notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Egyél a kockás hasért! Olvasd el ezt a cikket ha te is szeretnél dögös, kockás hasat nyárra!

hirdetes

Egyél a kockás hasért!

hirdetes

Gondolom azt hiszed, hogy egy kemény diéta az, amire szükséged van a 300 szereplőit idéző hasfalhoz, de ez egyszerűen nem így van. Ami igazából kell neked, az csak józan ész és egy kis felületes, de szilárd ismeret a tápanyagok terén. Egész jól hangzik, nem? Akkor olvasd el te is a cikket és faragj magadnak egy igazán szép hasat nyárra!

Felejtsd el a különféle trükköket és főleg az önsanyargatást! Következzék 6 egyszerű lépés, hogy a kockáid varázslatos könnyedséggel megjelenjenek!

Úgy kb. mindenki, akit ismerek és valaha is edzett komolyan, eljutott arra a pontra, hogy elkezdje a hasizma kiváltképp foglalkoztatni. Én se vagyok kivétel ez alól. Mi tagadás, a hasfal a magja a hőn áhított fizikális tökélynek, szóval felesleges szabadkozni. Szinte az összes címlap, tv reklám, hirdetőtábla kipattintott pocikat mutogat.

A has edzése rendkívül fontos egy egészséges test szempontjából. A legtöbb mozgás során használjuk is. Ha emelünk, ha fordulunk, de még akkor is, ha felállunk.

Ettől függetlenül, nem tudod kiedzeni magad a diéta alól. Területi fogyás nem létezik, ezt el kell felejteni. Onnan fogsz fogyni, ahonnan fogsz és punk tum! Hiába a kismillió tuti edzéstechnika, ha annyit eszel, amennyit csak bírsz, ráadásul csak szemétből. De a jó hír, hogy azért meggebedni se kell ám. A következők lehet, hogy ismerősek lesznek, de nem véletlen!

Felejtsd el a különféle trükköket és főleg az önsanyargatást! Következzék 6 egyszerű lépés, hogy a kockáid varázslatos könnyedséggel megjelenjenek!

 

Csináld magad!

Minél inkább a te kezedben vannak a dolgok, annál jobb. Tudnod kell, miből eszel és mennyit, erre pedig a legjobb, ha te magad készíted el. Tudni fogod, hogy grammra pontosan mennyit raktál valamiből és minél nagyobb a tudásod, annál nagyobb a hatalmad a tested felett. Ha más készíti el, akkor még az is kockázatos, ha azt mondja rá, hogy „diétás, meg tök egészséges, egyed csak ni!” Lehet, hogy maximálisan jó szándék vezérli, meg az is lehet, hogy tudja is miről beszél, de csak te tudod, hogy mennyit ettél aznap és csak te tudod mennyi fér még bele. (Igazából én jobban szeretem ízre is a saját főztöm, mert abban csak az van, amit én szeretek.)

Felejtsd el a különféle trükköket és főleg az önsanyargatást! Következzék 6 egyszerű lépés, hogy a kockáid varázslatos könnyedséggel megjelenjenek!

 

Nyomasd a zöldet!

Egyél sok brokkolit! Persze, ez már kevésbe tréfás, de nem csak finom, hanem teli van rosttal, vitaminnal, kálciummal. Lehet variálni, ha ezt nem szereted, a zöldbab és a spenót csak egy-egy példa a rengeteg opcióra.

hirdetes

A legjobb bennük, hogy extrém alacsony kalóriatartalommal rendelkeznek. Akiknek nagyon nehézére esik az önmegtartóztatás, azoknak nagyon jó választás lehet egy óriási adag ZÖLDség, amit igazából bármikor fogyaszthatsz. Ha napi 6x eszel sok zöldséget a menüd részeként, akkor garantáltan kevesebbet fogsz csalni.

Felejtsd el a különféle trükköket és főleg az önsanyargatást! Következzék 6 egyszerű lépés, hogy a kockáid varázslatos könnyedséggel megjelenjenek!

 

Ódzkodj a feldolgozott cukortól!

Ha sok cukrot fogyasztasz, akkor egy részét biztosan el fogod raktározni zsírpárnák formájában. Sokunk, főleg a férfiak a hasunkra pakoljuk ezeket. Ebből következik, hogy a magas cukortartalmú diéták nem villogtatják meg a kemény munkával építgetett hasfalunk.

A feldolgozott cukrok a hasad legnagyobb ellenségei. Ezalatt én most nem csak a kristálycukorra és a magas fruktóz tartalmú cukorszirupokra értem, hanem az összes olyan termékre, amiből kivontak mindent, kivéve a cukrot. Ide tartoznak a „természetes” cukrok is és az összes megtévesztő ízesítő címkézés is, úgy mint a nektárok, szirupok és egyebek. Fájó pont jön: A méz se a barátod.

Felejtsd el a különféle trükköket és főleg az önsanyargatást! Következzék 6 egyszerű lépés, hogy a kockáid varázslatos könnyedséggel megjelenjenek!

 

 

A legrosszabb a cukorban, hogy lényegében már mindenbe raknak belőle. Amíg teljesen egyértelmű, hogy az üdítőitalok és a koktélok a hasunk küldetésének útjában állnak, addig a jóhiszemű vásárlók nagyja nyugodtan kortyolgatja a ninja-cukrokat, rejtve az ízesített vizekben, édes jeges teákban, energiai italokban és különféle finomságokban. Ezeket minimalizálni kéne, de ez nem jelenti azt, hogy egyáltalán nem élvezhetjük az ízüket! Szinte mindennek kapható már a cukormentes verziója is, amik sok esetben még finomabbak is mint a simák.

