notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.További részletek itt!

Így építsd be az edzést a napi rutinodba

hirdetes

Így építsd be az edzést a napi rutinodba

SFV
Push értesítések

ÉRTESÜLJ ELSŐKÉNT,

IRATKOZZ FEL ÉRTESÍTÉSEINKRE

A mindennapokban a legtöbbünk számára igazán nagy kihívást jelenthet, hogy meglegyen a kellő mennyiségű testmozgás és fitten tartsuk magunkat. A most következő jótanácsokkal, tippekkel akkor is megtalálhatod a megfelelő időt és módszert az edzésre, ha teljes állásban dolgozol, ráadásul még igáznod is kell az otthonod és a munkahelyed között.

Edzés a napi rutin részeként

Ezek a tanácsok azoknak lesznek most kifejezetten hasznosak, akik nemcsak, hogy teljes állásban dolgoznak, de az utazásra is időt kell szakítaniuk napról napra. Beilleszteni egy edzést a napodba igazán nagy kihívás lehet, ha fél órát, vagy annál is többet kell utaznod, hogy elérj a munkahelyedre. De azoknak sincs könnyű dolguk, akik bár nem töltenek sok időt utazással, de próbálják megtalálni a tökéletes időpontot és a lehető legtöbb felhasználható energiát ahhoz, hogy a legideálisabban illeszthessék be a tstmozgást napi rutinjukba.


Hogyan csináld?

Találd meg a számodra legmegfelelőbb időpontot az edzéshez, és ragaszkodj hozzá! Mutatok én is néhány tippet, hogy honnan tudsz időt csípni az edzésre:


1.    tipp: Az első dolgod reggel.

Tényleg az első: reggeli előtt, munka előtt, minden előtt! Látogasd meg az edzőtermet, és pipáld ki az edzést egész napra! Ha már most nagyon nehezen ébredsz reggel, akkor ehhez mindenképp szükséged lesz majd némi gyakorlásra. Ha sokat utazol reggelente, akkor ez semmiképpen sem Neked való (válaszd inkább a 2. vagy 3. opciót).

hirdetes


2.    tipp: Ebéd közben.

Ha vagy annyira szerencsés, hogy van a munkahelyed közelében egy edzőterem, akkor akár az ebédszünetet is felhasználhatod arra, hogy megizzaszd magad. Ez egy igazán egyszerű módja annak, hogy biztosan minden nap megmozgasd magad, és még az irodából is kimozdulsz. Túl sok a munka és nem tudsz kimozdulni? Vannak még más opcióink is!

hirdetes


3.  tipp:  Egyből munka után.

Nem, ez nem azt jelenti, hogy menj haza, vacsorázz, pihenj, és ha úgy érzed, akkor elmész edzeni. Arról beszélünk, hogy a munkahelyedről egyből az edzőterembe mész. Csomagold össze az edzőtáskád (néhány tápanyagban gazdag nasival) és vidd magaddal! Legyen ez is a napi rutinod része! Azoknak, akik autóval járnak a munkahelyükre és gyakran beragadnak a délutáni dugóban, ez egy tökéletes megoldás, hogy elkerüljék a csúcsforgalmat. Iratkozz be egy a munkahelyedhez közeli edzőterembe és menj oda egyből munka után! Ha kész vagy az edzéssel és elkerülted a csúcsforgalmat, akkor pont úgy érsz haza, hogy sem időt nem vesztegettél el, és még az edzéssel is készen vagy.


4.  tipp:  Izzadj otthon!

Najó, ezzel kapcsolatban: kezeld óvatosan! Sok olyan edzési útmutatóval találkozhatunk napjainkban, amely segít megtalálni a tökéletes edzésformát saját otthonunk kényelmében.  Az otthoni edzés megadja számodra a rugalmasság lehetőségét az időzítés tekintetében. Az egyetlen probléma ezzel az, hogy éppen emiatt túlságosan elkényelmesedhetünk, és visszaeshetünk oda, ahonnan elkezdtük. Így könnyebben kihagyhatunk egy-két edzést, ha nincs egy konkrét hely, ahol csakis ezzel foglalkozunk. Én inkább azt tanácsolnám, hogy elsőként építs ki egy rutint és ritmust az edzéseket illetőleg, és csak aztán térj át a csupán otthoni mozgásra.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában


Szótár

Zsírszövet

A kötőszövetek egyik fajtája, ami rostos elemeekbe ágyazott zsírsejtekből áll, lebenyekre... Tovább

GI-diéta

Dietetikusunkkal egyetértve mindig fontosnak tartottam a fogyás folyamatában a GI - szerepét.... Tovább

Tovább a lexikonra
akaraterő edzésmódok edzőterem egészség egészséges életmód életmód mozgás sport