notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Természetes zsírégető ételek, amelyek segítenek a fogyásban

hirdetes

Ételek, amelyek segítenek a zsírégetésben

SzSz
hirdetes

Az anyagcsere gyorsítás segíthet a testzsír elvesztésében, amely által a fogyás is beindul. Manapság a piacon rengeteg táplálékkiegészítőt és csodaszert találhatunk, azonban ezeket érdemes inkább elkerülni. Használjuk a természetes zsírégető ételeket, fűszereket, amelyek garantáltan segítik szervezetünk méregtelenítését és a súlyvesztést. 

Zsírégető ételek

Íme 8 egészséges étel, amely segíthet a zsírégetésben.

 

 

1. Zsíros hal


A zsíros hal finom és hihetetlenül jó a szervezet számára. A lazac, a hering, a szardínia, a makréla és más zsírosabb halak omega-3 zsírsavat tartalmaznak, amelyekről kimutatták, hogy csökkentik a szervezetben a gyulladást és a szívbetegségek kockázatát. Emellett az omega-3 zsírsavak segíthetnek a testzsír elvesztésében.

 

Egy hat hetes kontrollált vizsgálatban 44 felnőtt esetében a halolaj-kiegészítőket szedve átlagosan 1,1 kg fogytak és a kortizol, a zsír tárolásával összefüggő stresszhormon, csökkenését tapasztalták.

 

Ráadásul a hal kiváló minőségű fehérje forrás is. A fehérje pedig növeli az anyagcsere folyamatok gyorsaságát, emellett pedig elősegíti az izomnövekedést is. 
A zsírégetés növelése és a szív egészségének megóvása érdekében hetente legalább kétszer 100 gramm zsírosabb halat fogyasszunk.

 

 


2. Kávé


A kávé az egyik legnépszerűbb ital a világon. A kávé remek koffeinforrás, amely javítja a szellemi és fizikai teljesítményt, emellett pedig elősegíti a zsírégetést. 

hirdetes
Egy kisméretű, kilenc embert vizsgáló tanulmányban azok, akik egy órával az edzés előtt koffeint fogyasztottak, majdnem kétszer annyi zsírt égettek, és 17% -kal hosszabb ideig bírták az edzést, mint azok, akik nem fogyasztottak koffeint. 

 

Kutatások kimutatták, hogy a koffein 3–13% -kal növeli az anyagcsere folyamatokat az elfogyasztott mennyiségtől és az egyéni reakciótól függően.

 

Egy vizsgálatban az emberek 100 mg koffeint ittak két óránként 12 órán át. A fiatal felnőttek átlagosan 150 extra kalóriát égettek el, még a túlsúlyosabbak 79 extra kalóriát égettek el a tanulmányi időszak alatt.

 

Ahhoz, hogy a koffein zsírégető előnyeit a lehetséges mellékhatások nélkül élvezhessük, mint például a szorongás vagy az álmatlanság, naponta 100–400 mg-ot szabad maximum elfogyasztani. Ez a mennyiség körülbelül 1–4 csésze kávéban található, erősségétől függően.

 

 

3. Tojás


A tojás remek tápanyagforrás, amely ráadásul a zsírégetésben is szerepet játszik. Bár a tojássárgája magas koleszterintartalma miatt kerülendő, a tojás egésze bizonyítottan segít megvédeni a szív egészségét azoknál, akik hajlamosak a szív- és érrendszeri panaszokra. 
Tanulmányok kimutatták, hogy a tojásalapú reggeli csökkenti az éhséget, és több órán keresztül teltség érzetet okoz, amely elősegíti a falási rohamok elkerülését. 

 

Egy kontrollált, nyolchetes vizsgálatban 21 férfi esetében azok, akik reggelire tojásos ételeket fogyasztottak, naponta 400 kalóriával kevesebb energiát vittek be, így 16% -kal csökkentették a testzsírjukat, mint azok, akik például bagelt ettek reggelire. 

 

A tojás kiváló minőségű fehérjeforrás, amely remekül élénkíti az anyagcserét, emellett pedig a fehérjék emésztése során fellépő kalóriaégetés megnövekszik, ezáltal pedig a zsírégetés is beindul. Fogyasszunk hetente három alkalommal tojást reggelire, amely segíthet a zsírégetésben, és a fogyásban egyaránt. 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A nem mozgás egészségesebb, mint a rosszul kivitelezett terhelés!

2020-03-11

A nem mozgás egészségesebb, mint a rosszul kivitelezett terhelés!

Ahhoz, hogy egy edzésprogram eredményes legyen, nem elég, ha utána olvasol. Honnan tudod, hogy nálad is működni fog? Legyen szó fogyásról vagy versenyszerű sportolásról..

Ízületkímélő mozgásformák, amelyet túlsúllyal is el lehet kezdeni!

2020-02-28

Ízületkímélő mozgásformák, amelyet túlsúllyal is el lehet kezdeni!

A súlyfelesleg miatt nem mersz belépni a konditermek világába? Most mutatunk egy olyan eszközt, mely hatékony otthoni edzést tesz lehetővé. Nem beszélve a végeredményről!

Január – a fogyókúra lendület időszaka‼

2020-01-29

Január – a fogyókúra lendület időszaka‼

Lássuk, mi az ami nélkül biztosan nem fogsz sikerrel járni – azaz a sikeres fogyókúra öt csodaszere: Motiváció! Akarat! Kitartás! Fegyelem! Szaktudás!

Elképesztő változás! Közel 40 kilót fogyott és mára már mások útját segíti!

2020-01-27

Elképesztő változás! Közel 40 kilót fogyott és mára már mások útját segíti!

„Kitörtem abból a katasztrófából, amiben 22 évig éltem” - Valamit mindig elindítanak bennem az előtte-utána fotók és a valós siker sztorik, úgyhogy elhoztam Nektek Noémi történetét!

SMR henger: mire jó, és miért kell Neked is beszerezned egyet?

2020-01-28

SMR henger: mire jó, és miért kell Neked is beszerezned egyet?

Az SMR henger egy nyújtó technika, mely az egész fitneszipart magával ragadta. Nem is véletlen, hatékonysága megkérdőjelezhetetlen! Mutatjuk, miért érdemes Neked is beszerezned egyet!

A legjobb kalóriaégető mozgásforma, ami ráadásul szórakoztat is!

2020-01-28

A legjobb kalóriaégető mozgásforma, ami ráadásul szórakoztat is!

A fogyás, alakformálás a legtöbb embernek nem a szórakozás egyik formája... Pedig akár lehetne is! Ez a mozgásfomra ugyanis nem csak kimondottan szórakoztató, de rendkívül hatékony is!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
94 466
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
454 855
Közösség

Szótár

Lipidológus

A zsíranyagcsere-betegségekben járatos belgyógyász szakorvos. Tovább

Ízületi mozgékonyság

  Azon motoros képesség, amely lehetővé teszi, hogy valamely mozgást nagy... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 159

Átlagos értékelés: 5.0