Legyen egy új jó szokásod: nézd meg mindennek a tápanyagtartalmát és semmit se vegyél egyértelműnek. Példának okáért egy pohár narancslé 20 gramm cukrot is tartalmazhat. A víz kereken 0-át. Bizony. A jó öreg H2O fontosságát egyszerűen nem lehet eleget hangsúlyozni. A mi esetünkben külön öröm, hogy nem csak eleve egészséges és jót tesz a bőrünknek és igazából mindennek, de még a metabolizmust is segíti, magyarul jobban fogunk tőle fogyni.

Felejtsd el a különféle trükköket és főleg az önsanyargatást! Következzék 6 egyszerű lépés, hogy a kockáid varázslatos könnyedséggel megjelenjenek!

 

Egyél nyugodtan, de valamennyivel kevesebbet!

Sok út van, amin elindulhatsz. Mindenféle diéta van, ilyen technikával, olyan csodával, meg egyebekkel és én most nem akarom neked megszabni melyiket kövesd. De egy dolgot jegyezz meg: nincs olyan sztárdiéta, ami bizonyítottan tökéletesen működik, mindenkinek, minden szituációban. Viszont egy egész közel áll hozzá: Egyél kevesebbet! Ezt nem lehet megkerülni, de nem is kell belegebedni: férfiaknál 10, nőknél 20 százalékkal kevesebb kalóriabevitel napi átlagos igényeknél már egész jó eredményre vezethet. Viszont, ha ez nem elég, akkor sajnos csökkenteni kell.

Felejtsd el a különféle trükköket és főleg az önsanyargatást! Következzék 6 egyszerű lépés, hogy a kockáid varázslatos könnyedséggel megjelenjenek!

 

Éld az életed!

Odafigyelni az étkezésre egy dolog. Éheztetni magad és aszkéta életmódot folytatni viszont teljesen más. Az arányokat mindenkinek magának kell megtalálnia, de a „mégegykiscsokit” és a „kétórájanemettem” módszer egyaránt rosszak. Egy hiányos, vagy nem megfelelően felépített étrend, ami hiányérzetet fog kiváltani, ami előbb utóbb csalásokhoz fog vezetni. Úgy gondolom, hogy egy kiegyensúlyozott étrend az alapja mindennek. Egyél finomat, ne sanyargasd magad, de próbálj sok zöldséget, vizet, sovány húst fogyasztani kevés cukorral. Az étkezés élvezetéről nem kell mindenképp lemondani, csak pár dologra kell odafigyelni.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Pofonegyszerű egészséges reggeli

2020-01-16

Pofonegyszerű egészséges reggeli

A reggeli a nap legfontosabb étkezése, ugye tudod? De nem mindegy, hogy mi kerül a tányérodra! Ha unod már a zabkását, ezt a 3 perces egészséges receptet imádni fogod!

Ismerjük meg a természetes és a mesterséges édesítőszereket! 1. rész

2019-12-19

Ismerjük meg a természetes és a mesterséges édesítőszereket! 1. rész

Ígértem, írok az édesítőszerekről, amikkel a cukrot ki lehet váltani. Úgy gondoltam 2 nagy csoport szerint fogom rendezni őket, TERMÉSZETES és MESTERSÉGES. Ebben a részben a természetes édesítőszerekről lesz szó.

Fitten karácsonykor

2019-12-18

Fitten karácsonykor

A karácsonyi ünnepek élvezetéhez és az egészséges életmód fenntartásához olvasd el az ünnepi fitnesz útmutatónkat!

5+1 isteni finom, diétás desszert a karácsonyi asztalra!

2019-12-13

5+1 isteni finom, diétás desszert a karácsonyi asztalra!

5+1 isteni finom, ráadásul diétás desszertreceptet hoztam most nektek, ismerjétek meg ti is ezeket a diétás karácsonyi desszerteket!

Fogyasszunk mértékkel, együnk tudatosan karácsonykor is. Így nemcsak a hízást, de a gyomorrontást is elkerülhetjük!

2019-12-11

Fogyasszunk mértékkel, együnk tudatosan karácsonykor is. Így nemcsak a...

Karácsonykor finomabbnál finomabb ételek kerülnek az asztalra, a nagymamák mintha versenyt sütnének, rengeteg édességet szolgálnak fel. Ha nem figyelünk oda, akkor könnyedén felszaladhat az ünnepek alatt pár kiló. De jó hír, hogy néhány változtatással kiküszöbölhetjük ezeket a kellemetlenséget.

Mert enni jó!

2019-12-10

Mert enni jó!

Az őszi-téli időszakban jellemző, hogy kevésbé érezzük magunkat aktívnak, mégis egész nap az evésen jár az eszünk. Ráadásul a magyar konyhában ilyenkor különösen népszerűek a zsírosabb fogások, azonban az egyoldalú táplálkozás hosszú távon egészségügyi következményekhez vezethet.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
152 532
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
152 532
Közösség

Szótár

B12-vitamin

A B12-vitamin részt vesz a nukleinsavak felépítésében, befolyásolja a szervezet... Tovább

Dió

Latin neve: Juglans regia   Eredete, élőhelye   A közönséges dió délkeletre a... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 238

Átlagos értékelés: 4.7