notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Most segítek a kezdésben! Életmódváltás!

hirdetes

Életmódváltás! Most segítek a kezdésben!

vitorlazas.hu
hirdetes

Csak elkezdeni nehéz, aztán a többi jön magától! Most segítek nektek elkezdeni az új életedet, ami az egészséges, kiegyensúlyozott élethez vezet.

Most segítek a kezdésben! Életmódváltás!

1. Tüntesd el a csábítást!

Szabadulj meg a konyhádban, autódban, minden más dugihelyen tárolt egészségtelen nasiktól, édességtől, bonbontól, keksztől. Akkor is, ha egészséges nasi! Nem nasizunk, hanem teljes értékű, tápláló ételeket kell enni, napi 4-6 alkalommal!

 

2. Cseréld le az alapanyagokat!

Ha nem tartasz otthon fehér lisztet, sem fehér cukrot, akkor esélyed sem marad arra, hogy egészségtelen, hizlaló ételt készíts. Legyen helyette alakbarát édesítőd: stevia, eritrit, xilit és alakbarát liszted: zabpehelyliszt, barna rizsliszt, kókuszliszt, egyéb maglisztek, esetleg teljes kiőrlésű tönkölybúza liszt, amiket remekül használhatsz fehér liszt helyett.

 

3. Rendszeresség-mozgásban, főzésben!

Nagyon könnyen bukik az egészséges életmód ezen két ponton: a mozgáson- vagyis hiányán és a főzés kihagyásán. A főzést nem hagyhatod ki, hiszen a jó alapanyagokból el is kell készíteni az ételt. Ha nem tudsz minden nap főzni, akkor készülj előre és készíts nagyobb adagokat! Dobozolj, használd a hűtőszekrényt! Nem megoldás az éttermi étel, hiszen nem ismerjük az alapanyagot. Nem mi válogathatjuk össze.. nem mi szerezzük be az alapanyagot, amiből készül egy étel. Nem a legegészségesebb zsiradékfélét használja az ételek elkészítéséhez egy étterem, hanem a nagy tételben olcsóbbat- tehát nem feltétlenül lesz alakbarát az ott elkészült étel. Ha előre főzöl, készülsz, csomagolod és viszed magaddal az ennivalódat, akkor elkerülheted azokat a helyzeteket, amikor megéhezel és nincs mit enni- és csak egészségtelen, hizlaló ételt tudsz vásárolni! Mozogni is kell az egészséges táplálkozás mellett. A civilizált, ülő életmód és a sok műétel következtében lelassult anyagcsere, a sport és az egészségesebb, tápanyagban dús ételek hatására kezd gyorsabb fokozatra váltani. Sportolni legalább heti 3-4 alkalommal szükséges ahhoz, hogy a megfelelő hatást ki tudd váltani, terhelést adni az izmoknak, fejleszteni a szív érrendszert és a légzőszerveket. Ha túl sokat kihagysz két edzés között, nem fejleszted vele a szervezeted és még vissza is esik a teljesítményed!

hirdetes

 

4. Fokozatosság!

Ne akarj mindent egyszerre elkezdeni! Tudom, hogy azonnal le akarsz fogyni, lehetőleg már holnapra.. és igen, persze.. ha már erőfeszítéseket teszel, edzeni voltál és betartod az egészséges életmód alapelveit, már azt akarnád, hogy másnapra kevesebbet mutasson a mérleg minimum 5 kilóval, de ez nem így megy. Ha drasztikusan mindent azonnal megváltoztatsz, a tested tiltakozni fog: az immunrendszered elfárad, legyűr egy vírus, amitől aztán nem tudsz edzeni menni, illetve változtatni kell az étkezéseden, az emésztőrendszered tiltakozhat az egészséges étel ellen, reagálhat rosszul rá, vagy akár lesérülhetsz edzés közben.

 

5. Ne görcsölj rá!

Ne ellenőrizgesd a súlyod naponta, vagy centivel a kézben éld a mindennapjaidat, ne ez legyen minden gondolatod! Tudd, ha a megfelelő erőfeszítéseket megteszed, az egészséges életmód mellékhatásai nem kerülnek el: a súlyod csökkenni fog, a centi méreteid szintén, a bőröd szépülni fog. Ha az értéktelen, tápanyagban szegény, hizlaló ételek fogyasztását mellőzöd és tápanyagban gazdag ételeket fogyasztasz, a napi energia szinted is javulni fog!

 

Nagy Sándor - Személyi Edző

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Vess véget a fejfájásnak természetes módszerekkel - 7 bevált trükk!

2020-01-22

Vess véget a fejfájásnak természetes módszerekkel - 7 bevált trükk!

A mai világban a fejfájás – és ezzel együtt a fájdalomcsillapító gyógyszerek bekapkodása is - mindennapjaink velejárója lett. Azonban jobb, ha tudjátok, hogy léteznek természetes megoldások fejfájás ellen

Ne dőlj be mindennek, amit a címkéken olvasol!

2020-01-20

Ne dőlj be mindennek, amit a címkéken olvasol!

A light címke mágikus jelentőséggel bír a fogyókúrázók és az egészséges életmódot folytatók körében. valld be, hogy te is inkább a kosaradba rakod a „light”, a „diet”, a „wellness” vagy épp „zsírszegény” felirattal forgalmazott ételeket, mint a hagyományosakat, hiába drágábbak.

Izotóniás sportital – Minden amit tudnod kell!

2020-01-20

Izotóniás sportital – Minden amit tudnod kell!

Az izotóniás sportitalokra csak élsportolóknak van szüksége? Mit takar az, hogy „izotóniás” egy ital? Mit tartalmaz? Tények és tévhitek, amiket jobb, ha tisztázunk!

8 bél-barát szénhidrát alternatíva

2020-01-19

8 bél-barát szénhidrát alternatíva

Bemutatunk 8 szénhidrát alternatívát amelyek elősegítik az egészséges bélműködést.

6 rendkívül egészséges étel, amelyet rendszeresen kellene ennünk

2020-01-19

6 rendkívül egészséges étel, amelyet rendszeresen kellene ennünk

Íme a 6 legegészségesebb élelmiszer ami minden diétába könnyen beleilleszthető

Termálfürdőzés: egyre népszerűbb a magyar fiatalok körében

2020-01-17

Termálfürdőzés: egyre népszerűbb a magyar fiatalok körében

Magyarország köztudottan termálvíz-nagyhatalom, aminek előnyeivel a fiatalok is mindinkább tisztában vannak, mert egyre többen keresik fel a termálfürdőket – derül ki a hévízi NaturMed Hotel Carbona adataiból. Az orvosszakértő szerint ez nem véletlen, hiszen a termálvíz sok, a modern életvitelhez kapcsolódó problémára is megoldást kínál.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
148 369
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
148 369
Közösség

Szótár

Energia felvétel

A felvett energia a táplálék energiájából származik.   Tovább

Fekete áfonya

Latin neve: Vaccinum myrtillus   Ismertetése, termőhelye   Fás szárú cserje,... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 1

Átlagos értékelés: 4.0

akaraterő alakformálás egészség egészséges életmód egészséges táplálkozás