notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Minden, amit tudni érdemes a hasizom edzésről

A hasizom edzés rejtelmei

hirdetes

Kocka has témában találtam azt a gondolatot, hogy a kocka has egy vékony srácon olyan, mint a nagy mell egy kövér csajon. Van benne valami.

Minden a hasizom edzésről

 

Te mit teszel a szép hasért? 

 

Észrevettétek már, hogy az emberek hamarabb elhiszik, hogy létezik idegen életforma és nem pazaroltunk el egy egész galaxist az emberre, mint azt, hogy a felülés nem viszi le a zsírréteget a hasadról? Nem? Pedig így van!
 
A has kérdés örök favorit, mindenki laposat szeretne, kockásat és persze a természet mindenkivel szórakozott, mert "csak a hasamon van 5 kiló felesleg".
 
Nem mennék bele komoly anatómiai fejtegetésbe a hasizomnak, mert a legtöbb embert úgyis csak az a bizonyos "6 pac" vagyis a kockák érdeklik. Ezt pedig leginkább az egyenes hasizom eredményezi.
 
 

Az egyenes hasizom eredése

 

3 csipkével az 5-7. bordaporc külső felszínén, valamint a kard-nyúlványon, tapadása a szeméremcsonton található.
 
Remélem, lezsibbadtatok agyilag és bőszen keresitek, hogy melyik hol lehet. De lényegtelen. A következő oldalon elmondom, miért!
 
Szerző:
Kiss Sándor, Sasa
facebook.com/sasafitness

Minden a hasizom edzésről

 

Lényegesebb, hogy mit csinál, ha dolgozik

 
Maradjunk a konyha nyelvnél: dolgozik, mikor egyenes állsz, segít a test stabilitásában, amikor megfeszül vagy mondhatjuk úgy, hogy összehúzódik, akkor a test behajlik. Így talán az is megértette, aki biológia órán az ablakon bámult ki.
hirdetes
 
Megdolgoztatására millió és egy hatásos gyakorlat létezik, jó hír azonban, hogy stabilizáló szerepe miatt nagyon sok gyakorlat végrehatása közben alapból dolgozik és megfeszül. Ha nem így lenne, akkor rongybabaként esnél össze.
hirdetes
 
 

A kockák mindenkinél megvannak

 

 

A látvány leginkább a fedőrétegtől függ. Mennyi felesleg van rajtad? Persze ilyenkor mindig jön a kérdés, hogy ha nem felüléssel, akkor mivel lehet eltüntetni?
Erre mindig ugyanaz a válasz, hogy fogyással. Le kell adni a felesleges zsírréteget. Ez inkább diéta kérdése szokott lenni, mint edzésé.
A kockahas 80%-ban a konyhában és 20%-ban az edzőteremben készül.
 
Fájó igazság, de ez van.
 
Nem lehet célzottan levakarni a hasadról a zsírt, nem tudod csak a csípődről levinni. Hasizmozni kell, de nem ész nélkül. Sokan csinálják, hogy minden nap edzenek rá. Minek? Ugyanolyan izom, mint az összes többi. Ráadásul rengeteg gyakorlatban dolgozik. Ugyanannyi edzés kell neki, mint a tested többi izmának.
 
Az már más kérdés, hogy a nőknél általában a test izmai a farizomnál, hasizomnál és a "belső comb" valójában combközelítő edzésnél véget érnek és az edzések csak ennek a háromnak a megmozgatására irányulnak. És jön a csodálkozás, hogy az a fránya zsírréteg miért nem akar eltűnni, ha minden nap ezekre edzek.
 
Mert a tested pont magasról tesz rá, hogy neked csak ez fontos! Az elképzelt világban, ahol az ember értelmesen áll neki a dolognak, ez úgy nézne ki, hogy a teljes tested megdolgoztatod, minden izmot feszessé varázsolsz. Az erősebb izmok növelik a test kalória igényét. Az izmoknak több kalóriára van szükségük és nem csak akkor mikor edzés idő van, hanem akkor is, mikor tévét nézel. Így egy minimális kajára odafigyeléssel simán elő lehet varázsolni a kockákat és megkapnád a "szálkás" eredményt!
 
Ehhez viszont ésszel kell edzeni és nem csak 3 izomcsoportot dolgoztatni. El kell fogadni, hogy a satnya testen, a terhelés hatására izmok kezdenek fejlődni. Igen, azt írtam, hogy satnya a tested és ez abban az esetben igaz rád, ha az erősítő résznél már megfordult a fejedben az a gondolat "hogy én nem akarok nagy izmokat" meg az "én gyorsan izmosodom". Persze, gyorsan izmosodsz, mert most "semmi" nincs a testeden.
 
Szerző:
Kiss Sándor, Sasa
facebook.com/sasafitness

 
hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
99 803
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 184 718
Közösség

Szótár

Lúgosító diéta

Tavaszra mintha a szervezetünk kicsit összezavarodna: puffad a hasunk, dagad a lábunk, az... Tovább

Citromfű

Latin neve: Melissa officinalis   Eredete   A Közel-Keletről, Kis-Ázsiából... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 155

Átlagos értékelés: 4.9

fitness