notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Természetes zsírégető ételek, amelyek segítenek a fogyásban

hirdetes

Ételek, amelyek segítenek a zsírégetésben

SzSz
hirdetes

Az anyagcsere gyorsítás segíthet a testzsír elvesztésében, amely által a fogyás is beindul. Manapság a piacon rengeteg táplálékkiegészítőt és csodaszert találhatunk, azonban ezeket érdemes inkább elkerülni. Használjuk a természetes zsírégető ételeket, fűszereket, amelyek garantáltan segítik szervezetünk méregtelenítését és a súlyvesztést. 

Zsírégető ételek

Íme 8 egészséges étel, amely segíthet a zsírégetésben.

 

 

1. Zsíros hal


A zsíros hal finom és hihetetlenül jó a szervezet számára. A lazac, a hering, a szardínia, a makréla és más zsírosabb halak omega-3 zsírsavat tartalmaznak, amelyekről kimutatták, hogy csökkentik a szervezetben a gyulladást és a szívbetegségek kockázatát. Emellett az omega-3 zsírsavak segíthetnek a testzsír elvesztésében.

 

Egy hat hetes kontrollált vizsgálatban 44 felnőtt esetében a halolaj-kiegészítőket szedve átlagosan 1,1 kg fogytak és a kortizol, a zsír tárolásával összefüggő stresszhormon, csökkenését tapasztalták.

 

Ráadásul a hal kiváló minőségű fehérje forrás is. A fehérje pedig növeli az anyagcsere folyamatok gyorsaságát, emellett pedig elősegíti az izomnövekedést is. 
A zsírégetés növelése és a szív egészségének megóvása érdekében hetente legalább kétszer 100 gramm zsírosabb halat fogyasszunk.

 

 


2. Kávé


A kávé az egyik legnépszerűbb ital a világon. A kávé remek koffeinforrás, amely javítja a szellemi és fizikai teljesítményt, emellett pedig elősegíti a zsírégetést. 

hirdetes
Egy kisméretű, kilenc embert vizsgáló tanulmányban azok, akik egy órával az edzés előtt koffeint fogyasztottak, majdnem kétszer annyi zsírt égettek, és 17% -kal hosszabb ideig bírták az edzést, mint azok, akik nem fogyasztottak koffeint. 

 

Kutatások kimutatták, hogy a koffein 3–13% -kal növeli az anyagcsere folyamatokat az elfogyasztott mennyiségtől és az egyéni reakciótól függően.

 

Egy vizsgálatban az emberek 100 mg koffeint ittak két óránként 12 órán át. A fiatal felnőttek átlagosan 150 extra kalóriát égettek el, még a túlsúlyosabbak 79 extra kalóriát égettek el a tanulmányi időszak alatt.

 

Ahhoz, hogy a koffein zsírégető előnyeit a lehetséges mellékhatások nélkül élvezhessük, mint például a szorongás vagy az álmatlanság, naponta 100–400 mg-ot szabad maximum elfogyasztani. Ez a mennyiség körülbelül 1–4 csésze kávéban található, erősségétől függően.

 

 

3. Tojás


A tojás remek tápanyagforrás, amely ráadásul a zsírégetésben is szerepet játszik. Bár a tojássárgája magas koleszterintartalma miatt kerülendő, a tojás egésze bizonyítottan segít megvédeni a szív egészségét azoknál, akik hajlamosak a szív- és érrendszeri panaszokra. 
Tanulmányok kimutatták, hogy a tojásalapú reggeli csökkenti az éhséget, és több órán keresztül teltség érzetet okoz, amely elősegíti a falási rohamok elkerülését. 

 

Egy kontrollált, nyolchetes vizsgálatban 21 férfi esetében azok, akik reggelire tojásos ételeket fogyasztottak, naponta 400 kalóriával kevesebb energiát vittek be, így 16% -kal csökkentették a testzsírjukat, mint azok, akik például bagelt ettek reggelire. 

 

A tojás kiváló minőségű fehérjeforrás, amely remekül élénkíti az anyagcserét, emellett pedig a fehérjék emésztése során fellépő kalóriaégetés megnövekszik, ezáltal pedig a zsírégetés is beindul. Fogyasszunk hetente három alkalommal tojást reggelire, amely segíthet a zsírégetésben, és a fogyásban egyaránt. 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Hatékonyabb zsírégetés? - Tudj meg mindent!

2020-01-20

Hatékonyabb zsírégetés? - Tudj meg mindent!

Szeretnél végre magabiztosabban kimenni a strandra? Esetleg elakadtál a fogyásban? Mutatjuk hogyan érheted el a kívánt célt gyorsabban és hatékonyabban!

Fitten karácsonykor

2019-12-18

Fitten karácsonykor

A karácsonyi ünnepek élvezetéhez és az egészséges életmód fenntartásához olvasd el az ünnepi fitnesz útmutatónkat!

Hasi zsírréteg veszélyei

2019-12-03

Hasi zsírréteg veszélyei

A túlságosan vastag hasi zsírréteg akkor is veszélyesnek számít, ha nem társul magas testtömeg-indexszel, de minden figyelemfelhívás ellenére az emberek többsége alábecsüli a hasi elhízás kockázatát.

Egészséges és tartós fogyás természetes úton

2019-11-29

Egészséges és tartós fogyás természetes úton

A tartós fogyáshoz elengedhetetlen az életmódváltás, amely a rendszeres mozgásra és megfelelő táplálkozásra épül. Az agy optimális működéséhez rengeteg energia szükséges, vagyis ha koplalással szeretnénk fogyni, nem csak az egészségünknek ártunk, de agyi tevékenységünket is megnehezítjük

Fogyásra fel! 9 olcsó élelmiszer, amivel rengeteg kalóriát égethetsz el

2019-11-22

Fogyásra fel! 9 olcsó élelmiszer, amivel rengeteg kalóriát égethetsz el

Ezek az ételek felrázzák az anyagcserédet, felszabadítják a zsírt és a felhalmozódott méreganyagokat is eltávolítják! Rengeteg kalóriát égethetsz el velük

Orvosi segítség a fogyásban, sikeres fogyás szakember segítségével

2019-11-21

Orvosi segítség a fogyásban, sikeres fogyás szakember segítségével

Kényelmes életvitel, egyre kevesebb mozgás, szénhidrátokban, zsírokban gazdag ételek. Mindezek egyenes következménye a túlsúly, az elhízás, esztétikai, majd egészségügyi problémák. A megoldás: fogyókúra

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
152 532
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
152 532
Közösség

Szótár

Edzéseszközök

  Azok az eszközök és eljárások, amelyek az edzések levezetését segítik. A... Tovább

Wellness

A wellness valójában már az emberiség megjelenése óta létezik. Az irányzat célja, hogy... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 159

Átlagos értékelés: 5.0