Alapvető szabályok az edzőteremben, amelyeket neked is érdemes betartanod!

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

SzSz
hirdetes

Edzőtermi szabályok

4. szabály: Ne gyűjtsük össze az edzőterem berendezéseit, mikor teltház van


Aki rendszeresen lejár az edzeni, az tudja, hogy vannak időszakok, amikor a terem igen zsúfolttá válik. Általában ez a délutáni, esti órákat érinti, amikor mindenki végzett a munkahelyén. Ilyenkor, ha lemész edzeni, ne foglalj be minden gépet és súlyt, hiszen ezzel hátráltatod a többieket. Inkább végezz egyszerre csak egy gyakorlatot egy helyen. Téged is ugyanúgy zavarna, ha valaki egyszerre több gépen edzene úgy, hogy közben 3 másik ember vár ugyanoda. 

 

Tehát, ha valaki szuper szettezni szeretne, ne menjen az edzőterembe a csúcsidőben. Egyidejűleg ne foglalj el több berendezést. Ha mégis több berendezést használsz egyszerre, akkor engedd meg, hogy betársuljanak hozzád, és felváltva végezzétek el a gyakorlatokat. 

hirdetes

 

 

5. szabály: Használj mindig tiszta edzőruhát


Az edzőterem az izzadásról és az edzésről szól. Azonban te sem szeretnéd, ha nagy ívben elkerülnének téged az emberek az esetleges kellemetlen szagok miatt Ne használd az előző napi edzős ruhádat másnap, hiszen kellemetlen szagú lehet. Ez csak egyszerű udvariasság mások felé. 

 

 

6. szabály: Ügyelj a tisztaságra


Tartsd tisztán az edzőteremet. A legjobb dolog, amit megtehetsz, hogy ha belépsz az edzőterembe mindig használj törülközőt. A különböző berendezésekre teríts le törülközőt, hogy az izzadtságod ne kerüljön rá a gépekre és ne érje meglepetés az utánad következőt. Egyes esetekben használj magad után fertőtlenítőt, hiszen nem hiába vannak kihelyezve az edzőteremben. Te sem örülnél, ha más izzadtságát találnád a padon vagy a biciklin. 

 

 

Szabály # 7: Ez az aranyszabály!


Végül, de nem utolsósorban legyél udvarias. Ha bárki segítséget kérne tőled, segíts, hiszen lehet a későbbiekben neked is szükséged lenne az ő segítségére. Így jár mindenki a legjobban, ha egy kellemes közösségbe szeretnél bekerülni. 

 

 

Tartsd be a szabályokat, és hidd el, te is sokkal nagyobb kedvvel fogsz lemenni az edzőterembe. Ide mindenki pihenni, összpontosítani, önmagát fejleszteni jár le. Tartsd észben ezeket, hogy egy jó közösség tagja lehess! 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

5 tipp, hogy megszeresd a testmozgast

2019-04-15

5 tipp, hogy megszeresd a testmozgast

5 szuper hatékony tipp, amik segítenek benne, hogy a testmozgás életed végéig hétköznapjaid fontos része legyen. Fogadd meg ezeket a tippeket, mozogj, élj egészséges, boldog, hosszú életet!

Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

2018-06-19

Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

A hasizmok kulcsfontosságú szerepet játszanak a test stabilitásának megőrzésében. Ha megszüntetsz egy egyensúlypontot, hasizmaid azonnal aktiválódnak, hogy mindent rendben tartsanak. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha két láb helyett csak egy lábon ácsoro

14 szupergyakorlat a test összes izmának nyújtásához!

2018-11-06

14 szupergyakorlat a test összes izmának nyújtásához!

Mostani cikkemben olyan nyújtógyakorlatokat mutatok be nektek, amik hihetetlenül hatásosak! Nemcsak sportolóknak, hanem mindenkinek ajánlom, aki szeretne egy kicsit egészségesebb és fittebb lenni!

Ezért kell minden nőnek a súlyzós edzés

2019-04-09

Ezért kell minden nőnek a súlyzós edzés

Sok hölgy irtózik a súlyzós edzésektől, mert azt hiszi, hogy túl izmos lesz miatta. Azonban sokkal több előnnyel jár a súlyzós edzés, mint gondolnád, emellett biztos, hogy nem leszel túl izmos miatta, csak tónusos és feszes alakod lesz. Mutatjuk miért ne hagyd ki a súlyzós edzéseket!

Tuti módszer a lapos hasért - Minden reggel húzd be a pocakod!

2018-10-17

Tuti módszer a lapos hasért - Minden reggel húzd be a pocakod!

Húzd be a hasad minden egyes reggel, a hatás nem fog elmaradni. Most megmutatjuk, milyen gyakorlatot érdemes végezned, és azt is megláthatod, milyen hatással lesz rád!

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
138 756
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 057 845
Közösség

Szótár

Anticellulitisz masszázs

  Az egészségtelen táplálkozás, mozgásszegény életmód elősegítik a méreganyagok... Tovább

Szénhidrát

  A szénhidrátok a szén és a víz kombinációi, melynek legegyszerűbb formája a cukor.... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 72

Átlagos értékelés: 4.9