notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Gyakorlatok a comb izmainak erősítéséért!

hirdetes

3 szuper gyakorlat a feszes combokért!

SFV

Aki a guggolásokra esküszik a láb izmainak edzésével kapcsolatban, azoknak teljes mértékben igazuk van. A guggolás mindenképpen első helyen áll ezen gyakorlatok között, mi azonban elhoztunk most még három olyan gyakorlatot, amely szintén segíthet ha feszes és erős lábakra vágysz! Mindezen gyakorlatok bizonyítottan segítenek az izomzat építésében, és a maximális végeredmény érdekében érdemes a célnak megfelelően beépíteni őket edzésprogramunkba!

A feszes combizom titka

No.1. Fellépés


Mit erősítesz vele?

A négyfejű combizmot, illetve a farizmaid.


Hogyan csináld?

Legyen mindkét kezedben egy-egy súlyzó, veled szemben pedig egy fellépő, vagy lépcső, amelynek a teteje valahol a csípőd és a térded közt helyezkedik el! 
Állj vállszéles terpeszbe, majd tedd az egyik lábad az előtted álló platformra! Emelkedj fel teljes testtel úgy, hogy fel tudj állni a fellépő tetejére! Ha ez sikerült, szállj le!
Ismételheted a gyakorlatot egymás után többször ugyanazzal a lábat, majd cserélhetsz a teljes sorozat után, de csinálhatod váltott lábbal is.

No.2. Sétáló kitörések


Mit erősítesz vele? 

A négyfejű combizmot, a külső combizmot, illetve a farizmaid.


Hogyan csináld?

Akárcsak az előző gyakorlatnál, megint lehet a kezeidben egy-egy súlyzó, és lépj előre az egyik lábaddal!
Hajlítsd be mindkét térded úgy, hogy a törzsed is leereszkedjen, de ügyelj, hogy a hátsó, lentebbi térded ne legyen egy vonalban a lábujjaiddal!

hirdetes
Ereszkedj le addig, míg a hátsó térded a padlóhoz nem ér! Ezután kezdd el megemelni az elülső sarkad, és térj vissza álló helyzetbe!
Ismételd meg a gyakorlatot a másik lábaddal is, majd folytasd az így történő „sétálást”!

No.3. Pisztoly guggolás


Mit erősítesz vele?

hirdetes

A négyfejű combizmot, a külső combizmot, illetve a farizmaid.


Hogyan csináld?

Kezdj egy szimpla álló helyzettel, majd emeld fel előre az egyik lábad úgy, hogy fél lábon állva egyensúlyozz közben!
Guggolj le úgy, hogy a csípőd és a feneked addig engeded lefelé, míg a combod legalább párhuzamosan nem áll a kinyújtott lábaddal!
Ereszkedj le egészen addig, míg a kinyújtott lábaddal és előrenyújtott karjaiddal egyensúlyozni tudsz!
Emelkedj fel úgy, hogy a lent lévő sarkad ne távolodjon el a padlótól!


Ha már mindent megpróbáltál


Ha úgy érzed, már semmilyen edzés nem használ, lábaid nem szálkásodnak, és teljesen motiválatlan vagy, akkor segíthet, és némi löketet adhat a zsírleszívás combról. Semmiképp ne hidd azt, hogy a zsírleszívás a gyengék eszköze, hiszen ez sem egy olyan alternatíva, aminek az eredményének fenntartásához ne kellenél Te is. Egyszerűen vannak olyan területek, ahová bárhogyan próbálunk edzeni, és bármilyen diétát is követünk, egyszerűen nem akar lemenni a zsír. Ez a kezelés segíthet abban, hogy könnyebben szabadulj meg a felhalmozott zsírszövetektől, de az eredmény megtartásához ugyanúgy szükséged lesz az egészséges és fitt életvitelre!
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában


Szótár

Viscerális zsír

A hason belül lévô zsírszövet-mennyiség. Tovább

Streching, nyújtás

  Az ízületi mozgékonyság, hajlékonyság fejlesztésének módszere. Az angol eredetű... Tovább

Tovább a lexikonra
alakformálás edzőterem megoldás mozgás sport