notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Alapvető szabályok az edzőteremben, amelyeket neked is érdemes betartanod!

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

SzSz
hirdetes

Edzőtermi szabályok

4. szabály: Ne gyűjtsük össze az edzőterem berendezéseit, mikor teltház van


Aki rendszeresen lejár az edzeni, az tudja, hogy vannak időszakok, amikor a terem igen zsúfolttá válik. Általában ez a délutáni, esti órákat érinti, amikor mindenki végzett a munkahelyén. Ilyenkor, ha lemész edzeni, ne foglalj be minden gépet és súlyt, hiszen ezzel hátráltatod a többieket. Inkább végezz egyszerre csak egy gyakorlatot egy helyen. Téged is ugyanúgy zavarna, ha valaki egyszerre több gépen edzene úgy, hogy közben 3 másik ember vár ugyanoda. 

 

Tehát, ha valaki szuper szettezni szeretne, ne menjen az edzőterembe a csúcsidőben. Egyidejűleg ne foglalj el több berendezést. Ha mégis több berendezést használsz egyszerre, akkor engedd meg, hogy betársuljanak hozzád, és felváltva végezzétek el a gyakorlatokat. 

hirdetes

 

 

5. szabály: Használj mindig tiszta edzőruhát


Az edzőterem az izzadásról és az edzésről szól. Azonban te sem szeretnéd, ha nagy ívben elkerülnének téged az emberek az esetleges kellemetlen szagok miatt Ne használd az előző napi edzős ruhádat másnap, hiszen kellemetlen szagú lehet. Ez csak egyszerű udvariasság mások felé. 

 

 

6. szabály: Ügyelj a tisztaságra


Tartsd tisztán az edzőteremet. A legjobb dolog, amit megtehetsz, hogy ha belépsz az edzőterembe mindig használj törülközőt. A különböző berendezésekre teríts le törülközőt, hogy az izzadtságod ne kerüljön rá a gépekre és ne érje meglepetés az utánad következőt. Egyes esetekben használj magad után fertőtlenítőt, hiszen nem hiába vannak kihelyezve az edzőteremben. Te sem örülnél, ha más izzadtságát találnád a padon vagy a biciklin. 

hirdetes

 

 

Szabály # 7: Ez az aranyszabály!


Végül, de nem utolsósorban legyél udvarias. Ha bárki segítséget kérne tőled, segíts, hiszen lehet a későbbiekben neked is szükséged lenne az ő segítségére. Így jár mindenki a legjobban, ha egy kellemes közösségbe szeretnél bekerülni. 

 

 

Tartsd be a szabályokat, és hidd el, te is sokkal nagyobb kedvvel fogsz lemenni az edzőterembe. Ide mindenki pihenni, összpontosítani, önmagát fejleszteni jár le. Tartsd észben ezeket, hogy egy jó közösség tagja lehess! 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

5 tipp, hogy megszeresd a testmozgast

2019-04-15

5 tipp, hogy megszeresd a testmozgast

5 szuper hatékony tipp, amik segítenek benne, hogy a testmozgás életed végéig hétköznapjaid fontos része legyen. Fogadd meg ezeket a tippeket, mozogj, élj egészséges, boldog, hosszú életet!

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
106 565
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 732 117
Közösség

Szótár

Edzéseszközök

  Azok az eszközök és eljárások, amelyek az edzések levezetését segítik. A... Tovább

Táplálékkiegészítő

  Az étkezések kiegészítésére, pótlására szolgáló legális készítmények, melyek... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 72

Átlagos értékelés: 4.9