

Fogyasszunk mértékkel, együnk tudatosan karácsonykor is. Így nemcsak a hízást, de a gyomorrontást is elkerülhetjük!

2019-12-11

Fogyasszunk mértékkel, együnk tudatosan karácsonykor is. Így nemcsak a...

Karácsonykor finomabbnál finomabb ételek kerülnek az asztalra, a nagymamák mintha versenyt sütnének, rengeteg édességet szolgálnak fel. Ha nem figyelünk oda, akkor könnyedén felszaladhat az ünnepek alatt pár kiló. De jó hír, hogy néhány változtatással kiküszöbölhetjük ezeket a kellemetlenséget.

Mert enni jó!

2019-12-10

Mert enni jó!

Az őszi-téli időszakban jellemző, hogy kevésbé érezzük magunkat aktívnak, mégis egész nap az evésen jár az eszünk. Ráadásul a magyar konyhában ilyenkor különösen népszerűek a zsírosabb fogások, azonban az egyoldalú táplálkozás hosszú távon egészségügyi következményekhez vezethet.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
132 911
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
132 911
Közösség

Szótár

Anticellulitisz masszázs

  Az egészségtelen táplálkozás, mozgásszegény életmód elősegítik a méreganyagok... Tovább

Tavaszi kankalin

Latin neve: Primula officinalis   Eredete, élőhelye   Legfőbbképp Magyarországon... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 215

Átlagos értékelés: 4.7