notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Bemutatjuk, hogy miért fontos az izomfejlesztés

Ezért fontos az izomfejlesztés!

Kiss Sándor - Sasa
hirdetes

Ha jól szeretnél kinézni, izmot kell magadra pakolni. Nagyon egyszerű a képlet, mert az izmok felelősek a kerek fenekedért, a kockákért a hasadon, az izmoknak köszönhetően fog pörögni az anyagcseréd és használ egyre több kalóriát a szervezeted.

Tudd meg te is, hogy miért fontos az izomfejlesztés!

 

Nem leszel túl izmos. Nyugi. Ez nem olyan, mint az elhízás, hogy "hirtelen felszaladt rám 20 kiló". Persze, csak úgy, semmi előzmény nélkül. Pont annyira leszel izmos, amennyit beleteszel az edzésbe és megnyugodhatsz, mert a legtöbb ember semmit sem tesz bele az edzésbe. Lejárnak, ott vannak, becheckolnak facebookon, meg lőnek egy selfit, odateszeik a hasteget, aztán hazamennek.

 

A legtöbb ember ugyanazokat a súlyokat használja 3-4-6-12 hónapja, nem szed semmilyen táplálék kiegészítőt és soha nem kért senkitől személyre szabott étrendet, pláne nem személyre szabott edzéstervet, de fél attól, hogy túl izmos lesz.

 

Ha ez ennyire egyszerű lenne, akkor tele lenne jó csajokkal és pasikkal a világ.

"De nekem előbb le kell fogyni"
Nem, neked előbb agyat kell pakolni a fejedbe és hidd el ez sokkal nehezebb lesz, mint lefogyni.

 

Szerző:

Kiss Sándor, Sasa 

facebook.com/Sasafitness

 

Tudd meg te is, hogy miért fontos az izomfejlesztés!

 

hirdetes

A fogyás nem rakétatudomány, csak a lustaság nehezíti meg. Pofon egyszerű a képlet. Elkezded dolgoztatni az izmaidat. Azok egyrészt a terhelés hatására sérülnek, másrészt pedig nőni fognak. A kettő egyébként összefügg.

 

Sérül a szerkezete, ezt a tested a pihenés alatt próbálja helyrehozni. Ez is sok kalóriát igényel. Azért, hogy legközelebb kevésbé sérüljön és jobban bírd a terhelést, növelni fogja a méretét. Nyugi, alkalmanként ez kis növekedés és kb észrevehetetlen. Max 3-4 hónaponként látszik, hogy kicsit izmosabb lettél, de ehhez azért kell a nagy odafigyelés kajában és edzésben.

 

hirdetes

Ebből már látszik, hogy lehet, hogy erősítesz, de ezzel égeted a legtöbb zsírt. Mert a regenerálódáshoz egy halom energiára van szüksége a testednek, aminek jó részét zsírból fogja nyerni, valamint a testeden lévő izmok mennyisége felpörgeti az anyagcserét és magasabb lesz a napi kalóriaigényed.

 

Szerző:

Kiss Sándor, Sasa 

facebook.com/Sasafitness

 

Tudd meg te is, hogy miért fontos az izomfejlesztés!

 

Nincs olyan, zsírégető edzés vagy állóképességi edzés, ami jobban formálna alakot és hatékonyabban segítene eltüntetni a felesleges zsírt, mint az erősítő edzések. Teljesen mindegy, hogy saját testsúlyos edzés, trx, kettlebell, súlyzós edzés, hiit... a lényeg, hogy a test minden izmát megdolgoztassa.

 

Nem kell semmilyen csodaszerhez nyúlni. A zsírégető kapszula átverés, nem kell étvágycsökkentőket szedni, nem kell gyomorszűkítésre menni... Egyszerűen felnőtt emberként kell hozni egy döntést, ki kell tűzni egy célt és dolgozni kell érte.

 

Nyugi, kevés embernek van csak kitartása, fel sem fog tűnni senkinek, ha neked nincs…

 

Szerző:

Kiss Sándor, Sasa 

facebook.com/Sasafitness

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
66 452
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 888 187
Közösség

Szótár

Pihenés

A pihenés fogalma A pihenés fizikai és szellemi erők teljes értékű... Tovább

Zsálya

Latin neve: Salvia officinalis   Eredete, élőhelye   A Földközi-tenger... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 192

Átlagos értékelés: 4.8

diéta edzésmódok edzőterem egészséges táplálkozás