Egyperces gyakorlatok, amik segítenek mesésre formálni combjaidat

hirdetes

Egyperces gyakorlatok, amik segítenek mesésre formálni combjaidat

Sz.F.
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

„Nem érek rá” – ez az első számú indok, ami miatt az emberek kihagyják az edzéseket. De egy-két perce mindenkinek akad naponta arra, hogy magával is foglalkozzon egy kicsit. Ehhez a rövid gyakorlathoz pedig nincs is többre szükség, hogy látható eredményeket érhess el combjaidon!

Egyperces gyakorlatok, amik segítenek mesésre formálni combjaidat

A következő gyakorlatokhoz egy pilates gyűrűre és napi néhány percre lesz csupán szükséged. Ha napi 2-3 alkalommal, heti 3-4 nap be tudod iktatni, akkor jó úton jársz majd, hogy megszerezhesd álmaid combjait. Még a munkahelyi szünetekre is beidőzíthetsz egyet!

 

Váltás és szorítás

  1. Helyezd a gyűrűt a lábaid közé, éppen a bokáid fölé, és állj kisebb terpeszben. Minél közelebb helyezed egymáshoz a bokáidat, annál nehezebbé teheted a gyakorlatot.
  2. hirdetes
  3. Emeld fel az egyik lábadat, hogy tested súlya a másikra nehezedjen, majd nyomd össze a gyűrűt.
  4. Tedd vissza a lábad a padlóra, majd ismételd meg az emelést és a szorítást a másik lábaddal is.

 

A következő oldalon megtalálhatod a többi gyakorlatot is! 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
hirdetes
fitness fogyás fogyókúra

Szótár

Isabel

    30 ismétlés, időre:   60kg-al szakítás   Tovább

Makrociklus

A versenysportban adott sportágtól függően általában 1 éves vagy fél éves időtartamot... Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes

Legnépszerűbb cikkeink

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.