notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Elsavasodás miatt sem tudsz fogyni!

hirdetes

Elsavasodás miatt sem tudsz fogyni! Az elsavasodás korunk betegsége!

vitalzone.hu
hirdetes

A modern táplálkozási szokások, a túl sok stressz, a szervezet elsavasodásához vezet, ami számtalan betegséget és rossz közérzetet okoz.

korunk betegsége

Testünk, sejtjeink nagy része víz, melynek feladata a tápanyagok, oxigén és egyéb biokémiai anyagok szállítása. Ez a közeg lehet savas vagy lúgos melynek mérésére a ph érték szolgál. Mérésnél az orvosok a vérkép ph értékéből állapítják meg, hogy szervezetünk mennyire savasodott el. Az elsavasodást kezelni kell, mert különböző betegségeket, rossz közérzetet, teljesítőképesség csökkenést okoz.


Az elsavasodás tünetei:


Fáradtság, kimerültség, álmatlanság, fejfájás, szédülés, allergia, asztma, elhízás, szívpanaszok, ízületi gyulladások, daganatok, csontritkulás, gyomorfájás, vese és epekő, a bőrön kiütések, ekcéma, töredezett haj, köröm, , gyakori megfázásos betegség, kellemetlen szájszag.


Az elsavasodás okai:


- A savasodás egyik oka a stressz, mely mérgeket termel, ezáltal az erek összeszűkülnek, oxigénhiányos állapot lép fel, ami súlyos esetben szervi károsodást is okoz.

hirdetes
Mielőtt felizgatjuk magunkat, érdemes elgondolkodni azon, hogy valóban olyan fontosak-e azok a helyzetek, történések, amelyek miatt idegeskedünk.


- Táplálkozás: Másik fő ok a táplálkozás, az étel minősége és mennyisége. Sokszor eszünk önkiszolgáló, gyors éttermekben, és az asztalunkra is sok savképző anyag kerül, amiket tévézés közben is rágcsálunk.


Ilyenek a cukor, szénhidrátok, finomított ételek, sok fehérje, állati zsiradék, finomított olaj, margarin, alkohol és a sok kávé.
- Mozgásszegény életmód. A kényelmes élet következtében a szervezet kiválasztó munkája lelassul, ezáltal a salakanyagok lerakódnak az izomzatban a zsír és kötőszövetekben, ami a betegségeket okozza.


Elsavasodás gyógymódja:


1. Tápanyagok helyes megválasztása. Helyezzük előnybe a lúgosító ételeket, és a savasakat szorítsuk háttérbe. Ajánlott a disznóhús, felvágottak, szárított gyümölcsök, margarin, kenyér, fogyasztásának csökkentése. Édesítőszerek helyett inkább xilitet használjunk. Fogyasszunk sok zöldséget, gyümölcsöt, hagymát, hántolt gabonát. Zöldségek közül érdemes a zöld színűeket választani mert a bennük lévő klorofil, ami a színűket is adja, erősen lúgosító.


2. Méregtelenítő, lúgosító kúrák bevezetése, amelyek jó hatással vannak a szervezet normális működéséhez. Ahhoz, hogy a méreganyagokat lebontsa a szervezet, böjtölésre, intenzív mozgásra, ásványi anyagokra van szükség.


3. Salakanyagok feloldása gyógyteákkal (kamilla, gyermekláncfű stb.). Savak semlegesítése ásványi anyagok pótlásával és a salakanyagok eltávozásának segítése lúgos testápolással, lúgos kémhatású fürdőkkel, testápoló szerekkel.

 

Suba Krisztina – Személyi edző

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A depresszió és a táplálkozás lehetséges összefüggései!

2020-01-24

A depresszió és a táplálkozás lehetséges összefüggései!

Az már szinte közhelynek számít, hogy tudatos táplálkozással és a rendszeres testmozgással rengeteget tehetünk az egészségünkért, a jobb közérzetünkért, ami sok esetben a természetesen lelkünkkel is szoros összefüggésben áll.

Vess véget a fejfájásnak természetes módszerekkel - 7 bevált trükk!

2020-01-22

Vess véget a fejfájásnak természetes módszerekkel - 7 bevált trükk!

A mai világban a fejfájás – és ezzel együtt a fájdalomcsillapító gyógyszerek bekapkodása is - mindennapjaink velejárója lett. Azonban jobb, ha tudjátok, hogy léteznek természetes megoldások fejfájás ellen

Ne dőlj be mindennek, amit a címkéken olvasol!

2020-01-20

Ne dőlj be mindennek, amit a címkéken olvasol!

A light címke mágikus jelentőséggel bír a fogyókúrázók és az egészséges életmódot folytatók körében. valld be, hogy te is inkább a kosaradba rakod a „light”, a „diet”, a „wellness” vagy épp „zsírszegény” felirattal forgalmazott ételeket, mint a hagyományosakat, hiába drágábbak.

Izotóniás sportital – Minden amit tudnod kell!

2020-01-20

Izotóniás sportital – Minden amit tudnod kell!

Az izotóniás sportitalokra csak élsportolóknak van szüksége? Mit takar az, hogy „izotóniás” egy ital? Mit tartalmaz? Tények és tévhitek, amiket jobb, ha tisztázunk!

8 bél-barát szénhidrát alternatíva

2020-01-19

8 bél-barát szénhidrát alternatíva

Bemutatunk 8 szénhidrát alternatívát amelyek elősegítik az egészséges bélműködést.

6 rendkívül egészséges étel, amelyet rendszeresen kellene ennünk

2020-01-19

6 rendkívül egészséges étel, amelyet rendszeresen kellene ennünk

Íme a 6 legegészségesebb élelmiszer ami minden diétába könnyen beleilleszthető

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
163 443
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
163 443
Közösség

Szótár

Bemelegítés

  Minden súlyzós edzés előtt szükséges, módja kardió gépen végzett 5-10 perc laza... Tovább

Kamilla

Latin neve: Matricaria recutita   Népi elnevezései: orvosi székfű, pipitér, pipiske,... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 2

Átlagos értékelés: 5.0

egészség egészséges életmód egészséges táplálkozás fogyás fogyókúra